6 نکته مهم تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

یکی از نگرانی‌هایی مهم مردم در هنگام خرید کولرگازی با آن درگیر می‌کنند، تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی است، در نتیجه فروشندگان سودجو از کولر گازی زانتی تقلبی به عنوان جایگزینی برای کولرگازی‌های اصلی با عناوینی مشابه با کولر گازی بانه استفاده می‌کنند. . آنها به حامیان تبلیغ می کنند. با این حال نگران نباشید، از آنجایی که در حال نزدیک شدن به فصل خرید کولر گازی هستیم، در این مقاله قصد داریم به طور کامل به روش صحیح تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی بپردازیم. با ما همراه باشید

همچنین می توانید کولر گازی زانتی را در مدل های محتلف بررسی کنید

برای مثال می توان به کولر گازی زانتی 12000 ،  کولر گازی زانتی 18000 ،  کولر گازی زانتی 24000 ، کولر گازی زانتی 30000 اشاره نمود .

 

کولر گازی ایوولی گلدن 24۰۰۰
تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

این احتمال وجود دارد که شما این سوال را مطرح کنید که چرا باید برای تشخیص یک کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی دقت کنید. دلیل آشکار بودن آن در نتیجه کولرهای گاز تقلبی که معمولاً کولرهای بانه نامیده می شوند، نباید استاندارد کولرهای معتبر را داشته باشند، اما افراد سودجو معمولاً این واحدها را با هزینه های گزاف و در همان مرحله به عنوان هزینه های اصلی به شما معرفی می کنند. در واقع، هیچ کس دوست ندارد برای اشیاء بی کیفیت هزینه کند.
کولرهای گازی بانه قابل واردات از مرز غربی کشور نمونه های غیر اصل و تقلبی هستند که بهتر است در خرید این کالا به آن توجه کنید.

اما استاندارد اجناس بانه به ویژه کولرهای گازی به هیچ وجه شبیه به کالاهای اصلی نیست. این بدان معناست که شما در واقع کالای طولانی مدت و اقتصادی نخواهید خرید.

یکی دیگر از اشکالات خرید کولر گازی زانتی تقلبی این است که این واحدها نباید گارانتی واقعی و قانونی داشته باشند. از آنجایی که برای هر ماشینی نیز ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد، نداشتن ضمانت نامه قانونی و معقول به طور کلی برای مشتریان مشکل ایجاد می کند.

کولرهای بانه اما نباید خدمات پس از فروش داشته باشند، یعنی معمولا پس از عرضه و حتی راه اندازی آن کولرها و دریافت وجه نقد. هیچ کس احتمالاً پاسخگوی مسائل فنی قابل انجام کولر گازی شما نخواهد بود.
همچنین در کولرهای گازی و کات آپ به عنوان جایگزین استفاده از 24000 کمپرسور، 18000 کمپرسور و به عنوان جایگزین 12000، 9000 کمپرسور استفاده می شود. حتی ضخامت لوله مسی استفاده شده در این کولرها نیز کم است. در واقع، باید مشهور باشد که این موارد توسط شما قابل تشخیص نیستند و به مرور زمان این تمایز را کشف خواهید کرد. به همین دلیل می توانید کولر گازی را از مراکز معتبر خریداری کنید.

کولر گازی سوزوکی
تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

یک روش دیگر این است که یک آمپر متر را به دستگاه وصل کنید. در کولرهای گازی فوق العاده با اتصال آمپرمتر به دستگاه کمیت سخت و سریع نمایش داده می شود که احتمالا با نوسانات جزئی همراه خواهد بود. اما در کولر گازی اینورتر، آمپرمتر اغلب اعداد کاملاً متشخیصی را نشان می دهد و این مقدار در یک تغییر بی امان باقی نمی ماند.

علاوه بر این، خرید از امکانات نامطمئن، فرصت استفاده از اطلاعات اشتباه را به حداکثر می‌رساند و اطلاعات اشتباه نمی‌تواند اطلاعات خوبی برای انتخاب کولر گازی مناسب باشد.
برای این دلایل، کافی است بدانید، شما باید در تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی دقت کنید.

به عنوان راهی برای تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی، هنگام خرید به طور خلاصه به موارد بعدی فکر کنید:

بنابراین برای اینکه بتوانید به سادگی کولر گازی اصلی را از تقلبی تشخیص دهید، بهتر است از فروشنده بخواهید که تابلوی برق پانل بیرونی را به شما نشان دهد. این برد در قسمت کمپرسور و کندانسور قرار می گیرد. دانستن این نکته ضروری است که کولرگازی های فوق العاده دارای بردهای ساده و اولیه نیستند، در حالی که کولرهای گازی اصلی دارای بردهای غول پیکر و باکیفیت هستند.
علاوه بر این، امکان گاز دستگاه باید R410 باشد که در کولرهای تقلبی استفاده نمی شود. گاز R410a معمولاً در کولرهای گازی کم مصرف استفاده می شود، اما گاز مورد استفاده در کولرهای استاندارد گاز R22 است. علاوه بر این باید این امکان را فراهم کنید که کمپرسور دستگاه اصلی و DC باشد.

برای تعیین کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی، بهتر است از فروشنده بخواهید که شما را به شرکت معرفی کند تا بتوانید خدمات پس از فروش را دریافت کنید. خواه او از اقدام خودداری کند یا مغازه های معتبر را معرفی نکند، بهتر است به تقلبی بودن کولر گازی که خریداری می کنید مشکوک باشید.

به طور معمول برخی از فروشندگان نمونه های خارق العاده را به عنوان اینورتر کولر گازی تبلیغ می کنند. برای شروع بهتر است بدانید که کولرهای گازی اینورتر دارای پکیج های مد روز و شیکی هستند و نباید از هیچ نظر دارای پکیج های ضعیف و غیرقابل قبولی باشند.
علاوه بر این، به عنوان جایگزینی برای گوش دادن به فروشنده، توصیه خوبی است که برچسب فنی روی کولر گازی را تأیید کنید. این برچسب دارای اطلاعات فنی است که ممکن است ویژگی های دستگاه را به شما معرفی کند. چه تنوع جریان های آمپر کم باشد (3.2 آمپر)، دستگاه احتمالاً یک اینورتر خواهد بود، در حالی که آمپر موجود در خنک کننده های گاز فوق العاده 12 آمپر است.
توجه داشته باشید که کولر گازی معمولاً اینورتر اصلی نیستند، اما برخی از توزیع کنندگان آنها را به عنوان کولر گازی اینورتر معرفی می کنند. اکثر کولرهای گازی تقلبی با نام های عمومی KIT یا Zh خریداری می شوند

کولر گازی
تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

به دلیل نوسانات دلار، بسیاری از سودجویان اقلام قاچاق و تقلبی کم هزینه را تبلیغ می کنند.
درست است که اکثر کولرهای گازی تقلبی معمولاً از نظر ظاهری کاملاً با همتایان اصلی خود متشخیص نیستند، با این حال تمایز و کیفیت بالای هر یک از آن کولرهای گازی احتمالاً با گذشت زمان مشخص خواهد شد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که کولر گازی را به سادگی از مغازه ها و مراکز معتبر خریداری کنید تا مجبور نباشید قیمت های گزافی را برای کالاهای بی کیفیت بپردازید.
شایان ذکر است که وب سایت سرمارسان برای داشتن تخصص در امر خرید، شرایط خرید اقساطی انواع کولرهای گازی و اسپلیت ها را فراهم کرده است تا به سادگی محصول مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنید.

نکاتی در مورد نحوه تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی و اصل؟ مدتی است که به دلیل هزینه های گزاف کولرهای گازی موجود در بازار و نمایندگی ها، کولرهای گاز تقلبی به دلیل هزینه های مقرون به صرفه اضافی نسبت به مدهای اصلی، طرفداران زیادی پیدا کرده اند. در این بین، با در نظر گرفتن هزینه ای که برای کولرهای گازی می پردازیم، باید کاملاً از استراتژی های تشخیص کولرهای گازی واقعی و تقلبی آگاه باشیم.

کولر گازی
تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

وبلاگ سرمارسان در این مقاله قصد دارد شما را با راهکارهای تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی و اصل از یکدیگر آشنا کند. پس در مقاله “اطلاعاتی برای تشخیص کولر گازی اصلی از تقلبی” همراه ما باشید تا هر نکته کوچکی را به شما ارائه دهیم که ارزش آن را دارد تا با کمک عنوان، سریال و کد، در مورد تشخیص کولر گازی بی نظیر از تقلبی بیاموزید. ، اینورتر و …. کولرگازی های تقلبی ناشی از کاهش کیفیت بالای آن ها نسبت به نمونه های اصلی، به سرعت شما را به سمت تعمیرگاه های تعمیر کولر گازی سوق می دهد.

 

6 نکته در مورد نحوه تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی ؟

کولرگازی های تقلبی در مقایسه با هزینه ای که می پردازید نیازی به کیفیت بالای لازم ندارند. باز هم این کولر گازی ها نیاز به گارانتی سالم ندارند و در صورت بروز مشکل پس از خرید و عرضه محصولات، شرکت پاسخگوی آن نیست و اکثر شرکت های خدمات پس از فروش به این کولر گازی ها کمکی نمی کنند. با مسائل بزرگتری روبرو خواهید شد در این قسمت از مقاله قصد داریم به راهکارهای تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی و معتبر بپردازیم:

کاهش کارایی، مصرف انرژی بیشتر، خرابی کولرگازی در مدت کوتاهی پس از مصرف یا جایگزینی اجزاء، همگی به تقلبی بودن محصول اشاره دارند.

کولر گازی جنرال گلد ۱۲۰۰۰ پلاتینیوم
تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

1. کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی را بر اساس عنوان ایجاد کنید

افراد سودجو معمولاً برای تظاهر به عنوان و برند کولر گازی تنظیمات خاصی انجام نمی دهند و از آنجایی که مدهای جدید کولر گازی به صورت روزانه به بازار عرضه می شود، کولر گازی های تقلبی با این وجود عنوان مشابهی دارند. کلاهبرداران به طور کلی حتی از عنوان “اینورتر DC” برای جعل بیشتر مدل رایج استفاده می کنند. در حالی که این مدل کولر گازی اینورتر ندارد یا بسیار غیر معمول هستند. معمولاً کولر گازی زانتی تقلبی را با عبارت “OGENERAL ZH” یا “OGENERAL KIT” در بازار پیدا خواهید کرد

۲. شناسایی کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی از روی سریال و کد

یکی دیگر از روش های تشخیص کولر گازی واقعی و تقلبی، تمرکز روی سریال و کد کولر گازی است. کولرهای گازی اصلی شرکت های اصلی ، کالاهای آنها دارای تنوع سریال خاصی از تاسیسات تولیدی و برند خاصی می باشد. بنابراین به سادگی محصول را در محل خرید هنگام خرید کولر گازی در پاسخ به سریال و برند گجت مشاهده کنید. در حالی که کولرهای گاز تقلبی دارای سریال و برند با یک حرف یا مقدار هستند و با تایپ سریال و کد نمی توانید کولر گازی را در وب سایت اولیه کشف کنید.

کولر گازی زانتی ۱۲۰۰۰
تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

3. شناسایی کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی از روی برند

تغییر مدل کولرهای گازی بی کیفیت به یکی از بسیاری از تولیدکنندگان معتبر یا تغییر برچسب کولر گازی از جمله مواردی است که کلاهبرداران از مزایای کمبود اطلاعات فنی مشتریان بهره می برند و کولرهای بی کیفیت را به مردم معرفی می کنند. جایگزینی برای کولرگازی با کیفیت بالا به عنوان مثال،

  • 24000 سازنده کولرهای گازی General Gold یا Evvoli ویا zaneti که نسبت به تولیدکنندگان محترم معادل LG، Gary و Common ارزان هستند، با این 30000 عنوان برچسب گذاری شده و به مشتریان ناآگاه عرضه می شوند.
  • دلایل پریدن فیوز کولر گازی یا اسپیلت
    تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

4. شناسایی کولر گازی اینورتر از کولرگازی استاندارد با استفاده از برچسب فنی

توجه به برچسب فنی کولرهای گازی یکی دیگر از روش های تشخیص کولرهای گازی واقعی و تقلبی است. تمام مدل های کولر گازی دارای برچسب روی بسته بندی و پنل کولر گازی هستند. این برچسب شامل جزئیات دقیق اجزا و قطعات کولر گازی، مقدار انرژی الکتریکی مصرفی، برند گجت، نوع گاز مبرد، نوع کمپرسور و کشور سازنده کولر است. حتی ممکن است کولر گازی را از وب سایت اصلی عمدتاً بر اساس سریال و برند نوشته شده روی برچسب جستجو کنید.

برچسب کولر گازی اینورتر دارای تغییرات اصلی با کولرهای عجیب و غریب است که با کمک آنها می توان بررسی کرد که آیا کولر گازی اینورتر دارد یا نه!

کولر گازی سوزوکی
تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • تنوع جریان آمپر در کولرهای گازی اینورتر احتمالاً 3.2 خواهد بود، در حالی که در کولرهای عجیب و غریب تقریباً 12 آمپر است.
  • گاز مبرد کولرهای گازی R410a است، در حالی که کولرهای گاز استاندارد R22 هستند.
  • دمای جوش کولر گازی اینورتر نوع R410a منفی 52 درجه سانتی گراد است، در حالی که سطح جوش برند گاز مبرد R22 منفی 41 درجه سانتی گراد است. )
  • کمپرسورهای اینورتر و استاندارد کولر گازی کاملاً با یکدیگر متشخیص هستند. آمپر کولر گازی اینورتر، 1/4 کولر گازی عجیب و غریب، کار می کند.
  • ارزش، ارزش بازسازی و تعمیر کولر گازی اینورتر به مراتب بیشتر از کولر گازی های عجیب و غریب است.
  • قیمت انرژی برق مصرفی کولرگازی های اینورتر به مراتب کمتر از کولرگازی های عجیب و غریب است.

5. شناسایی کولرهای گازی اصلی و تقلبی از طریق نحوه کار آنها

راندمان کولرهای گاز تقلبی به مرور زمان کاهش می یابد. در کنار تمایز گسترده در ارزش کولرهای گازی اصلی با نمونه های تقلبی آنها، کاهش کارایی، مصرف انرژی بیشتر، خرابی کولر گازی در مدت کوتاهی پس از مصرف یا جایگزینی قطعات، همگی به تقلبی بودن محصول اشاره می کنند.

6. شناسایی گارانتی اولیه کولر گازی

تشخیص گارانتی اصلی کولر گازی یکی دیگر از روش های تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی است. برای اینکه بتوانید اصالت ضمانت نامه را آزمایش کنید، باید تنوع سریال تامین کننده خدمات را در سیستم کمیت سراسری محل کار ثبت شرکت ها تست کنید. سطح بعدی این است که شرکت های اولیه تعداد تماس و وب سایت خود را روی برچسب محصول قرار می دهند. این شرکت ها هولوگرام های خاصی دارند که ممکن است به سادگی از شرکت های تقلبی شناسایی شوند .

کولر گازی سوزوکی
تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

کولرهای گازی اصلی دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 2 سال قطعات داخلی هستند که راه اندازی این کولرها معمولا رایگان است.

کولرهای گازی بی کیفیت و تقلبی، عموماً حتی بدون عنوان و برچسب تولیدکننده، به قصد فریب مردم وارد کشور شده و تحت عنوان تولیدکنندگان محترم توسط افراد سودجو عرضه می شوند. در این حالت، پس از مدتی کوتاه، اجزای حیاتی مانند کمپرسور کولر گازی از کار می‌افتد. اگر کمپرسور شما مشکلی دارد، باید به عملکرد آن نگاهی بیندازید. در مقاله ” استراتژی های کاملاً متشخیص تست کمپرسورهای کولر گازی ” به طور کامل نحوه تست کمپرسور را آموزش داده ایم. شما می توانید با مطالعه کمپرسور خود نگاهی به آن بیندازید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها