بهترین مدل کولر گازی گری 24000

بهترین مدل کولر گازی گری 24000

بهترین مدل کولر گازی گری 24000 را در این مقاله بررسی میکنیم .جدیدترین فناوری کولر گازی یا اسپلیت های کولر گازی گری است که افراد می توانند از کولرهای گازی کولرهای گازی کم مصرف نیز نام ببرند. با این حال چرا کولرهای قطع شده اغلب کولرهای گازی کم مصرف نامیده می شوند؟ در تکنولوژی قبلی کولر گازی یا اسپلیت ها با کمپرسور سرعت بی امان، عملکرد سیستم تنظیم دمای کولر گازی به این صورت بود که فرد دمای مشخص شده را روی برش تنظیم می کرد و روتاری یا کولر گازی دمای محیط را توسط فضای داخلی تشخیص می داد.

بهترین مدل کولر گازی گری 30000
بهترین مدل کولر گازی گری 24000

ترموستات به سرعت به دلیل درجه حرارت ممکن است با دمای تنظیم شده روی سیستم، موتور یا کمپرسور کولر گازی خاموش شود، محیط اطراف را تشخیص دهد.

به عنوان مثال، فرد کولر گازی خود را تا 24 درجه سانتیگراد برش می دهد، کولر گازی یا برش یونیت دمای محیط را تا 24 درجه سانتیگراد تنظیم می کند و ترموستات داخلی آن به کمپرسور کولر گازی دستور می دهد که به سرعت خاموش شود زیرا دمای محیط وجود دارد. تشخیص داده می شود. یا قطع کنید و بالاخره کمپرسور سیستم خاموش میشه. اما در حال حاضر ترموستات بیکار نخواهد بود و در هر زمان دمای محیط را تشخیص می دهد و همچنین اگر دمایی جدا از دمای تنظیم شده توسط شخص حس کند، فرمان اجباری برای راه اندازی مجدد کمپرسور یا کمپرسور را ارائه می دهد.

این روشن و خاموش شدن متوالی کمپرسور روتاری یا کولر گازی باعث برق گرفتگی کمپرسور می شود و همچنین با راه اندازی مجدد کمپرسور باعث افزایش توان مصرفی می شود و این موضوع از جمله مشکلات کولرگازی های قبلی و انشعابات در فناوری جدید است. از دستگاه های کولر گازی و انشعابات ریشه کن شده است.

بررسی بهترین مدل کولر گازی گری در ظرفیت های مختلف

در این بخش ظرفیت های مختلف کولر گازی گری را برای بررسی دقیق تر تفکیک کرده ایم که به شکل بهترین مدل کولر گازی گری 12000 ، بهترین مدل کولر گازی گری 18000 ، بهترین مدل کولر گازی گری 24000 ، بهترین مدل کولر گازی گری 30000 می باشد .

بهترین مدل کولر گازی گری 30000
بهترین مدل کولر گازی گری 24000

معرفی مدل های کولر گازی گری 24000

کولر گازی گری 24000 یا به انگلیسی Gree یکی از برند های چینی می باشد . که با کمپرسور گری چین که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیوه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی گری ۳۰۰۰۰ سرد و گرم R410A از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های گری در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به کولر گازی گری 24000 ، کولر گازی گری 24000 اینورتر اشاره نمود .

 

بهترین سری کولر گازی گری 24000 چیست ؟  

بهترین سری کولر گازی گری 24000 در مدل و سایز های مختلف تولید میشود که میتوان به مدل اکسنت و اسفورماتیک و اینورتر که از معروف ترین مدل های این نوع کولر گازی می باشند اشاره کرد ، که برای شما بهترین سری کولر گازی گری 24000 را اماده کرده ایم تا به نقد وبررسی آنها بپردازیم.

 

بهترین مدل کولر گازی گری 24000

کولر گازی گری 24000 اکسنت h30h1 accent

کولر گازی گری 24000 اکسنت h30h1 accent  همان به اصطلاح کولر گازی گری 24000 می باشد که در مدل اکسنت با طرح و مدل خاص خود اسکنت تولید و عرضه بازار شده است که یکی از ارزان ترین مدل های کولر گازی گری می باشد .

کولر گازی گری 24000 اسفورماتیک S4matic 

کولر گازی گری 24000 اسفورماتیک S4matic یکی از قوی ترین و بهترین مدل های کولر گازی گری می باشد که به تازگی هم روانه بازار شده است و انقلابی در صنعت کولرگازی ایجاد کرد که مدل اسفورماتیک یا s4matic از بهترین نوع کولر گازی گری می باشد .

کولر گازی گری 24000 اینورتر

کولر گازی گری 24000 اینورتر از مدل های کم مصرف برند گری می باشد که با کاهش هزینه برق مصرف آن را کاهش داده و در هزینه برق صرفه جویی میکند که جزو کولرگازی های کم مصرف محسوب میشود ، کولر گازی گری اینورتر محبوبیت زیادی بین خریداران دارد اما به دلیل قیمت بالای آن بیشتر مشتریان در خردپید مدل اینوتر تردید دارند.

بهترین مدل کولر گازی گری 30000
بهترین مدل کولر گازی گری 24000

گری اولین فناوری فنی جهان در زمینه تجارت کولر گازی است

  • تکنولوژی مدیریت فرکانس و گشتاور بسیار کم، صرفه جویی و عملکرد مفید در دما و سرزندگی ثابت.
  • تکنولوژی مدیریت فرکانس بسیار پایین، گشتاور فرکانس پایین را کاهش می دهد و به تکنولوژی دیگری تبدیل می شود.

فناوری پردازش با سرعت بیش از حد در سیستم با استفاده از تراشه DSP

پردازش بسیار سازگار با محیط زیست و صحیح در DC Inverter DC، به طور خاص و سفارشی شده توسط تولید کننده آگاه آمریکایی DSP برای gree. محاسبه فوق العاده صحیح، که به میزان قابل توجهی استحکام و دقت کمپرسور را افزایش می دهد و محیطی راحت برای مشتریان ایجاد می کند.

سازگاری با ولتاژهای کاملا متفاوت

این سیستم در ولتاژ بسیار زیاد متفاوت عمل می کند. تکنولوژی C و H در gree معمولاً می تواند در ولتاژ 150-260 ولت کار کند، که تاثیر شوک های ولتاژ را بر بازده سیستم کاهش می دهد، ثبات راندمان را بهبود می بخشد و با موفقیت از کل سیستم شما محافظت می کند، طول عمر سیستم را افزایش می دهد. سیستم.

گاز مبرد سازگار با محیط زیست R410a

استفاده از گازی مبرد R410A در سراسر جهان در تکنولوژی gree از نظر محیطی خوشایند و لایه اوزون است. این شروع یک دوره کاملاً جدید از ایمنی محیط زیست توسط gree است.

مدیریت هوشمندانه، آرام و بی سر و صدا

اساساً بر اساس قوانین آیرودینامیک و آکوستیک، تکنولوژی اینورتر C&H gree برای ارزیابی نویز و تشخیص نویز، علاوه بر برنامه نرم افزاری محاسباتی که با موفقیت نویز سیستم را کاهش می دهد، یک اتاق کاملاً ساکت را فراهم می کند. این تکنولوژی مدیریتی متمایز سکوت و تجمل کامل را به ارمغان می آورد.

بهترین مدل کولر گازی گری 30000
بهترین مدل کولر گازی گری 24000

تکنولوژی ایمنی قابل اعتماد

استفاده از تکنولوژی ایمنی قابل اعتماد، همراه با ابزارهای ارزیابی خرابی FMEA و تکنولوژی فنی C و H می تواند حتی در انواع آب و هوای سخت با کیفیت عالی فوق العاده کار کند. است.

تکنولوژی تصحیح مسائل انرژی

اثربخشی بیش از حد در طول دوره توسط تکنولوژی اینورتر CH. با استفاده از تکنولوژی برتر دیجیتال PFC، مشکل توانایی به 99٪ افزایش می یابد (آنالوگ معمولی به سادگی 80-90٪ است).

تکنولوژی مدیریت شبیه سازی دیجیتال، لرزش کم

تکنولوژی برتر مدیریت شبیه سازی دیجیتال در ترکیب با ارزیابی پویا برای طراحی و بهینه سازی خط لوله فشرده سازی استفاده می شود. از بین آزمایشات متعدد این مانکن، شناسایی پارامتر، شناسایی بار، متا مدل کارآمد است تا عملیات با نویز کم احساس شود.

بهترین مدل کولر گازی گری 30000
بهترین مدل کولر گازی گری 24000

 

تکنیک های روتاری کولر گازی دیواری معمولاً سازگار با محیط زیست هستند. در واقع، تلفات انرژی در کولر گازی معمولی تا 40 عدد تخمین زده می شود، در حالی که تخمین های تلفات حیاتی در تکنیک های دیواری بین 1 تا 5 عدد است، در حالی که تکنیک های غیردیواری معمولا از 18 SEER استفاده می کنند،  کولر گازی دیواری دارای گواهینامه هستند.

در فناوری جدید کولر گازی و سیستم قطع کولر گازی، عملکرد تنظیم دمای محیط به شرح زیر اصلاح شده است: برای رسیدن به تعادل محیطی، از سیستم کمپرسور با سرعت متغیر استفاده شده است.

کمپرسورهای سرعت متغیر مورد استفاده در سیستم های کولر گازی و اسپلیت ها با فناوری جدید این امکان را فراهم می کند تا زمانی که دمای محیط به دمای مورد نیاز فرد می رسد، سرعت کمپرسور را کاهش می دهد، به عنوان جایگزینی برای خاموش کردن کمپرسور یا کمپرسور برای جلوگیری از شوک الکتریکی ناگهانی به کمپرسور و هنگام راه اندازی مجدد کمپرسور از کمپرسور جلوگیری می شود و در نتیجه انرژی اضافی مصرف می شود.

در واقع، تنها تمایز بین تکنولوژی قبلی کولر گازی و کولر گازی قطع و فن آوری جدید، نوع کمپرسور آنها است. این تغییر باعث ایجاد تمایز در ارزش گازی و کاهش کولر گازی در فناوری جدید شده است.

بدیهی است که تبلیغات مشاغل واردکننده کولرهای گازی برای کاهش 60 درصدی مصرف انرژی الکتریکی در این کولرها نه تایید شده و نه منطقی است. به عنوان مثال، فرض کنید در ماه های ژوئیه و آگوست، دمای هوا حتی به 40 درجه می رسد و کولر گازی و کمپرسور شما تقریباً به طور کامل کار می کنند تا دمای مشخص شده، به عنوان مثال، 24 سطح را ارائه دهند.

 

سایت رسمی کولر گازی گری 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها