بررسی خرید کولر گازی از بانه

خرید کولر گازی از بانه

کولر گازی در درجه اول از یک بخارساز تشکیل شده است که وظیفه آن جذب گرما از هوا و یک کمپرسور برای افزایش دمای بخار مبرد است. علاوه بر این از یک کندانسور و یک دمنده تشکیل شده است. این کولر گازی انرژی مختلفی را مصرف می کند. همانطور که در یخچال از استراتژی تغییر گازی به مایع با کمک افزایش تنش، که در نهایت باعث ایجاد سرما می شود، روند یکسانی در خنک کننده گازی اتفاق می افتد. این روزها، خرید کولر گازی در همه جای دنیا بسیار مورد بحث قرار گرفته است و تولیدکنندگان مختلفی در سرتاسر جهان در زمینه تولید و تهیه کولر گازی تولیدکنندگان مختلف مشغول هستند.

در این بین، آنها شرکت های متنوع و ضروری را با کیفیت بالا و باشکوه به خریداران خود عرضه کرده اند. آنها نیاز به جلب رضایت مردم داشتند. خرید کولر گازی از بانه بدون شک یکی از کولرهای گازی است که برای هر خریداری سخت و غیر قابل اعتماد می باشد که باید به نکات مختلفی توجه کرد که خرید مطمئن تری داشته باشید .

کولر گازی ایوولی 18000 اینورتر +++EVDC-18K-A
خرید کولر گازی از بانه

خرید کولر گازی از بانه ارزان تر است ؟

اکثر افراد با این سوال مواجه می شوند که چرا کولر گازی بانه مقرون به صرفه ی  یا ارزان تر است و در این خصوص باید گفت که این محصول بدون هیچ واسطه ای در اختیار خریداران قرار می گیرد. حتماً به این نیمه توجه کنید تا مکانی را برای تشخیص کولر گازی اصلی از تقلبی پیدا کنید. انواع مختلفی از کولرهای گازی وجود دارد که می توان از آنجا خریداری کرد، تعدادی از آنها عموما تقلبی هستند و باعث نارضایتی بسیاری از افراد می شوند.

 

 

خرید کولر گازی از بانه ارزان تر است یا از سرمارسان ؟

از مهمترین بحث های ارزان تر بودن کولر گازی در بانه نزدیک بودن به مرز هست که میتواند روی قیمت کولر گازی تاثیر بگذارد ولی باید در نظر بگیرید خرید کولر گازی از بانه ریسک به همراه دارد چون اکثرا آن ها گارانتی دارند و اگر هم گارانتی داشته باشند گارانتی معتبر شرکتی یستند که این ریسک خرید را بالا میبرد .

باید توجه داشته باشد که خرید کولر گازی از بانهارزان تر هم باشد به ریسک پذیری آن نمی ارزد . فروشگاه سرمارسان واقع در بازار تهران با ختلاف قیمت بسیار کم با بازار بانه محصولات خود را به صورت گارانتی شرکتی و ضمانت اصالت کالا و دارای جواز های رسمی برای تثبیت اعتبار خود بمحصولات خود را به فروش می رساند .

شما میتوانید تمام محصولات کولر گازی را بدون ریسک و ترس با اعتماد کامل با اختلاف قیمت ناچیز از خرید کولر گازی از بانه خریداری کنید .

توجه به تشخیص کولر گازی تقلبی از اصلی در خرید کولر گازی از بانه

با توجه به بخش توضیحات بالا صحبت کولر گازی های تقلبی و اصلی مطرح میشود که شما در خرید کولر گازی از بانه به این مورد توجه کنید که آیا کولر گازی که از با نه خرید کردید اصلی هست یا خیر 

با خرید کولر گازی از فروشگاه سرمارسان نیاز به نگرانی و دغدغه های این چنینی نیست .

بنابراین برای داشتن توانایی تشخیص اقلام تقلبی از اصلی و داشتن موثرترین خرید، داشتن اطلاعات مورد نیاز در این زمینه ضروری است تا به سادگی در خرید خود دچار مشکل نشوید. یکی از روش‌هایی که باید بدانید که آیا این کولر گازی واقعی است یا خیر، این است که سعی کنید آن را از مغازه‌هایی خریداری کنید که می‌توانند قابل اعتماد باشند و کولر گازی را کمتر از ارزش واقعی آن برای تبلیغ اقلام خود تبلیغ نکنید.

کولر گازی زانتی ۱۲۰۰۰
خرید کولر گازی از بانه

 

 

آیا خرید کولر گازی بانه ای توصیه میشود ؟

دلیل فروش و قیمت پایین کولر گازی در بانه به دلیل واردات مستقیم این محصول از کشورهای مختلف و واسطه کولر گازی آنهاست. برخی از فروشندگان با استفاده از مسائلی مانند جذب سریع خریدار تلاش می کنند تا محصول خود را به همان سرعتی که امکان پذیر است تبلیغ کنند. هنگام خرید کولر گازی، ممکن است با مشکلی مواجه شوید که به عنوان تغییر ظاهر یک محصول شناخته می‌شود، که نشان می‌دهد برخی از فروشندگان ظاهر اقلام عجیب و غریب را تغییر می‌دهند و آن را با ارزش بهتری به عنوان یک محصول مدل در اختیار مشتریان احتمالی خود قرار می‌دهند.

اگر کولرگازی تقلبی باشد، متوجه خواهید شد که از کمپرسورهایی با کاهش و کاهش انرژی استفاده شده است. به عنوان مثال، به عنوان جایگزینی برای قرار دادن یک کمپرسور ۲۴۰۰۰، می توان یک کمپرسور ۱۸۰۰۰ را نیز وارد کرد. به هر حال، همانطور که قبلاً گفته شد، از لوله های مسی در ساخت کولرهای گازی استفاده می شود، اما در نمونه های تقلبی کولرهای گازی بانه. استاندارد این لوله های مسی بسیار کم شده و ضخامت آنها بسیار کمتر است.

کولر گازی ایوولی گلدن 24۰۰۰
خرید کولر گازی از بانه

آیا خرید کولر گازی از بانه ای شامل گارانتی میشود ؟

خرید کولر گازی از بانه دارای ابهامات زیادی می باشد ئ. بحث وجود دارد که ایا شامل گارانتی میشود یا خیر ، اگر شامل گارانتی مبشود معتبر هست ؟

خرید کولر گازی از بانه گارانتی معتبر ندارد چون شرکت های گارانتی معمولا یک شعبه معتبر در پایتخت ایران دارند که باعث میشود اعتماد به این شرکت های گارانتی میشود که فروشگاه سرمارسان معمولا محصولات خود را ۵ سال گارانتی معتبر میکند تا محصولات خود را با اصلت کالا و تضمین کولر گازی اصلی بفروش کی رساند .

میتوانید کولر گازی های گارانتی اصلی و ارزان قیمت را در فروشگاه سرمارسان خریداری کنید .

 

لیست قیمت خرید کولر گازی گارانتی اصلی

در مورد قیمت کولر گازی و با توجه به تنوع بالای محصولات باید گفت که قیمت مدل های مختلف کولر گازی تولید شده به طور متوسط بین ۷ تا ۲۵ میلیون است. همان طور که در بالا اشاره شد سرمارسان بهترین قیمت کولر گازی  ، گارانتی و خدمات عالی پس از فروش را دارند که شما را راضی خواهد کرد. 

لیست قیمت کولر گازی جنرال مکس  ، لیست قیمت کولر گازی جنرال گلد  ، لیست قیمت کولر گازی جنرال شکار   ،  لیست قیمت کولر گازی زانتی  ،  لیست قیمت کولر گازی ایوولی  ،  لیست قیمت کولر گازی گری

 

کولر گازی جنرال گلد ۱۲۰۰۰ پلاتینیوم
خرید کولر گازی از بانه

قیمت کولر گازی گری

کولر گازی گری یا به انگلیسی Gree یکی از برند های چینی می باشد . که با کمپرسور گری چین که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیوه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی گری سرد و گرم R410A از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های گری در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

قیمت کولر گازی ایوولی

کولر گازی ایوولی یا به انگلیسی Evvoli Golden یکی از برند های چینی تحت لیسانس ایتالیا می باشد . که با کمپرسور توشیبای تحت لیسانس ژاپن که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیویه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی ایوولی RR410a از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های ایوولی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

یک کولر گازی اصلی چه مشخصاتی دارد؟

یک گازی خنک وجود دارد که از طریق لوله های کولر گازی از طریق یک کمپرسور جریان می یابد. هنگام خروج از کمپرسور، گازی سرد به دلیل کمپرس (تنش) گرم می شود و پس از آن وارد نیمه بیرونی یعنی کندانسور می شود. با کار کردن فن کندانسور و عبور هوای خنک (سوزاننده) از بیرون، خنک شده و درست به مایع تبدیل می شود.

سپس مایع از لوله مو عبور می‌کند و به دلیل افت تنش، تنش کاهش می‌یابد، که باعث می‌شود بخشی از مایع بجوشد، که باعث گرمای لازم توسط خود گازی مایع شده و دمای گازی سرد کاهش می‌یابد.ترکیب مایع و بخار به داخل قسمتی از کولر گازی (اواپراتور) وارد می شود و پس از عبور هوای اتاق از طریق ترکیب، گرمای هوای موجود در اتاق گرفته و تبخیر می شود.

بخار تولید شده توسط کمپرسور مکیده می شود و بنابراین چرخه تا زمانی که دمای مشخص شده در اتاق تکرار شود، انجام می شود. چه بخواهیم انواع کولرها را عنوان کنیم، می‌توانیم بگوییم که آنها عبارتند از: کولر گازی یک تکه یا پنجره‌ای، کولر گازی دو تکه (تجزیه)، کولر گازی قابل حمل (قابل حمل) و کولر گازی ایستاده.

کولر گازی دیواری اسپلیت zaneti

کولر گازی روتاری دارای دو جزء است، یک نیمه برای داخل اتاق و قسمت مقابل بیرون آن که موتور یا کمپرسور است، به طوری که از آن در محیطی که در محل نصب پانل وجود ندارد با کمترین صدا استفاده کنید. پنجره های خانه و فضای بیرونی قابل حمل و نقل. یکی دیگر از انواع کولرگازی که طرفداران زیادی دارد، شکستن دیوار است.

این شکست از دو جزء داخلی و خارجی به ترتیب اواپراتور و کندانسور تشکیل شده است. هر یک از این مدل ها از طریق لوله های مسی به یکدیگر مرتبط هستند. گازی مبرد در لوله (لوله ضخیم تر) و مبرد در لوله مسی باریکتر جریان دارد. این نوع جدایی اساساً بیشترین فروش و اثربخشی را دارد و امکان مناسبی برای محیط های مسکونی و محل کار است.

قابلیت این کولرها از ۷۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ BTU در ساعت متغیر است و روی دیوار نصب می شوند. قبل از خرید کولر گازی، بررسی جهان و فضای خانه مورد استفاده ضروری است. یکی دیگر از انواع کولر گازی دیواری، دیواری از کف تا سقف است و همانطور که از عنوان آن پیداست، پانل داخلی آن ممکن است در هر دروغی روی سقف و روی زمین و پس از آن روی دیوار قرار داده شود.

معایب همه این اسپلیت ها معمولاً محل کار و استفاده تجاری است و برای مکان هایی با سقف های بیش از حد مناسب است. یونیت داخلی یکی از این قطعات در سقف کاذب قرار می گیرد و هوا را از ۴ دستورالعمل کاملاً متفاوت در داخل خانه توزیع می کند. و برعکس شکستن سقف است. این نوع شکستن دقیقاً مانند شکستن دیوار است، اما به دلیل طراحی دریچه های مکش آنها به روش غیر مستقیم، ممکن است تا حد امکان در نزدیکی سقف قرار داده شود. 

با این وجود، یک کولر گازی قابل انتقال بدترین جایگزین برای کسانی است که به خانه داخل اتاق اهمیت می دهند، زیرا کفپوش های مختلفی را در کنار پنجره می گیرد.وقتی صحبت از طراحی داخلی به میان می‌آید، به نظر می‌رسد کولر گازی از بین برنده، موثرترین دستگاه است زیرا خانه‌ای کوچک را اشغال می‌کند و معمولاً روی دیوار نصب می‌شود.

دلایل پریدن فیوز کولر گازی یا اسپیلت
خرید کولر گازی از بانه

مشخصات برای خرید کولرهای گازی

۱) در نظر گرفتن قابلیت مناسبی که در هنگام خرید کولر گازی برای دنیای خانه ای که یخچال می خواهد تمرکز کنید. هنگام خرید، ابزاری را انتخاب کنید که دارای علامت و برچسب قدرت معمولی باشد و بر اساس برچسب قدرت دارای بهترین دیپلم اثربخشی و اثربخشی باشد.

نسبت انرژی خروجی به انرژی ورودی هر کولر گازی الکتریکی را اثربخشی توان نامیده می شود و در کولرهای گازی این تعیین از تقسیم قابلیت خنک کنندگی کلی بر انرژی ورودی کارآمد بدست می آید و EEr نام دارد. هنگام خرید کولر گازی، به ضریب EEr، امتیاز قدرت و پیچیدگی کولر گازی در کاتالوگ آن بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه توجه کنید. هرچه این شاخص ها بالاتر باشند، کارایی کولر گازی بالاتر است.

۲) نوع کمپرسور بخش مهمی از کولر گازی است. در حال حاضر از سه علم کاربردی برای ساخت کمپرسورها استفاده می شود. برای نتیجه گیری، برای کسانی که در یک منطقه گرمسیری زندگی می کنند و مایلند قابلیت خنک کنندگی بسیار زیادی دارند، کمپرسورهای اسکرول بهترین گزینه شما هستند. کمپرسورهای پیستونی بهترین گزینه شما برای کسانی است که در یک فضای گرمسیری زندگی می کنند و نمی خواهند قابلیت خنک کنندگی بیش از حد دارند.

اگر اتفاقاً کولر گازی را در مکانی نصب کردید که چیزی به نام نور مستقیم روز وجود ندارد و هوا به درستی جریان دارد، کمپرسورهای چرخشی (نوع گرمسیری) انتخاب خوبی هستند. اگر در یک منطقه معتدل مرطوب زندگی می کنید، کمپرسورهای دوار یک امکان عالی هستند. انواع کولرگازی های یک تکه شامل کولرهای پنجره ای یا اتاقی می شوند. کولر گازی پنجره ای معمولا در منازل و محل کار استفاده می شود.

کولر گازی

شرایط کارکرد کولر گازی

با این حال به یاد داشته باشید که از آنجایی که بخشی از آن در بیرون قرار گرفته است، نمای واقعاً جلب توجهی ندارد و دوست داشتنی نیست. بنابراین برای کسانی که به تنظیمات بیرونی اهمیت می دهند، یک کولر گازی قابل انتقال بهترین انتخاب است. هنگامی که یک دستگاه کولر گازی را خریداری کردید، بهتر است کمک ماهری را برای قرار دادن آن جستجو کنید.

در نتیجه هر یک از داخل و خارج بر روی دیوار نصب می شود و به دلیل تخصص آنها فقط یک فرد آگاه می تواند این کار را انجام دهد و نوع و محل نصب می تواند تأثیر مهمی در عملکرد و خنک کننده کولر گازی داشته باشد. . علاوه بر این باید هزینه بیشتری نسبت به قرار دادن یک کولر گازی قابل حمل و پنجره پرداخت کنید.

 

کولرهای گازی دیواری یا کولر گازی کم‌صداترین کولرهای گازی هستند که می‌توانید انتخاب کنید، زیرا کمپرسور در فضای بیرونی اتاق است و کولرهای گازی پنجره‌ای و قابل حمل معمولاً از هم جدا نیستند و احتمالاً از هم جدا می‌شوند. مورد استفاده قرار گیرد. سر و صدای اضافی ایجاد می کنند.

به هر حال، مرحله نویز کولرهای گازی قابل حمل با تکیه بر مانکن آنها متفاوت است. در سیستم شکست، به دلیل جدا بودن کولر گازی خنک‌کننده از کمپرسور، تولید کننده‌ها می‌توانند کولر گازی را با انرژی بیشتر بسازند. این نوع تنظیمات اضافی را تهویه می کند و در مقایسه با پنجره و کولر گازی قابل حمل، ممکن است این قابلیت بسیار زیاد و دیدنی باشد.

به این دلیل که کولر آبی رطوبت تنظیم را افزایش می دهد، اما کولر گازی این کار را نمی کند. بنابراین در مناطق مرطوب بسیار کارآمد هستند. کولر بنزینی یک دوره زمانی فارسی است که به تمام کولر گازی ها همراه با چرخه خنک کننده بیشتر بر اساس تراکم و رشد گازی اطلاق می شود.

خرید کولر گازی از بانه
خرید کولر گازی از بانه

کولرهای گازی محبوب در چندین منطقه از ایران

تکنیک های خنک کننده مورد استفاده در ایران در جاهای دیگر کاملاً متفاوت است. یکی از این تکنیک ها که عموماً در مناطق جنوبی و شمالی کشور به دلیل آب و هوای سوزان و مرطوب استفاده می شود، کولر گازی است. اکثر خانوارهای ایرانی در تابستان برای خنک کردن محیط زندگی خود از کولرهای آب یا گازی استفاده می کنند.

توان کولر آبی تقریباً ۵۰۰ وات و در مورد کولر گازی بیش از ۲۰۰ وات است. کولرهای آبی در مناطقی با رطوبت بیش از حد به درستی کار نمی کنند، به این دلیل که در شمال و جنوب کشور، در این مناطق از کولرهای گازی استفاده زیادی می شود. با این وجود، در مناطقی که شرایط آب و هوایی مساعد برای استفاده از کولرهای آبی است، استفاده از کولرهای گازی جایگزین مناسبی نیست.

کولر گازی

در مورد کولرهای آبی، شما می توانید با مشاهده اجسام معادل پوشش قابل قبول برای کولر و استفاده از سرعت تدریجی به عنوان جایگزین روشن و خاموش کردن متوالی آن و استفاده از آن، توان مصرفی این کولر را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. یک سرعت سریع تمایز اولیه بین کولرهای گازی و آبی، همراه با ساخت و نوع توسعه و نحوه کار آنها، ترموستات درون سیستم مدیریت کولر آبی است که ممکن است زمان کولر را بر اساس دمای محیط کنترل کند. 

 

کولر گازی پاناسونیک

مصرف برق کولر گازی

در فصول سوزان معادل تابستان به دلیل روشن ماندن کولر گازی در هر ساعت از عصر باعث سرماخوردگی و بیماری افراد استفاده کننده از یکی از این کولرها می شود که در واقع این عیب را ندارد..

مصرف بیش از حد برق در کولر گازی ها مستلزم اهمیت بهینه سازی و کنترل مصرف برق در این کولر گازی هاست. مقدار برق مصرفی در کولر گازی عملکردی از اجزای مختلف است که یکی از اجزای مهم موثر بر مصرف برق کولر گازی می‌تواند وضعیت راه‌اندازی، سرویس و نگهداری صحیح و قابلیت کولر گازی با آن باشد. خانه مورد استفاده (در مورد فضا، دما و غیره.) .

کولر گازی دیواری اسپلیت گری

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها