تشخیص کولر گازی ایوولی تقلبی

کولر گازی ایوولی 18000 اینورتر +++EVDC-18K-A

کولر گازی ایوولی تقلبی

یاد بگیرید چگونه بین کولر گازی ایوولی تقلبی و اصلی تشخیص دهید؟ مدتی است که در نتیجه هزینه‌های گزاف کولرهای گازی موجود و نمایندگی‌ها، کولرهای گازی تقلبی طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند که به دلیل هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌شان نسبت به مدهای اصلی است. در این میان، با در نظر گرفتن هزینه ای که برای کولرهای گازی می پردازیم، باید کاملاً از استراتژی های شناسایی کولرهای گازی واقعی و تقلبی آگاه باشیم.

کولر گازی ایوولی 18000 اینورتر +++EVDC-18K-A
کولر گازی ایوولی تقلبی

قصد داریم شما را با راهکارهای تشخیص کولر گازی ایوولی تقلبی و اصل از یکدیگر آشنا کند. پس در مقاله “اطلاعات تشخیص کولر گازی ایوولی تقلبی از اصلی” با ما همراه باشید تا همه چیزهایی را که باید در مورد تشخیص کولر گازی ایوولی تقلبی از اصلی با کمک عنوان، سریال و کد بدانید، در اختیار شما قرار دهیم. ، اینورتر و …. کولرگازی های تقلبی که به دلیل کاهش کیفیت بالای آنها نسبت به نمونه های اصلی است، به سرعت شما را قادر می سازد تا با یک تعمیر کولر گازی ایوولی گازی تماس بگیرید.

خرید کولر گازی ایوولی اصلی 

کولر گازی ایوولی مدل های اینورتر

کولر گازی ایوولی 12000 اینورتر +++EVDC-12K-A ، کولر گازی ایوولی 18000 اینورتر +++EVDC-18K-A ، کولر گازی ایوولی 24000 اینورتر +++EVDC-24K-A ، کولر گازی ایوولی 30000 اینورتر +++EVDC-30K-A

تشخیص کولر گازی ایوولی تقلبی و اصلی

کولر گازی تقلبی در مقایسه با هزینه ای که پرداخت می کنید، کیفیت بالای لازم را ندارند. اما این کولرگازی ها گارانتی معتبری ندارند و در صورت بروز مشکل پس از خرید و عرضه محصولات، شرکت پاسخگوی آن نیست و اکثر شرکت های خدمات پس از فروش به این کولر گازی ایوولی ها کمک نمی کنند و شما با مسائل بزرگتری روبرو خواهد شد در این قسمت از مقاله قصد داریم به راهکارهای تشخیص کولر گازی ایوولی تقلبی و معتبر بپردازیم:

کاهش اثربخشی، مصرف انرژی بیشتر، خرابی کولرگازی در مدت کوتاهی پس از مصرف یا جایگزینی قطعات، همگی به تقلبی بودن محصول اشاره می کنند.

کولر گازی ایوولی 18000 اینورتر +++EVDC-18K-A
کولر گازی ایوولی تقلبی

1. کولرگازی ایوولی اصلی و تقلبی را با نام مشخص کنید

افراد سودجو معمولاً برای تظاهر به عنوان و مدل کولر گازی ایوولی تقلبی هیچ تغییر خاصی انجام نمی دهند و از آنجایی که مدهای جدید کولر گازی ایوولی روز به روز وارد بازار می شود، کولر گازی ایوولی های تقلبی با این وجود عنوان مشابهی دارند. کلاهبرداران به طور کلی حتی از عنوان “اینورتر DC” برای جعل بیشتر مدل رایج استفاده می کنند. در حالی که این مدل کولر گازی اینورتر ندارد یا ممکن است بسیار غیر معمول باشد. معمولاً کولرهای گازی تقلبی با عبارت “OGENERAL ZH” یا “OGENERAL KIT” موجود در بازار را خواهید یافت.

EVCIS 12K MD 1 1 12000
کولر گازی ایوولی تقلبی

۲. شناسایی کولر گازی ایوولی اصل و تقلبی از روی سریال و کد

یکی دیگر از روش های تشخیص کولر گازی ایوولی واقعی و تقلبی، تمرکز روی سریال و کد کولر گازی ایوولی است. کولرهای گازی معتبر شرکت های محترم، کالای آنها دارای سری های منتخب واحد تولیدی و مدل منتخب می باشد. که در تلاش برای مشاهده سادگی محصول در محل خرید در هنگام خرید کولر گازی ایوولی مطابق با سریال و مدل برند. در حالی که کولرهای گازی تقلبی دارای سریال و مدل با حرف یا مقدار تقریباً هستند و با تایپ سریال و کد نمی توانید کولر گازی ایوولی را در وب سایت اصلی کشف کنید.

کولر گازی ایوولی گلدن 24۰۰۰
کولر گازی ایوولی تقلبی

3. شناسایی کولر گازی ایوولی اصل و تقلبی از روی مدل

تغییر مدل کولرهای گازی با کیفیت پایین به یکی از بسیاری از تولیدکنندگان معتبر یا تغییر برچسب کولر گازی ایوولی از جمله مواردی است که کلاهبرداران از کمبود اطلاعات فنی مصرف کنندگان نهایت استفاده را می کنند و کولرهای گازی با کیفیت پایین را به مردم معرفی می کنند. جایگزین کولر گازی ایوولی با کیفیت بالا به عنوان مثال،

  • 24000 سازنده کولرهای گازی general Gold یا Evvoli یا ایوولی که نسبت به تولیدکنندگان محترم در مقایسه با LG، gree و general ارزان هستند، با این 30000 عنوان برچسب گذاری شده و برای مصرف کنندگان ناآگاه خریداری می شوند.

4. شناسایی کولر گازی ایوولی اینورتر از کولرگازی اصلی با استفاده از برچسب های فنی

توجه به برچسب فنی کولرهای گازی یکی دیگر از روش های تشخیص کولرهای گازی ایوولی اصلی و تقلبی است. تمام مدل های کولر گازی ایوولی دارای برچسب روی بسته بندی و پنل کولر گازی ایوولی هستند. این برچسب شامل جزئیات دقیق اجزا و عناصر کولر گازی ایوولی، مقدار انرژی الکتریکی مصرفی، مدل برند، نوع بنزین مبرد، نوع کمپرسور و کشور سازنده کولر است. شما حتی قادر خواهید بود کولر گازی ایوولی را از وب سایت اصلی بیشتر بر اساس سریال و مدل نوشته شده روی برچسب جستجو کنید.

برچسب کولر گازی ایوولی اینورتر با کولرگازی های عجیب و غریب تفاوت های عمده ای دارد که با کمک آنها می توان بررسی کرد که آیا کولر گازی ایوولی اینورتر دارد یا نه!

فاز در پلاک کولر گازی
کولر گازی ایوولی تقلبی

این داده ها عبارتند از:

  • تنوع جریان آمپر در کولر گازی اینورتر احتمالاً 3.2 خواهد بود، در حالی که در کولر گازی عجیب و غریب تقریباً 12 آمپر است.
  • بنزین مبرد کولرهای گازی R410a است، در حالی که کولرهای گازی اصلی R22 هستند.
  • دمای جوش کولر گازی ایوولی اینورتر نوع R410a منفی 52 درجه سانتیگراد است، در حالی که سطح جوش مدل گازی مبرد R22 منفی 41 درجه سانتیگراد است. )
  • کمپرسورهای کولر گازی ایوولی اینورتر و سنتی کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. آمپر کولر گازی ایوولی اینورتر، 1/4 یک کولر گازی ایوولی خاص، کار می کند.
  • ارزش، قیمت بازسازی و تعمیر کولر گازی ایوولی اینورتر بسیار بیشتر از کولر گازی ایوولی های عجیب و غریب است.
  • قیمت انرژی برق مصرفی کولرگازی های اینورتر بسیار کمتر از کولرگازی های عجیب و غریب است.
  • وزن کولر گازی روی پلاک کولر گازی
    کولر گازی ایوولی تقلبی
 
 
بدون شک تغییر مدل کشور سازنده یکی از راهکارهای تشخیص کولر گازی ایوولی واقعی و تقلبی است. به عنوان مثال، کولرهای گازی، اگرچه آمریکایی هستند، اما ساخت چین هستند و نمونه های معتبر آنها باید دارای برچسب ساخت چین باشند. در حالی که نمونه های تقلبی آنها ساخت آمریکا یا پرچم آمریکا است.

5. شناسایی کولرهای گازی اصل و تقلبی از طریق نحوه کار آنها

راندمان کولر گازی ایوولی تقلبی به مرور زمان کاهش می یابد. در کنار تمایز زیاد در ارزش کولر گازی ایوولی های اصل با نمونه های تقلبی آن ها، کاهش کارایی، مصرف بیشتر برق ، خرابی کولر گازی ایوولی در مدت کوتاهی پس از مصرف یا جایگزینی قطعات، همگی به تقلبی بودن محصول اشاره می کنند.

6. شناسایی گارانتی اصلی کولر گازی ایوولی

تشخیص گارانتی اصلی کولر گازی ایوولی یکی دیگر از روش های تشخیص کولر گازی ایوولی تقلبی و اصلی است. در تلاش برای آزمایش اصالت گارانتی، بهتر است تنوع سریال عرضه‌کننده خدمات را در سامانه یا سایت گارانتی مورد نظر و محل کار ثبت شرکت‌ها آزمایش کنید. سطح زیر این است که شرکت های اصلی تعداد تماس و وب سایت خود را روی برچسب محصول قرار می دهند. این شرکت ها هولوگرام های خاصی دارند که ممکن است به سادگی از شرکت های تقلبی شناسایی شوند.

کولرهای گازی معتبر دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و نصب رایگان است.

مورد بعدی اسم و بند شرکت های تولید کننده کولر گازی و شرکت های گارانتی با ذکر عنوان مدل کولر گازی است:

کولرهای گازی بی کیفیت و تقلبی، عموماً حتی بدون عنوان و برچسب تولیدکننده، به قصد فریب مردم وارد کشور شده و زیر عنوان تولیدکنندگان محترم توسط افراد سودجو خریداری می شوند. در این حالت پس از مدت کوتاهی اجزای حیاتی مانند کمپرسور کولر گازی ایوولی از کار می‌افتد. اگر کمپرسور شما مشکل دارد، بهتر است عملکرد آن را بررسی کنید. در مقاله “استراتژی های کاملا متفاوت تست کمپرسور کولر گازی ایوولی” اکنون روش های تست کمپرسور را به صورت کاملاً آموزش داده ایم. شما می توانید با مطالعه کمپرسور خود آن را بررسی کنید.

بررسی بیشتر در سایت ایوولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *