روش های تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

بررسی نظرات درباره کولر گازی

تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی

بهترین راه تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی ؟ به طور معمول، دستیابی به تکنیک های جریان هوا به عنوان راهی برای ارائه هوای معاصر و جذاب و در نتیجه ارائه تسلی و آسایش مشتری است. در حال حاضر، شرکت های متعددی در زمینه طراحی، ساخت و ارائه تکنیک های کولر گازی در سراسر جهان فعال هستند. بر این اساس سالانه هزاران و هزاران دستگاه از این تجهیزات سرمایشی و گرمایشی تولید و در اختیار مشتریان و مشتریان قرار می گیرد.

به دلیل تعداد مناسب کولرهای گازی و وجود تولیدکنندگان مختلف، انتخاب سیستمی معقول و سازگار با محیط زیست و در زمان پرایم یکسان برای مشتریان دردسرساز می شود. برای تعیین و کارشناسی یک خرید ارزان و بهینه، درجه استاندارد توسعه و اصالت کولرهای گازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

کولر گازی زانتی ۱۲۰۰۰
روش های تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

در این میان وجود کولرهای گازی بی کیفیت و تقلبی مشکل و دغدغه مراجعین بوده است. در نتیجه هیچ خریداری از خرید وسایل غیر استاندارد، کم کیفیت و تقلبی خوشحال نیست.

در این موضوع   ، تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی  ، توجه به عوامل و نمونه‌های آن بسیار حیاتی است. داشتن گارانتی قانونی، مدل و سریال، برچسب مخصوص دستگاه، نشان تولید کننده و عنوان و مدل تعدادی از عوامل حیاتی در این زمینه است. با توجه به این اصلیت، در این مقاله به بررسی و تشخیص کولرهای گازی اصلی از تقلبی می پردازیم.

 

خرید کولر گازی زانتی

کولر گازی زانتی یا به انگلیسی Zaneti یکی از برند های چینی می باشد . که با کمپرسور هیتاچی چین که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهویه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی زانتی  از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های زانتی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به کولر گازی زانتی 12000 ،  کولر گازی زانتی 18000  ،  کولر گازی زانتی 24000 ،  کولر گازی زانتی 30000 اشاره نمود .

 

 

روش های تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

1- برچسب و مشخصات فنی کولر گازی زانتی

در پاسخ به سوال  تشخیص کولر گازی زانتی اصلی از تقلبی، موثرترین گزینه تمرکز بر دانش و مشخصات و برچسب های حک شده روی محصول است. در این رابطه باید معروف باشد که برچسب خاصی بر روی پنل یا بسته بندی تمام مدهای کولر گازی حک شده است.

بر روی برچسب دستگاه، اطلاعات فنی سیستم مشابه کشور سازنده، مدل تولید کننده، نوع و مدل کمپرسور، نوع گاز مبرد، نوع و مدل دستگاه، مقدار انرژی الکتریکی و توان مصرفی، و مشخصات گاز وجود دارد. عناصر و تجهیزات خنک کننده ذکر شده است.

برای اطمینان از اصالت کولر گازی زانتی خریداری شده، می توان مدل و سریال حک شده روی برچسب را در وب سایت اصلی کولر گازی جستجو کرد. علاوه بر این، یک روش دیگر   برای تشخیص کولر گازی اولیه از تقلبی ، تمرکز بر روی برچسب مدل و نوع دستگاه است.

کولر گازی زانتی 12000 هزار
روش های تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

گاهی اوقات کولر گازی به صورت استاندارد و اینورتر طراحی و تولید می شود. برای اطلاع از منحصربفرد بودن و اینورتر یا معمولی دستگاه، ممکن است به مشخصاتی مشابه نوع گاز مبرد و آمپرهای مصرف فعلی و دمای کار و نوع کمپرسور سیستم توجه کنید. مصرف فعلی آمپر در کولرهای گازی استاندارد برابر با 12 آمپر است. این در حالی است که کولر گازی اینورتر یا کم مصرف اینورتر تقریبا 2.3 آمپر است.

همچنین، استراتژی سرمایش و خنک کننده کولرهای گازی کم مصرف با گاز مبرد r410a به پایان رسیده است. سیکل تبرید کولرهای گازی استاندارد با گاز خنک کننده r22 انجام می شود.

برای تشخیص کولر گازی منحصربفرد از تقلبی  باید به این نکته توجه داشت که توان مصرفی و ارزش کولر گازی اینورتر نسبت به کولرگازی های استاندارد بسیار کاهش یافته و محیط زیستی بیشتری دارد. مدل کمپرسور کولر گازی اینورتر نیز می تواند کاملاً متفاوت از مدهای عجیب و غریب باشد. کارایی، کارایی، انرژی و انرژی کمپرسور قطع اینورتر بسیار بزرگتر از مدل های استاندارد است.

 

2- مدل و سریال دستگاه کولر گازی زانتی تقلبی

در ادامه مبحث تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی ، تامل در مدل سریال و سیستم نیز می تواند بسیار مفید باشد. تمامی شرکت های تولیدی، تکنیک های کولر گازی خود را با مقدار سریال و مدل خاصی در اختیار مشتری قرار می دهند.

با بررسی سریال، کد و مدل دستگاه توسط وب سایت اصلی سازنده، به راحتی می توان از اصلی یا تقلبی بودن کولر گازی مطمئن شد. کولرهای گازی تقلبی در مقایسه با مدل های اصلی، تقریباً دارای اعداد یا حروف عناصر سریال و کد خود هستند. این تفاوت جزئی به تشخیص کولر گازی مدل اصلی از تقلبی کمک می کند.

3- استهلاک کولر گازی زانتی تقلبی

اثربخشی و کارایی دستگاه در رشته تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی ، کارآمد و سازگار با محیط زیست است. در این راستا، باید مشهور باشد که کولرهای گازی منحصربفرد عمدتاً بر اساس آخرین الزامات و قوانین دانش و دانش طراحی و تولید می شوند.

بر این اساس، آنها در طول زمان دچار کاهش کیفیت و کارایی بالا نمی شوند. سپس دوباره، کارایی مدهای تقلبی به طور قابل توجهی در طول زمان کاهش می یابد. علاوه بر این، قطعات تقلبی بریده شده احتمالاً در مدت زمان کوتاهی مستهلک و شکسته خواهند شد.

کولر گازی زانتی 18000 هزار
روش های تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

4- اطمینان از معتبر کولر گازی زانتی تقلبی

با توجه به این موضوع، تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی ، اعتبار و اصالت گارانتی و اطمینان دستگاه نیز می تواند ضروری باشد.

داشتن گارانتی مناسب و کتبی و خدمات پس از فروش فشرده، بیانگر اصالت سیستم است. گاهی اوقات کولرهای گازی اولیه توسط شرکت های معتبر و از طریق کانال های مجاز وارد کشور می شوند. همچنین، در بسیاری از موارد، تکنیک‌های کولر گازی اصلی و باکیفیت از راه‌اندازی رایگان، ضمانت ۲ ساله قطعات و عناصر داخلی و ۵ سال ضمانت کمپرسور سود می‌برند.

بر این اساس پس از نقص فنی در قسمت های ساختمانی و داخلی سیستم، مشتری می تواند از گارانتی و خدمات پس از فروش برای رفع مشکل استفاده کند. با این وجود، ضمانت و اطمینان از کولرهای گازی تقلبی، در حالی که نامعتبر است، با پاسخ قابل اجرا و قانع کننده شرکت تامین کننده در صورت بروز نقص همراه نخواهد بود.

5- کاتالوگ کولر گازی زانتی تقلبی بررسی کنید

کولر گازی شما یک صفحه فولادی روی آن دارد که به طور معمول به سطح دوباره متصل می شود. برو به آن نگاه کن و دانشی را که به دنبالش هستی کشف کن. دنبال چی میگردی؟ تاریخ ساخت معمولا به دلیل تاریخ MFG نوشته می شود. این که آیا آن تاریخ را پیدا کنید، متوجه می شوید که کولر گازی چقدر قدیمی است.

چه تاریخ تولید کننده را مشاهده نکنید، با این وجود ممکن است قدمت سیستم را کشف کنید. از پلاک خودرو عکس بگیرید و بعد از آن مقدار مدل و مقدار سریال را یادداشت کنید. اینها ممکن است برای شما زیاد به نظر نرسند، با این حال آنها داده های تاریخ ساخت را دارند. شما نمی خواهید تاریخ را رمزگشایی کنید: به گشت و گذار بروید و اعداد را با مدل AC قرار دهید و می توانید تاریخ تولید را کشف کنید.

کولر گازی زانتی 24000 هزار
روش های تشخیص کولر گازی زانتی تقلبی از اصلی

همچنین می توانید با ما تماس بگیرید: ما خوشحالیم که از وسایلی که در اختیار داریم برای یافتن سن کولر گازی خود استفاده می کنیم. یک سطح دیگر مبردی است که سیستم از آن استفاده می کند. پلاک می تواند عنوان این داده ها را داشته باشد. چه بگوید کولر گازی از R-22 استفاده می کند، بدون شک بهتر است یک کولر گازی کاملاً جدید خریداری و راه اندازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها