بررسی و تشخیص مشخصات کولر گازی گری تقلبی و اصلی

GREE S4matic scaled

تشخیص کولر گازی گری تقلبی از اصلی

قبل از خرید کولر گازی گری، مطمئن شوید که نکاتی را در مورد نحوه تشخیص کولر گازی گری تقلبی از اصلی یاد گرفته اید. در این مقاله، ما قصد داریم در مورد نکاتی در مورد نحوه تشخیص کولر گازی گری اصلی و تقلبی صحبت کنیم تا اطلاعات کاملی را برای مشتریانی که نیاز به خرید یک کولر گازی گری جدید دارند، ارائه دهیم. جمع‌آوری اطلاعات زودتر از خرید، از زمان، پول نقد و سرزندگی جلوگیری می‌کند و در نهایت منجر به خرید محافظت‌شده و آگاهانه می‌شود، در نتیجه اینکه آیا زودتر از خرید کولر گازی گری تقلبی اطلاعات کسب کنید بهتر می باشد .

بررسی و تشخیص مشخصات کولر گازی گری تقلبی و اصلی
بررسی و تشخیص مشخصات کولر گازی گری تقلبی و اصلی
قبل از ورود به گفتگو، می‌خواهم ۲ عامل را به شما اطلاع دهم که می‌توانید تنها با استفاده از این دو ابزار، کولر گازی گری اولیه را خریداری کنید.

سعی کنید مدلی را که فروشنده به شما معرفی می کند در وب سایت های رسمی و معتبر ایرانی یا خارج از کشور جست و جو کنید و مشخصات کامل و گزینه های ظاهری آن را تغییر دهید. مدل را جستجو کنید و از تغییرات مشابه رنگ، مکان مدل، ظاهر و کوچکترین جزئیات صر فنظر نکنید.

خرید کولر گازی گری اصلی 

برای خرید کولر گازی اصلی میتوانید از سایت سرمارسان با انتخاب مدل مورد نظر کولر گازی از لینک های زیر اقدام به خرید کولر گازی گری اصلی کنید 

کولر گازی گری یا به انگلیسی Gree یکی از برند های چینی می باشد . که با کمپرسور گری که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیوه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی گری سرد و گرم R410A از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های گری در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به کولر گازی گری 12000 ،  کولر گازی گری 18000 ،  کولر گازی گری 24000 ، کولر گازی گری 30000  ،  کولر گازی گری ۶۰۰۰۰ 

کولر گازی گری 12000 اینورتر ،  کولر گازی گری 18000 اینورتر ،  کولر گازی گری 24000 اینورتر  ، کولر گازی گری 30000 اینورتر  اشاره نمود .

 

مشخصات کولر گازی گری تقلبی از اصلی

بعد از اینکه باید یک کالای بی کیفیت و ناشناخته را با هدف سوء استفاده از یک کالای باکیفیت و شناخته شده در اختیار شخصی قرار دهیم، اکنون یک کالای تقلبی به او داده ایم.

یا در عوض، استاندارد رابطه ای که به او می دهیم نیز می تواند خوب و قابل قبول باشد، اما محصولی که به او می دهیم آن چیزی نیست که او خواسته است و فقط سرش را با شیر می مالیم، که علاوه بر این یک رابطه وانمودی است و وانمود می کند.

برخی افراد می توانند با این ذهنیت که اجناس ما کیفیت بالایی دارند، سودجویان را تبلیغ کنند، اما اصلیت این است که شما برای یک جفت جوراب برای یک جفت کفش ورزشی پولی نمی پردازید (احتمالاً این کار را می کنید). این بدان معناست که وضعیت مدل، کیفیت بالای محصول، کارایی و قابلیت هایی که دارد و چندین موضوع مختلف دیگر باعث می شود که شما آن مقدار را برای آن محصول بپردازید و در هر صورت تمایلی به پرداخت آن مقدار ندارید.

در ادامه، مکان خرید و خدماتی که باید در آن هزینه کنید را به شما اطلاع خواهیم داد. در اینجا ما در مورد کولر گازی گری اصلی و مشخصات کامل آن، علاوه بر کولر گازی گری تقلبی و گزینه های اصلی آن صحبت می کنیم.

Gree s4 matic 12000

کولر گازی گری اینورتر تقلبی از اصلی

همانطور که خواهید دید، کولرهای گازی اینورتر دارای مزایای متعددی همراه با کاهش مصرف انرژی و کاهش مصرف موتور هستند. متعاقباً کولرهای گازی با برد اینورتر نسبت به کولرهای فوق العاده گرانتر هستند. به همین دلیل است که سودجویان برای به دست آوردن پول نقد، کولرهای گازی خارق‌العاده‌ای را به عنوان جایگزینی برای کولرهای گازی اینورتر تولید می‌کنند.

اولین پیشنهاد ما برای تهیه یک کولر گازی گری اینورتر اصلی این است که حتما از یک خرده فروش آنلاین خوب خرید کنید. گاز اصل و تقلبی، ممکن است از خرید محصول اصلی مطمئن باشید).

بررسی و تشخیص مشخصات کولر گازی گری تقلبی و اصلی
بررسی و تشخیص مشخصات کولر گازی گری تقلبی و اصلی

 

ویژگی کولر گازی گری اینورتر تقلبی از اصلی

پس از این مورد، ما در مورد نکاتی در مورد چگونگی تشخیص کولر گازی گری اصلی بزرگتر از تقلبی صحبت خواهیم کرد، مطمئن شوید که همه ابزارهای تهویه مطبوع اینورتر را به طور موثر تست کرده اید.

صفحه تهویه مطبوع، علاوه بر این به عنوان برچسب فنی نامیده می شود. جزئیات محصولی را که می‌خرید به شما ارائه می‌دهد، بنابراین با بررسی آن، می‌توانید مطمئن شوید که ممکن است یک کولر گازی گری اینورتر خریداری کنید یا خیر. همانطور که گفته شد کولرهای گازی اینورتر کم مصرف هستند و اکثر آنها (95%) از گاز مبرد R410a استفاده می کنند در حالی که کولرهای گازی معمولی دارای مبرد R22 هستند. فاکتور زیر تمرکز روی آمپر است. کولرهای گازی اینورتر آمپر بسیار کمتری مصرف می کنند.

گاز R22 با تخریب لایه اوزون از خط تولید فاصله زیادی داشت.

گاز R410 عمدتاً در تهویه مطبوع اصلی و با کیفیت بالا استفاده می شود که ناشی از راندمان خنک کننده بالاتر و زیست دوستی است.

 به عنوان مثال، تهویه مطبوع اینورتر، 3.2 آمپر را می بلعد، در حالی که تهویه مطبوع معمولی 12 آمپر است. یکی از بسیاری از استراتژی هایی که باید برای اطلاع از شدت آمپر دقیق کولر گازی گری استفاده کنید، استفاده از آمپرمتر است. در کولرگازی‌های فوق‌العاده، اگر این دستگاه را به آن بپیوندید، مقدار تنظیم شده‌ای را با تنظیمات بسیار کوچک مشاهده خواهید کرد، در حالی که در کولرهای گازی اینورتر، این تنظیمات بسیار زیاد است و مقدار ثابت شده مدام بالا و پایین می‌رود.

 اگر نباید آمپرمتر داشته باشید، می توانید برد کندانسور را تست کنید. تهویه مطبوع اینورتر موجود در واحد بیرونی از یک برد نسبتاً عظیم استفاده می کند که برای کنترل دستورالعمل های کمپرسور قابل شارژ است. در کولرهای فوق العاده هم این برد به هیچ وجه وجود ندارد و هم برد به مراتب کوچکتر است.

بررسی و تشخیص مشخصات کولر گازی گری تقلبی و اصلی
بررسی و تشخیص مشخصات کولر گازی گری تقلبی و اصلی

نقش گاز r410 در کولر گازی گری تقلبی از اصلی

مبرد R22 از سال 2015 به دلیل تأثیر محیطی آنها تولید نخواهد شد. به همین دلیل است که سیستم های تهویه مطبوع جدیدتر از گاز مبرد R410a جدیدتر استفاده می کنند، زیرا هیچ تهدیدی برای لایه اوزون ایجاد نمی کند و آنها را بسیار قابل اعتماد و دوستدار محیط زیست می کند.

سیستم های تهویه مطبوع که از گاز مبرد R410a استفاده می کنند، هوای خنک تری تولید می کنند و ممکن است در دمای بیش از حد کار کنند. گاز مبرد R410a دارای سطح جوش 51.4- است، در حالی که گاز مبرد R22 دارای سطح جوش 40.8- است. R410a دارای چگالی بعدی است و خنک کننده بالاتری کیفیت بالایی دارد و به همین دلیل ارزش بعدی را دارد. به همین دلیل است که کلاهبرداران برای درآمد بیشتر، مبرد R410a را با R22 تغییر می دهند.

 

باید معروف باشد که کپسول های گاز مبرد کولر گازی گری R22 دارای رنگ و وزنی بین 1 تا 25 کیلوگرم است که در حالت عادی از کپسول های 13.6 کیلوگرمی استفاده می شود. R410a دارای یک کپسول صورتی است و وزن آن از 900 کیلوگرم تا 25 کیلوگرم است، با این حال معمولاً 11.6 کیلوگرم وزن دارد.

کولرهای حمل و نقل بین 500 تا 700 گرم گاز مصرف می کنند. سطح دیگری که باید به آن توجه کرد این است که هر یک از اینورترهای تهویه مطبوع با مبرد R410a کار می کنند. کولر گازی گری پیستونی با مبرد R22 و تهویه مطبوع چرخشی از هر R22 و R410a استفاده می کنند. درک این موارد به شما امکان می دهد تهویه مطبوع تقلبی را بهتر درک کنید.

 

کولر گازی گری تقلبی گرمایشی و سرمایشی

کولر گازی گری گرمایشی یکی از گجت های مورد علاقه مشتریانی است که با تغییر فصول نیازی به تعویض دستگاه خود به انبار ندارند و از گرما و سرمای ایجاد شده در فصول سرد و گرم بهره مند می شوند. این گجت‌ها معمولاً گران‌تر از دستگاه‌های تهویه مطبوع هستند که صرفاً خنک‌کننده را ارائه می‌کنند، بنابراین کلاهبرداران تهویه مطبوع خنک‌کننده را به عنوان جایگزینی برای وسایل گرمایشی به مشتریان احتمالی تبدیل می‌کنند.

یکی از بسیاری از مسائلی که می توانید برای مبارزه با سوء استفاده انجام دهید، قرار دادن یک دستگاه تهویه مطبوع و نگاهی به راندمان سرمایش و گرمایش است. اگر یک کولر گازی گری تقلبی تهیه کنید، می‌توانید حرکت سریع انجام دهید (البته به یاد داشته باشید که دیگر دیر شده است، افراد سودجو معمولاً پس از تهیه محصول ناپدید می‌شوند و راه‌حلی برای صحبت به جز مقدار تلفن وجود ندارد. نباید آنها را داشته باشید. ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که فروشنده و خرده فروش زودتر از خرید مورد احترام قرار می گیرند).

تبدیل کمپرسور در کولر گازی گری تقلبی

یکی دیگر از عواملی که کلاهبرداران هنگام ساخت کولر گازی گری تقلبی انجام می دهند، تعویض عناصر است. یکی از این عناصر در نظر گرفته شده موتور کولر گازی گری است. معمولاً به دلیل ارزان بودن موتورهای دوار; آنها از موتورهای دوار به عنوان جایگزینی برای موتورهای پیستونی استفاده می کنند که از انرژی و راندمان بسیار موثر استفاده می کنند. خواه کلاهبرداران حدس بزنند که شما به سادگی در یک فضای سوزان و خشک زندگی می کنید، آنها سعی می کنند به جای پیستون، موتورهای دوار را برای شما بسازند. برای تشخیص کولر گازی گری تقلبی، بهتر است اطلاعاتی در مورد موتور کولر گازی گری بدانید.

کولر گازی دیواری اسپلیت گری S4_matic
بررسی و تشخیص مشخصات کولر گازی گری تقلبی و اصلی

تغییر ظرفیت کولر گازی گری تقلبی

یکی دیگر از عواملی که ممکن است در کولرگازی های تقلبی با آن مواجه شوید، ظرفیت های تقلبی است. سیستم های تهویه مطبوع با قابلیت بیش از حد معمولاً گران تر هستند و این یک سطح دوست داشتنی برای کلاهبرداران است. آنها فقط قابلیت یک کولر گازی گری تقلبی را بزرگتر از آنچه که هست معرفی می کنند و به عنوان جایگزینی برای خرید یک کولرگازی 24000 با یک کولرگازی تقلبی 18000 روبرو می شوید که ممکن است قیمت زیادی برای آن پرداخت کرده باشید.

راهنمی خرید کولر گازی گری تقلبی از اصلی

راه حل اصلی برای تصمیم گیری در مورد توانایی تهویه مطبوع، تمرکز بر مقیاس و وزن دستگاه است. میز زیر ابعاد و وزن گسترده را نشان می دهد. من توصیه می کنم از تعدادی از مغازه ها بخواهید که مقیاس و وزن کولر گازی گری مشخص شده را برای شما ارسال کنند، سپس انتخاب ها را ارزیابی کنید. کیس، که می تواند کاملاً متفاوت باشد، فریاد می زند که تقلبی است.

کاتالوگ کولر گازی گری اصلی و تقلبی

کاتالوگ های بعدی ممکن است به شما در تعیین کولر گازی گری تقلبی کمک کند. این نشانگرها را مرور کنید و تضمین کنید که دستگاهی که خریداری می کنید هیچ یک از این مشکلات را ندارد.

یکی از روش های بسیار مفید و معقول، دریافت پیشنهاد از تعدادی فروشنده (تعدادی از مغازه ها) برای خرید کولر گازی گری است. اکثر افرادی که کالاهای منحصربه‌فرد را تبلیغ می‌کنند، قبل از خرید و حتی پس از خرید، موارد ضروری را به شما اطلاع می‌دهند. آنها روش هایی را برای اطمینان از اصلی بودن محصول و خدمات پس از فروش به شما ارائه می دهند.

با این حال، در میان این افراد، توزیع‌کنندگانی وجود دارند که دنباله‌ای از نکات را پنهان می‌کنند یا می‌پیچانند. آنها به ضمانت مشروع نگاهی به استراتژی های اصالت کالا اشاره نمی کنند و …

از افرادی خرید کنید که کالای منحصربفرد خود را تصور می کنند و مهمتر از همه، مدرکی برای عبارات خاص خود دارند، همراه با رضایت خریدار، خدمات پس از فروش، نماد اعتقاد و ضمانت.

قیمت خرید ارزان تر کولر گازی گری تقلبی

بسیاری از ساکنان آماری کسانی که کولر گازی گری تقلبی خریداری می کنند کسانی هستند که به دنبال کاهش بیشتر هستند. سودجویان جایگزین های کاملاً متفاوتی را کشف می کنند و آنهایی را که به طعمه آنها می افتند دستگیر می کنند. اگر یک چیز غیرعادی به شما بدهید، آنگاه باید در جایگاه خود تجدید نظر کنند.

این می تواند کولر گازی گری اصلی باشد، با این حال یک نقص فنی یا نقص اصلی دارد، یا مطمئناً یک محصول تقلبی است. اکثر فروشندگان اقلام تقلبی بهانه می‌آورند تا تصور کنند محصول منحصربه‌فرد را برای شما تبلیغ می‌کنند، اما هدفی وجود ندارد که یک فروشنده نیاز به تبلیغ یک کالای اصلی بدون چند میلیون تومان در بازار داشته باشد. مقدار. این مهم است که تعیین کنید که آیا یک کولر گازی گری اصلی خریداری کنید یا یک تهویه مطبوع مقرون به صرفه، زیرا یک جفت آن را پیدا نمی کنید.

بسته بندی کاملا متفاوت کولر گازی گری تقلبی

تولید کنندگان خوب و محترم توجه زیادی به خرج می دهند و پول هنگفتی را برای بسته بندی کولر گازی گری خود می پردازند. چه دستگاه تهویه مطبوع به درستی در بسته قرار نگرفته باشد و چه لوازم نامرغوب مشابه پلاستیک های ارزان قیمت یا مقواهای با کیفیت بالا استفاده شود، این ممکن است به یک کولر گازی گری تقلبی اشاره کند. به همین ترتیب، اگر محصولی بدون بسته بندی به دست می آورید، به فکر تقلبی بودن آن باشید.

اشتباهات نوشتاری و هجا کولر گازی گری تقلبی

تهویه مطبوع تقلبی ممکن است به سادگی با اشتباه تایپی (حروف اضافی یا نویسه غلط املایی) یا اشتباهات گرامری شناسایی شود. مشتریان بی دقت می توانند به سادگی این موضوع را نادیده بگیرند و خود را در فریب خرید کولرهای گازی تقلبی بیابند.

وب سایت های جعلی کولر گازی گری تقلبی

در صورت خرید اینترنتی کولر گازی گری؛ یک راه حل آسان برای مقابله با خرید کولر گازی گری تقلبی، آزمایش اصالت وب سایت است. خواه موقعیت یابی وانمودی باشد، کالاهای آن ممکن است حتی تظاهر کنند. در نوار مقابله، https را به عنوان جایگزین http جستجو کنید، علامت قفل و URL را تأیید کنید و مطمئن شوید که موقعیت یابی ایمن است. حتی می‌توانید تکل موقعیت‌یابی را در و http: // whois کپی و جای‌گذاری کنید. domaintools.com احراز هویت وب سایت را تأیید کنید. این وب سایت ها به شما امکان می دهند متوجه شوید که آیا موقعیت یابی قانونی است یا خیر.

پایین بودن کیفیت کولر گازی گری تقلبی

استاندارد کولر گازی گری های تقلبی معمولاً مشکوک است و از عناصر کم هزینه به عنوان جایگزینی برای عناصر باکیفیت و اصلی استفاده می شود. این لوازم ممکن است پلاستیک های چسبناک، شیشه کم هزینه، عناصر قدیمی یا دست دوم و غیره باشند.

بررسی و تشخیص مشخصات کولر گازی گری تقلبی و اصلی
بررسی و تشخیص مشخصات کولر گازی گری تقلبی و اصلی

کمیت سریال و عدم تطابق مدل کولر گازی گری تقلبی

هر تولید کننده تهویه مطبوع اطلاعاتی شبیه به کدها، تعداد سریال یا مدل، نام تجاری، اطلاعات ثبت اختراع روی بسته یا محصول چاپ می کند. تهویه مطبوع تقلبی گاهی اوقات هنگام کپی کردن اطلاعات، عنصر کمی می نویسند یا اصلاً هیچ عنصری نمی نویسند. حتی می توانید انواع سریال کولر گازی گری اصلی را به صورت آنلاین تست کنید.

 

از لوگوها و فونت های نامناسب استفاده کنید

آیا باید تمرکز کنید؛ مشابه مسائل عاطفی؛ شناسایی آرم های وانمودی می تواند از خرید کولر گازی گری تقلبی جلوگیری کند. اگر محتاط باشید و لوگوهای اصلی را به طور موثر بشناسید، می توانید کوچکترین تنظیمات را کشف کنید. چه برای شما سخت باشد. از محصولی که تصور می کنید تقلبی است عکس بگیرید و آن را با مدل اصلی ارزیابی کنید. فونت ممکن است به سختی کاملاً متفاوت باشد یا اندازه گیری نامناسب باشد. در واقع حتی می تواند از نظر رنگ کاملاً متفاوت باشد.

عدم وجود اطلاعات تماس

این که آیا فروشنده ای که به فروشگاه می دهد. پست الکترونیک؛ از شماره تلفن یا اطلاعات تماس جاخالی شده باید جلوگیری کرد (اگرچه ممکن است تمام این اطلاعات را به اشتباه به شما ارائه دهد). این بدان معنی است که شما هیچ راه حلی برای تماس با آنها ندارید. دوری از خرید برای چنین کالایی بالاتر است. این که آیا اطلاعات تماس ذکر شده است، لطفاً آن را زودتر از خرید تأیید کنید.

کمبود تجهیزات

مطمئن شوید که تمام عناصر اضافی و تجهیزات ذکر شده در بسته در داخل فیلد هستند. چه راهنمای، کارت ضمانت; کابل یا ابزارهای مختلف معمولاً در این زمینه نیستند. فوراً آن را به فروشگاهی که آن را خریداری کرده اید گزارش دهید و آن را درخواست کنید. در صورت خرید آنلاین؛ هنگام باز کردن، از باز کردن زمین فیلم بگیرید.

تاسیسات غیر مجاز

بهتر است کولر و تجهیزات مختلف منزل خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. صرف نظر از اینکه یک خرده‌فروش با هزینه کم بسیار زیادی به شما ارائه می‌کند، ابتدا بفهمید که توضیح هزینه کم چیست و آیا این مقدار کم هزینه از هر نظر امکان‌پذیر است یا خیر یا صرفاً یک راه حل است.

تشخیص کولر گازی گری تقلبی 

چیزی به نام کولر گازی گری اینورتر رایج در بازار ایران وجود ندارد و شما باید از این سطح برای تشخیص کولر گازی گری های رایج تقلبی استفاده کنید. توجه داشته باشید که s4 matic صرفاً تهویه مطبوع اینورتر را تولید می کند، خواه صرفاً سفارش داده شود، و اگر فروشنده در زمان معرفی به شما بگوید که کولر گازی گری اینورتر s4 matic پیدا می شود، باید متوجه تقلبی بودن آن شوید.

همانطور که در بالا گفته شد، کولر گازی گری های تقلبی دارای بسته بندی ضعیف و باکیفیت هستند و به احتمال زیاد در اثر حمل و نقل نامناسب، ضربه ها و خراش هایی بر روی بسته بندی مشاهده خواهید کرد.

تهویه مطبوع از عناصر آمریکایی استفاده می کند و توسط کشورهایی مشابه چین، برزیل، پاکستان و ویتنام مونتاژ می شود. شما باید انواع کولر گازی گری اینورتر را با و بدون اینورتر در ظرفیت های متعدد خریداری کنید. یکی از عواملی که باید در نظر داشت این است که gree نام تجاری خود را در وسط واحد بیرونی قرار می دهد (به غیر از تهویه مطبوع S4matic و Neo 36000 sequence).

توجه داشته باشید که کلاهبرداران سعی می کنند برچسب های فنی کولر گازی گری را کنترل کنند و به آن برچسب ساخت آمریکا بزنند، مشروط بر اینکه در این دسته از کالاها از عناصر آمریکایی استفاده شود در حالی که کولرها خاکستری هستند. قابل دسترس در بازار ایران در چین مونتاژ می شوند و دارای برچسب ساخت چین می باشند.

 

وبسایت رسمی کولر گازی گری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *