بررسی سایت رسمی ایوولی

بررسی سایت رسمی ایوولی

برند ایوولی و با علامت تجاری ایوولی evvoli از جمله تولید کنندگان جدید و خوب تجهیزات خانگی به ویژه کولرهای گازی است. این مدل در رقبای مختلف توانسته است کالاهای باکیفیت و مقرون به صرفه تولید کند، اجناس کولر ایوولی توانسته بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص دهد.

سایت رسمی ایوولی با 3 زبان زنده دنیا در دسترس عموم می باشد که میتوانید در گوگل با سرچ EVVOLI وارد سایت ایوولی شوید یا از طریق این لینک وارد شوید . 

چندی پیش ایوولی با معرفی کالاهای با قیمت مناسب و با کیفیت، سهم عمده‌ای از بازار تلویزیون و کولر گازی و لوازم خانگی مثل لباسشویی ، ظرفشویی ، اسپیکر ، ساند بار  را به دست آورد.

برند ایوولی
برند ایوولی

یکی از عوامل حیاتی و حیاتی برای ورود این مدل به بازار ایران، کم ارزش بودن کالای ایوولی در مقایسه با تولیدکنندگان مختلف است. کیفیت بالا و اصالت محصولات برای خرید کالای این مدل که در کشور چین تولید و مونتاژ می شود.

به هر حال، این بدان معنا نیست که کالاهای ایوولی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند، در نتیجه سال‌ها طول می‌کشد تا یک مدل خود و کالاهایش را به چشم‌انداز و بازار هدف خود نشان دهد.

کارخانه و شرکت ایتالیایی اماراتی تولید این مدل کیفیت بالای خود را با ارائه به سازندگان General Max، General Gold و gree ثابت کرده است.

برخی از افراد با شناسایی این مدل آشنا نخواهند شد، لازم به ذکر است که مدل EVVOLI از جمله تولیدکنندگانی است که چندی پیش وارد بازار تجهیزات و کالاهای خانگی شده است، هرچند مدتی است که این مدل وارد بازار شد، اما در نتیجه کیفیت فوق العاده بالای خود در کالا و هزینه های مقرون به صرفه، توانسته است سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد.

انواع کولر گازی ایوولی 

کولرهای ایوولی در مدل های گلدن و تایتان که از کمپرسور های روتاری اینورتر و غیر اینورتر ، پیستونی و تروپیکال و اسکرال از دو نوع گاز مبرد R22 و R410 استفاده می کنند که کولرهای با گاز R410 دارای طرفداران  و همچنین ارزش بهتری هستند.

با توجه به اینکه گاز R22 دارای انرژی و انرژی خنک کننده اضافی است، اما در نتیجه آسیب به محیط اطراف علاوه بر لایه اوزون، ممکن است هنگام گاز گرفتن کولر گازی با مشکلاتی مواجه شود.

اما با گذشت زمان و پیشرفت روز به روز، گاز R410 در اکثر مدل ها گاز R22 را تغییر داده است و کولرهایی که از گاز R410 استفاده می کنند مصرف انرژی را کاهش می دهند، بنابراین در پرداخت هزینه برای مصرف کنندگان این مدل کولر گازی ممکن است بسیار زیاد باشد. این کمپرسور مقرون به صرفه است و همچنین کمپرسور R410 نسبت به R22 ساده‌تر عمل می‌کند، که خطر آسیب‌دیدگی در نتیجه گرمای بیش از حد را کاهش می‌دهد.

کولر گازی ایوولی 18000 اینورتر +++EVDC-18K-A

کولر گازی ایوولی دارای عملکرد گرمایشی یا سرد یا عملکرد هوادهی است و برای خنک کردن یک منطقه با فضای مطمئن با استفاده از کمپرسور چرخشی پرقدرت و کم مصرف با قابلیت های متنوع و گاز مبرد R410 طراحی شده است. است.

کولرگازی ایوولی ساخت کشور چین است و دارای مصرف انرژی A است و همچنین قدرت توزیع و توزیع جریان هوا را به 4 عامل کاملاً متفاوت موجود در اتاق دارد.

یکی از بسیاری از گزینه های جذاب کولرهای ایوولی این است که آنها WIFI دارند و می توان آنها را با گوشی های هوشمند مدیریت کرد.

گزینه های مختلف کولر ایوولی شامل موارد زیر است:

  • فضای T1 را اجرا کنید
  • مجهز به تایمر 24 ساعته
  • دارای فیلتر گلی
کولر گازی ایوولی 18000 اینورتر +++EVDC-18K-A
کولر گازی ایوولی

 

خرید و قیمت کولر گازی ایوولی 

کولر گازی ایوولی مدل های اینورتر

کولر گازی ایوولی 12000 اینورتر +++EVDC-12K-A ، کولر گازی ایوولی 18000 اینورتر +++EVDC-18K-A ، کولر گازی ایوولی 24000 اینورتر +++EVDC-24K-A ، کولر گازی ایوولی 30000 اینورتر +++EVDC-30K-A

بررسی انواع محصولات ایوولی

برند ایوولی با محصولات متنوع و باکیفیت در بیشتر لوازم خانگی با قدرت به بازار آمده است که میتوان برند ایوولی را با برند های روز دنیا مثل ال جی و سامسونگ مقایسه کرد و در خرید لوازم خانگی توجه ویژه ای به برند ایوولی داشته باشید .

تلویزیون های ایوولی

ایوولی در طراحی کالای خود با الگوبرداری از سازندگان مشهور جهانی بسیار سودآور بوده است! به عنوان مثال، چیز فوق العاده در مورد تلویزیون OLED شرکت را نمی توان انکار کرد.

تا به حال، ایوولی کالاهای زیادی را همراه با کولر گازی ، سیستم‌های تهویه مطبوع و تلویزیون‌ها عرضه کرده است و به دنبال موفقیت نسبی در هر رشته بوده است.

لوازم خانگی ایوولی 

ایوولی با تولید محصولاتی مثل ظرفشووی و لباسشویی به صورت قابل توجهی با قدرت وارد بازار شده و به نظر برند قابل اعتمادی می اید ، صرف نظر کیفیت خوبا نی برند توجه به قیمت محصولات ایوولی از معیار های اصلی این برند می باشد . قیمت مطلوب تر نسبت به برند های ال جی ، سامسونگ میتوان به مقایسه پرداخته شود

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *