بهترین کولر گازی و لیست بهترین برندهای کولر گازی 2022

دلایل پریدن فیوز کولر گازی یا اسپیلت

بهترین کولر گازی

 

کولر گازی و اسپلیت همیشه یکی از بهترین لوازم و مهم ترین عنصر برای شل کردن خانواده و کارکنان در محیط های کار است، بنابراین انتخاب یک برند و یک مدل مناسب کولر گازی همیشه می تواند مهم ترین انتخاب در خرید این محصول باشد.

مهم ترین مسئله ای که خریداران را در مورد خرید کولر گازی تردید باقی می ماند این است که کدام یک از ده ها برندها و برندها را انتخاب کنند که به نفع آنها خواهد بود. .

در این مقاله می خواهم شما را با بهترین کولر گازی که جزو موفق ترین و پرفروش ترین برندهای ایران هستند آشنا کنم. این مقاله و آمار تنها شامل دو قطعه تهویه تقسیم دیواره هوا است و دیگر شامل انواع دیگر کولر گازی نیست.

کولر گازی سوزوکی - بهترین کولر گازی و لیست بهترین برندهای کولر گازی 2022
کولر گازی سوزوکی – بهترین کولر گازی و لیست بهترین برندهای کولر گازی 2022

راهنمای خرید بهترین کولر گازی

بهتر است انتخاب کنید که کدام کولر گازی برای ما مفید است قبل از رفتن به نام تجاری کولر گازی برای صرفه جویی در وقت و پول در چنین مواردی، گزینه های زیر را قبل از خرید بررسی کنید، بنابراین می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

قیمت بهترین کولر گازی 2022

قیمت بهترین کولر گازی را باید با توجه به کاربرد کولر گازی در منطقه مصرفی سنجید به طور مثال کولر گازی ایوولی از بهترین ها از نظر قیمت و کیفیت میباشد که میتوان در سال 2022 میتوان قیمت بهترین قیمت کولر گازی 2022 را به ایوولی لقب داد.

کولر گازی جنرال گلد ۱۲۰۰۰ پلاتینیوم
کولر گازی جنرال گلد – بهترین کولر گازی و لیست بهترین برندهای کولر گازی 2022

قیمت بهترین کولر گازی کم مصرف

قیمت کولر گازی کم مصرف اولین سوالی هست که برای هر خریداری پیش می آید و تقریبا امروزه بیشتر برند های کولر گازی رو به کم مصرف شدن رفتند و با توجه به انواع برند های بازار باید از کارشناسان سرمارسان مشاوره دریافت کنید

کولرگازی های کم مصرف با توجه به رو به کم مصرف شدن و بهینه شدن تقریباً در برندهای مختلف به طور قابل توجهی بهینه‌سازی شدند و مصرف برق کمتری نسبت به کولر گازی های قدیمی استفاده می کنند تقریبا تمام کولر گازی ها باید استانداردهای جهانی را رعایت بکند با مجوز تولید را دریافت کند بازی های کم مصرف در گرید های a و b یافت می‌شود و دسته بندی در مصرف هر دستگاه برقی مهم و حیاتی می باشد .

قیمت کولر گازی

قیمت کولر گازی در برند های مختلف و ظرفیت های مختلف متفاوت هست به دلیل آنکه مقدار تجهیزات به کار رفته در هر ظرفیت متفاوت می باشد و هر برندی در نوع خودش بسته به تحت لیسانس کشور آن ، کشور سازنده و بازار جهانی آن متفاوت می باشد . قیمت کولر گازی از مهمترین علت های تاثیر گزار در خرید کولر گازی می باشد ، به دلیل این که قدرت خرید در بودجه نظر گرفته شده برای محصول مورد نظر از اهمیت بالایی برخورد می باشد . اولنن پیشنهاد خرید پایین ترین قیمت کولر گازی می باشد ولی بای در نظر گرفت که پایین ترین قیمت کولر گازی کیفیت آن را تضمین نمیکند .

 

لیست بهترین برندهای کولر گازی

فروشگاه سرمارسان برای شما لیست بهترین برندهای کولر گازی را جمع آوری کرده است که شما بتوانید بهترین انتخاب را در خرید کولر گازی داتشه باشید . همرواره فروشگاه سرمارسان سعی میکند بهترین قیمت کولر گازی و بهترین برند های کولر گازی را برای مشتریان عزیز فراهم کنیم . لیست بهترین برندهای کولر گازی شامل کولر گازی گری ، کولر گازی جنرال شکار ، کولر گازی جنرال گلد ، کولر گازی جنرال مکس ، کولر گازی ال جی ، کولر گازی سامسونگ

کولر گازی
بهترین کولر گازی و لیست بهترین برندهای کولر گازی 2022

 بهترین برند کولر گازی و  بهترین مارک کولر گازی 2022

کولر گازی اوجنرال Ogeneral

در صدر جدول بهترین کولر گازی و پرفروش ترین برندهای کولر گازی مانند سال های گذشته قرار دارند کولر گازی اوجنرال وجود دارد این نوع از نام تجاری کولر گازی با توجه به رده مصرف انرژی A++ همچنین کم مصرف ترین کولر گازی جهان نامیده می شود. یکی دیگر از ویژگی های این نوع کولر داشتن استحکام قطعات و موتور کم نویز است.

کولر گازی اوجنرال در شرایط گرمسیری مقاومت زیادی دارد و به دلیل تنوع بسیار زیاد، متناسب با تمام سلیقه ها در مدل ها و طرح ها و قابلیت های مختلف است، بنابراین گزینه های بیشتری به شما می دهد و به راحتی می توانید کولر گازی خود را خریداری کنید و بهترین کولر گازی را در بازار خریداری کنید..

 

کولر گازی گری GREE  

در ردیف دوم فهرستی از بهترین کولر گازی وجود دارد. گری بزرگترین و تخصصی ترین شرکت تولید کولر گازی در جهان است، که در سال ۱۹۹۱ تأسیس شد. گری یکی از شرکت هایی است که عمدتا کولر گازی مورد نیاز بازارهای ایران و جهانی را فراهم می کند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سیستم که باعث می شود یکی از بهترین کولرهای کولر گازی در ایران باشد این است که تنوع زیادی دارد، بدنه سردتر قدرت زیادی دارد، مصرف انرژی کمی دارد، خنک کننده و گرمایش فوق العاده ای تولید می کند و با محیط سازگار می شود و همچنین پانل های داخلی بسیار فشرده هستند و فضای کمتری را به خود می گیرد..

بیشتر مکان های کولر گازی مراکز خرید، بازارهای بسته، مکان های عمومی، رستوران ها و مغازه های بزرگ هستند..

علاوه بر این نوع اینورتر قیمت مناسب دارد. اگر می خواهید در مورد کولر گازی بیشتر بدانید، مقاله تخصصی کولر گازی دلم براش تنگ نشه.

دلایل پریدن فیوز کولر گازی یا اسپیلت
بهترین کولر گازی و لیست بهترین برندهای کولر گازی 2022

کولر گازی جنرال گلد

کولر گازی جنرال گلد پلاتینیوم یا به انگلیسی General Gold یکی از برند های چینی می باشد . که با کمپرسور هیتاچی چین که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیوه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی جنرال گلد پلاتینیوم سرد و گرم R410 از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های جنرال گلد در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به کولر گازی جنرال گلد ۱۲۰۰۰،  کولر گازی جنرال گلد ۱۸۰۰۰ ،  کولر گازی جنرال گلد ۲۴۰۰۰  ، کولر گازی جنرال گلد 30000   ،  کولر گازی جنرال گلد ۶۰۰۰۰  اشاره نمود .

کولر گازی جنرال گلد ۱۲۰۰۰ پلاتینیوم
کولر گازی جنرال گلد – بهترین کولر گازی و لیست بهترین برندهای کولر گازی 2022

 کولر گازی جنرال مکس 

کولر گازی جنرال مکس  یا به انگلیسی General Max یکی از برند های چینی می باشد . که با کمپرسور هیتاچی چین که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیوه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی جنرال مکس از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های جنرال مکس در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به کولر گازی جنرال مکس  ۱۲۰۰۰ طرح لبخندی دیجیتال  ، کولر گازی جنرال مکس  ۱۸۰۰۰ طرح لبخندی دیجیتال  ،  کولر گازی جنرال مکس  ۲۴۰۰۰ طرح لبخندی دیجیتال   ، کولر گازی جنرال مکس  ۳۰۰۰۰ طرح لبخندی دیجیتال ، کولر گازی جنرال مکس R22 ۳۶۰۰۰  اشاره نمود.

کولر گازی جنرال مکس
کولر گازی جنرال مکس – بهترین کولر گازی و لیست بهترین برندهای کولر گازی 2022

.

کولر گازی جنرال شکار

کولر گازی جنرال شکار طرح لبخندی یا به انگلیسی General Shekar یکی از برند های چینی می باشد . که با کمپرسور هیتاچی چین که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیوه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی جنرال شکار ۱۲۰۰۰ لبخندی R410 از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های جنرال شکار لبخندی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به کولر گازی جنرال شکار ۱۲۰۰۰ لبخندی  ،  کولر گازی جنرال شکار لبخندی ۱۸۰۰۰ ،  کولر گازی جنرال شکار لبخندی ۲۴۰۰۰  ، کولر گازی جنرال شکار لبخندی ۳۰۰۰۰  ،  کولر گازی جنرال شکار لبخندی ۶۰۰۰۰  اشاره نمود

کولر گازی جنرال شکار 12000
کولر گازی جنرال شکار – بهترین کولر گازی و لیست بهترین برندهای کولر گازی 2022

.

 کولر گازی زانتی

کولر گازی زانتی  یا به انگلیسی Zaneti یکی از برند های چینی می باشد . که با کمپرسور هیتاچی چین که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیوه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی زانتی سرد و گرم از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های زانتی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به کولر گازی زانتی 12000 ،  کولر گازی زانتی 18000  ،  کولر گازی زانتی 24000 ،  کولر گازی زانتی اشاره نمود .

کولر گازی زانتی ۱۲۰۰۰
کولر گازی زانتی – بهترین کولر گازی و لیست بهترین برندهای کولر گازی 2022

 

 کولر گازی ایوولی

کولر گازی ایوولی مدل گلدن خط طلایی یا به انگلیسی Evvoli Golden یکی از برند های چینی تحت لیانس ایتالیا می باشد . که با کمپرسور توشیبای تحت لیسانس ژاپن که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیویه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی ایوولی مدل گلدن خط طلایی RR410a از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های ایوولی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به  اشاره نمود.

کولر گازی ایوولی 12000 مدل گلدن خط طلایی  ، کولر گازی ایوولی 18000 مدل گلدن خط طلایی  ،  کولر گازی ایوولی 24000 مدل گلدن خط طلایی  ،  کولر گازی ایوولی 30000  مدل گلدن خط طلایی

کولر گازی ایوولی گلدن 24000
کولر گازی ایوولی گلدن – بهترین کولر گازی و لیست بهترین برندهای کولر گازی 2022

 

کولر گازی ال جی LG

کولر گازی ال جی عرضه نسل جدیدی از کولر گازی اینورتر است که با کاهش قابل توجه ۷۳٪ انرژی راه جدیدی را برای بهینه سازی مصرف انرژی باز کرده است. کولر گازی تقسیم ال جی قابل اعتماد و یک راه حل دائمی برای ارائه خنک کننده و گرمایش خانه یا محل کار شما است. سیستم های انشعابی ال جی با موتور قدرتمند خود کارایی بالایی همراه با مصرف بهینه برق دارند. تقسیمات ال جی امکان نصب سریع و آسان را دارند و انتخاب خوبی برای شما هستند البته این دستگاه کولر گازی مانند هر دستگاه الکترونیکی در دنیا دارای سرویس و تعمیر و نگهداری است، مقاله تخصصی کولر گازی ال جی ما به شما توصیه می کنیم.

کولر گازی سامسونگ samsung

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های خوشه ای در کره جنوبی و یک شرکت چند ملیتی است که از تعداد زیادی از شرکت های تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده است..

کولر گازی سامسونگ با طراحی منحصر به فرد و صنعتی خود و با استفاده از به روزترین فناوری های جهان، به یک محصول پرفروش و قابل اعتماد در بازار ایران تبدیل شده است و عرضه مدل های مختلف و متنوع، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه های کولر گازی سام سرویس سامسونگ، مصرف کننده ایرانی را به استقبال گسترده ای از این محصولات تبدیل کرده است. با آگاهی از نقص های رایج کولر گازی سامسونگ و بررسی های کاربر بر روی این دستگاه، انتخاب خوبی خواهید داشت.

البته سایر مارک ها و مدل های کولر گازی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارند اما ما این مارک ها را از نظر تجربه و دانش بیشتر در بازار ایران به شما عزیزان عمومی ارائه می کنیم..

 

مشخصات کولر گازی خوب

پس از انتخاب نوع کولر و اندازه و برند مورد نظر خود، وقت آن رسیده است که به بخش جالب مشخصات کولر گازی خوب توجه کنید. تکنولوژی مدرن در خانه خنک کردن خانه آسان تر از همیشه است، بنابراین حتما به مشخصات ذکر شده در رطوبت هنگام خرید کولرهای خنک کننده توجه کنید.

مشخصات و ویژگی های یک کولر گازی خوب

 

حسگر حضور:

برخی از کولرهای گازی حسگر دارند و می توانند تشخیص دهند که کسی چه زمانی در اتاق است و چه زمانی اتاق خالی است، به طوری که دستگاه با توجه به انرژی ذخیره سازی قابل تنظیم باشد. این کولرها حتی قادرند فضای باز را به فرد هدایت کنند تا مجبور نکنند سخت کار کنند تا خنک نگه دارند.

حالت خواب:

حالت خواب استثنای بسیاری از کولر گازی ها است این کولر گازی ها دمای اتاق را به آرامی تنظیم خواهند کرد در حالی که شما می خوابید.

تیغه های قابل تنظیم:

بسیاری از مدل های سردتر قادرند این تیغه ها را بچرانند تا هوای داخل اتاق را بهتر پراکنده کنند، یا آن را در جهت خاصی متمرکز کنند.

فیلتر هوا:

یک استفاده رایج و اغلب اشتباه توسط برخی کولرهای خاص این است که هوای قدیمی را بازیافت می کنند و به طور بالقوه باعث بیماری می شوند، با این حال امروزه بیشتر کولرهای هوایی فیلترهای هوایی دارند که بو، دود و میکروب ها را از هوا خارج می کنند. این فیلترها نیاز به تمیز کردن گاه به گاه

خشک کردن مد :

تقریباً تمام کولر گازی ها کارکردهای اساسی دارند: خودکار، خنک کننده، گرمایش و فن، اما تنها تعداد کمی از آن ها گزینه خشک کردن را دارند. رطوبت را از هوا خارج می کنند و با بهینه سازی انرژی به کاهش رطوبت کمک می کنند. در مناطق رطوبت بالا بسیار مفید است.

 

بیشتر بخوانید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *