بهترین کولر گازی برای شمال ایران

ENERGY PRO

بهترین کولر گازی برای شمال ایران

چون آب و هوا گرم می شود، نیاز به کولر برای مناطق شمالی و گرما و معتدل شمالی و حتی سردسیر احساس می شود. شما این سوال را خواهید داشت که آیا ساکنان مناطق شمالی کشور صرف نظر از داشتن آب و هوای ملایم و مرطوب محلی، کولر گازی می خواهند یا نه؟ پاسخ مطمئن است. قبل از خرید، خرید کولر گازی را حتما از وبلاگ سرمارسان یاد بگیرید.

در چنین مناطقی کارایی کولر گازی برای شمال ایران بسیار زیاد است. کولرها رطوبت هوا را می گیرند، به همین دلیل پیشنهاد می شود برای همه این مناطق از کولر گازی استفاده شود. انواع مختلفی از دستگاه های کولر گازی در بازار موجود است. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد استفاده از کولر گازی و معرفی بهترین کولرهای گازی برای شمال ایران داشته باشیم. ما پیشنهاد می کنیم که فقط با ما در این مقاله جذاب تا بالا همراه باشید.

 

بهترین کولر گازی شمال ایران
بهترین کولر گازی شمال ایران

نقد و بررسی بهترین کولر گازی برای شمال ایران

قبل از معرفی بهترین کولر گازی شمال ایران، همیشه باید به طور خلاصه طبقه بندی کولرهای گازی برای مناطق مختلف را بدانیم.

  1. کولر گازی مناسب برای مناطق معتدل با نوع T1

  2. کولر گازی مناسب برای مناطق سردسیر با نوع T2

  3. کولر گازی مناسب برای مناطق گرم با نوع T3

با توجه به طبقه بندی فوق بهترین کولر گازی شمال ایران کولرگازی تیپ T1 می باشد. شهرهای مازندران، تهران، کرج و بسیاری دیگر. باید از نوعی کولر گازی استفاده کرد. به طور معمول، نوع خنک کننده برای بهترین دما، یعنی 46 درجه سانتیگراد است.

و بهترین مدل برای کولر گازی تولید کنندگان ال جی و جنرال هستند و جزو پرفروش ترین کولرهای گازی است که اکثر افراد خریداری می کنند. برای خرید کولر گازی معمولی به این صفحه وب و برای خرید کولر گازی ال جی به این صفحه مراجعه کنید. مدل ها و ظرفیت های کولر گازی را مشاهده کنید و یا با کارشناسان فروش ناخالص سرمارسان تماس بگیرید.

بهترین کولر گازی شمال ایران
بهترین کولر گازی شمال ایران

نکات در انتخاب بهترین کولر گازی برای شمال ایران

در این نیمه، ما می خواهیم به بخش هایی توجه کنیم که هنگام خرید کولر گازی برای مناطق شمالی کشور باید به آنها فکر کنید. این قسمت ها به شرح زیر است:

1- موتور کولرگازی انواع مختلفی دارد. این موتورها در سه حالت پیستونی، اسکرول، روتاری هستند. بهترین کولر گازی شمال ایران باید موتور روتاری داشته باشد. این مدل موتوری در کنار مزایایی که دارد معایبی نیز دارد. راندمان فوق العاده خوب و علاوه بر آن مصرف بیش از حد بسیار کم. در مقایسه با مدل روتاری، مدل پیستونی دارای صدای اضافی و مصرف بیش از حد سرزندگی است.

 

2- مقدار مصرف برق کولر گازی از جمله قسمت های مختلفی است که باید در انتخاب بهترین کولر گازی برای مناطق شمالی کشور به دقت فکر کرد. کولرها دارای ترموستات هستند. این ترموستات برای تنظیم دما می باشد. بهترین دما برای فصل تابستان 26 درجه سانتیگراد است. نواحی شمالی کشور آب و هوای محلی مناسبی دارند و همین امر باعث می شود برای فصل تابستان از کولر استفاده کنند. بنابراین آنها باید به مقدار مصرف انرژی و دمای کولر توجه داشته باشند.

3- وزش باد شدید یکی دیگر از عناصر انتخابی کولر گازی است. به طور معمول پرتاب باد کولر گازی 10 متر است. هنگامی که پرتاب باد کولر گازی بیش از حد باشد، هوای خنک به طور یکنواخت در محیط اطراف پخش می شود.

4- با گاز مبرد R410: نوع گاز دارای راندمان بیش از حد بوده و همچنین تاثیر زیادی در کاهش مصرف انرژی الکتریکی دارد. فاکتور لازم این است که گاز مبرد R410 به محیط اطراف آسیبی نرساند.

بهترین کولر گازی شمال ایران
بهترین کولر گازی شمال ایران

معرفی برند برای انتخاب بهترین کولر گازی برای شمال ایران

1- کولر گازی جنرال مکس یا به انگلیسی General Max یکی از برند های چینی می باشد . که با کمپرسور توشیبا چین که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیوه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی جنرال مکس ۳۰۰۰۰ R410 از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های جنرال مکس در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به کولر گازی جنرال مکس 12000 gm-s12000  ، کولر گازی جنرال مکس 18000 gm-s18000  ،  کولر گازی جنرال مکس 24000 gm-s24000   ، کولر گازی جنرال مکس 30000 gm-s30000  ،  کولر گازی جنرال مکس R22 36000  اشاره نمود.

2- کولر گازی جنرال گلد   یا به انگلیسی General Gold  یکی از برند های چینی می باشد . که با کمپرسور توشیبا چین که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیوه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی جنرال گلد 30000 ویتالی t3 R410 از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های جنرال گلد در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به کولر گازی جنرال گلد 12000 ،  کولر گازی جنرال گلد 18000 ،  کولر گازی جنرال گلد 24000 ، کولر گازی جنرال گلد 30000 ،  کولر گازی جنرال گلد 60000 

مدل های اینورتر  کولر گازی جنرال گلد 18000 اینورتر ،  کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر  اشاره نمود .

3- کولر گازی زانتی یا به انگلیسی Zaneti یکی از برند های چینی می باشد . که با کمپرسور هیتاچی چین که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیوه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی زانتی ۳۰۰۰۰ R410 از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های زانتی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به کولر گازی زانتی 12000 ،  کولر گازی زانتی 18000  ،  کولر گازی زانتی 24000 ،  کولر گازی زانتی 30000 اشاره نمود .

4- کولر گازی ایوولی یا به انگلیسی Evvoli Golden یکی از برند های چینی تحت لیانس ایتالیا می باشد . که با کمپرسور توشیبای تحت لیسانس ژاپن که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیویه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی ایوولی 30000 مدل گلدن EVCIS-30K-MD RR410a از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های ایوولی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به  اشاره نمود.

کولر گازی ایوولی مدل های اینورتر

کولر گازی ایوولی 12000 اینورتر +++EVDC-12K-A ، کولر گازی ایوولی 18000 اینورتر +++EVDC-18K-A ، کولر گازی ایوولی 24000 اینورتر +++EVDC-24K-A ، کولر گازی ایوولی 30000 اینورتر +++EVDC-30K-A

کولر گازی ایوولی پرتابل

کولر گازی پرتابل ایوولی 12000

5- کولر گازی جنرال شکار طرح لبخندی یا به انگلیسی General Shekar یکی از برند های چینی می باشد . که با کمپرسور توشیبا تحت لیسانس ژاپن ساخت چین که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیوه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی جنرال شکار لبخندی R410 از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های جنرال شکار لبخندی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به کولر گازی جنرال شکار 12000 لبخندی  ،  کولر گازی جنرال شکار 18000 لبخندی ،  کولر گازی جنرال شکار 24000 لبخندی ، کولر گازی جنرال شکار 30000 لبخندی،  کولر گازی جنرال شکار لبخندی ۶۰۰۰۰  اشاره نمود .

6 -کولر گازی هایسنس Hisense یا به انگلیسی Hisense یکی از برند های چینی تحت لیسانس چین می باشد . که با کمپرسور توشیبای تحت لیسانس ژاپن که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیویه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی هایسنس Hisense RR410a از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های هایسنس در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به  اشاره نمود.

کولر گازی هایسنس 12000 ، کولر گازی هایسنس 18000 ، کولر گازی هایسنس 24000 ، کولر گازی هایسنس 30000

7- کولر گازی گری یا به انگلیسی Gree یکی از برند های چینی می باشد . که با کمپرسور گری چین که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیوه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ سرد و گرم R410A از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های گری در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

برای مثال می توان به کولر گازی گری 12000 ،  کولر گازی گری 18000 ،  کولر گازی گری 24000 ، کولر گازی گری 30000  ،  کولر گازی گری ۶۰۰۰۰ 

کولر گازی گری 12000 اینورتر ،  کولر گازی گری 18000 اینورتر ،  کولر گازی گری 24000 اینورتر  ، کولر گازی گری 30000 اینورتر  اشاره نمود .

رسیدگی آنها، کالای خود را با باله پوشانده است. باله ها از لایه های اپوکسی طلایی رنگ ساخته شده اند. این امر باعث می شود فیزیک کولر گازی در تقابل با آب و هوای لطیف مناطق پوسیده نشود.

این مدل کولرگازی را می توان از گاز مبرد R410 ساخت. در ساخت این مدل کولر از نهایت کلاس و دقت استفاده شده است. انتخاب این مدل خنک‌تر، زیور داخلی خانه را شیک و فریبنده می‌کند.

در میان بسیاری از بزرگترین تولید کنندگان کولر گازی که برای شمال کشور و مناطق معتدل و مرطوب مناسب هستند می توان به جنرال، gree، West Air، LG، Samsung، Belief، West Cool، جنرال، Hisense، Bosch، Hyundai، Media، بی تجربه و … شناخته شده است. که هر کدام دارای ظرفیت های کاملا متفاوت، آپشن های خاص، گارانتی قانونی و خدمات پس از فروش هستند. گران قیمت ها می توانید با دریافت فرمان از متخصصان ماهر وب سایت مهاجر کولر گازی متناسب با خانه مورد نظر خود را انتخاب کنید که در نتیجه این متخصصان به ابعاد، شرایط اقلیمی و عوامل مختلف لازم در قرار دادن آن فکر می کنند. در و کارآمدترین کولر گازی. آنها ممکن است به شما معرفی کنند که بیشترین استفاده را از کولر گازی مشخص شده داشته باشید.

بهترین کولر گازی شمال ایران
بهترین کولر گازی شمال ایران
بررسی مارک و برند های بهترین کولر گازی برای شمال ایران

در میان بسیاری از بهترین کولرهای گازی شمال ایران، می‌توان به تولیدکنندگانی مشابه ال‌جی، بوش، جنرال، گری، جنرال، سامسونگ، توشیبا و بسیاری دیگر اشاره کرد. کلیه اجناس خریداری شده از این سرمارسان دارای 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

 

گزینه های بهترین کولر گازی برای مناطق شمالی

یک عملکرد مهم یک کولر گازی مناسب برای شمال این است که با یک کمپرسور قدرتمند با درس آب و هوای محلی مناسب مجهز شود. علاوه بر این، گزینه هایی مانند مجهز بودن کولر گازی با گاز مبرد R410، قدرت پرتاب باد بسیار موثر، سرد کردن و گرما، پتانسیل پرتاب باد تا 10 متر، توزیع یکنواخت آن، مجهز بودن دانش اینورتر، دارا بودن گرید A یا B، بهره مندی از پره های طلایی یا مسی ضد زنگ کندانسور و کمپرسور، خنک کننده سریع، عملکرد بی صدا و بی صدا و مجهز بودن به کمپرسورهای روتاری یا اسکرول که مصرف انرژی پایینی دارند و قابلیت اجرا دارند. بالاتر از کمپرسورهای پیستونی در این مناطق. کمپرسورهای اسکرول علاوه بر این برای کولرهای گازی ایستاده با ظرفیت های بالاتر از 48000 BTU استفاده می شوند.

بهترین کولر گازی شمال ایران
بهترین کولر گازی شمال ایران

مزایای بهترین کولر گازی برای شمال ایران

از میان بسیاری از دلایل ضروری برای خرید بهترین کولر گازی شمال ایران می توان به مورد بعدی اشاره کرد:

  • وجود لایه های فیلتر در داخل کولر گازی از ورود هوای آلوده به محیط اطراف جلوگیری می کند. این فیلترها خاصیت ضد باکتریایی دارند.

  • بهترین کولر گازی شمال ایران دارای پنل های خیره کننده و طراحی های متمایز می باشد.

  • کولر گازی باعث می شود تا اشکالاتی که در تابستان وجود دارند از محیط اطراف دور شوند.

  • با استفاده از کولر گازی اینورتر می توان مصرف انرژی را به حداقل رساند.

  • این کولرهای گازی خنک کنندگی سریع دارند.

 

 

چه نوع کولر گازی برای شمال ایران عالی است؟

کولر گازی در داخل منطقه با آب و هوای کاملا متفاوت، شبیه مناطق معتدل و مرطوب به درستی کار می کند و علاوه بر سرمایش و گرمایش، کولر گازی نیز ارائه می دهد. عملکرد دستگاه های کولر گازی به گونه ای است که با گرفتن رطوبت هوا در مناطق مرطوب، رطوبت هوا را کاهش می دهند.

بهترین کولر گازی شمال کشور چیست؟

کولر گازی در مناطقی با آب و هوای کاملاً متفاوت شبیه مناطق معتدل و مرطوب (شمال) به درستی کار می کند و علاوه بر سرمایش و گرمایش، کولر گازی نیز ارائه می دهد. عملکرد دستگاه های کولر گازی به گونه ای است که با گرفتن رطوبت هوا در مناطق مرطوب، رطوبت هوا را کاهش می دهند. به همین دلیل است که کولرهای آبی معمولاً برای مناطق مرطوب ناشی از رطوبت بیش از حد مناسب نیستند. در این مقاله، دلیل جذاب بودن کولر گازی در شمال و آب و هوای مرطوب و بهترین کولر گازی برای شمال را مطالعه خواهیم کرد. 

نوع اب و هوایی بهترین کولر گازی برای شمال ایران

قبل از خرید کولر گازی، همیشه باید بدانیم که کدام کولر گازی برای آب و هوای محلی منطقه ما مناسب است. با این حال سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که یاد بگیرید چگونه درس آب و هوای محلی نوع کولر گازی را کشف کنید، البته؟ حقیقت این است که نوع درس آب و هوای محلی، دوره هر کولر گازی روی برچسب حیاتی آن نوشته شده است و هر کدام از آنها ظرفیت های کاملا متفاوتی دارند که با آیتم های btu اندازه گیری می شود و مقدار بالا، هزینه خنک کننده بالاتر، و بهتر است با توجه به وضعیت خانه و ابعاد آن، قابلیت مناسب را برای اثربخشی بالاتر انتخاب کنید. سیستم های کولر گازی عمدتاً بر اساس نوع درس آب و هوای محلی به سه کلاس بعدی تقسیم می شوند:

مناطق معتدل یا T1: کولرهای تیپ T1 برای مناطق معتدل و مرطوب مانند نیمه شمالی ایران، کرج و تهران مناسب هستند. این شکاف ها باید برای بیشتر دمای 43 تا 45 درجه سانتیگراد استفاده شوند. 

مناطق سردسیر یا T2: خنک‌کننده‌های دسته‌بندی T2 برای مناطقی با آب و هوای سرد از 7 تا 35 درجه سانتی‌گراد مناسب هستند. در واقع در این مناطق از گرمای عملکرد کولر گازی استفاده مضاعفی می شود. این کولرها برای مناطق غربی و شمال غربی کشور ما بسیار مناسب هستند.

مناطق گرمسیری یا T3: انشعابات نوع T3 برای مناطق گرمسیری شبیه بوشهر، خوزستان، هرمزگان و بسیاری دیگر مناسب است. در نتیجه این کولرها می توانند هوای مطبوعی را تا 57 درجه سانتیگراد و در برخی واحدها تا 55 تا 60 درجه ایجاد کنند.

 

درس آب و هوا، دوره

بیشترین تحمل دما

آب و هوای محلی جغرافیایی

T1

45 درجه سانتیگراد

ظریف و مرطوب

T2

35 درجه سانتیگراد

کوهستانی و سردسیر

T3

57 درجه سانتیگراد

خشک و گرمسیری

 

چه کمپرسوری برای مناطق شمالی خوب است؟

کولر گازی ها کمپرسورهای کاملا متفاوتی دارند که هرکدام کارایی منحصر به فردی دارند. کمپرسورها شامل سه نوع پیستونی، روتاری و اسکرول هستند. با این حال کدام کمپرسور برای مناطق مختلف استفاده می شود؟ کمپرسورهای مدل پیستونی انرژی بیشتری دارند و برای مناطق گرمسیری بسیار مناسب هستند. با این حال علاوه بر این، آنها دارای معایبی مانند صدای بیش از حد، مصرف بیش از حد سرزندگی و اثربخشی کم هستند. کمپرسورهای مدل روتاری قابلیت کمی دارند و صدای بسیار کمتری نسبت به مدل های پیستونی تولید می کنند. علاوه بر این، آنها نشاط بسیار کمتری را می بلعند. به همین دلیل از کمپرسورهای روتاری برای مناطق معتدل و سرد استفاده می کنند. و کمپرسورهای اسکرول نسبت به دو مدل قبلی بسیار سازگار با محیط زیست هستند و مصرف سر و صدا و سرزندگی بسیار کمتری دارند، بنابراین برای مناطق گرمسیری مناسب خواهند بود.

بهترین کولر گازی شمال ایران
بهترین کولر گازی شمال ایران

مصرف برق بهترین کولر گازی برای شمال ایران

انتخاب یک دستگاه کولر گازی اساساً بر اساس برچسب مصرف برق آن ضروری است، زیرا شامل داده هایی است که خریداران می توانند انواع مختلفی از این واحدها را مطابق با شاخص مصرف برق تعیین شده، کلاس های کرید مصرف (A تا G) خریداری کنند. هر چه مرحله مصرف برق به A نزدیکتر باشد، مصرف برق دستگاه کاهش می یابد. کولر گازی معمولاً دارای یک سطح تنظیم دما (ترموستات) هستند. تنظیم دمای مناسب برای فصل جدید که بین 24 تا 26 درجه سانتیگراد است، باعث می شود وقتی دمای اتاق به دمای تعیین شده برسد، کولر گازی به طور معمول خاموش شود، بنابراین انرژی بسیار کمتری مصرف می کند. برای مناطق مرطوب شمالی، به دلیل مصرف بیش از حد کولر گازی، حتماً به برچسب و دمای دستگاه توجه کنید.

بهترین کولر گازی شمال ایران
بهترین کولر گازی شمال ایران

 

آیا استفاده از کولر در شمال خوب است؟

اولین چیزی که بهتر است در مورد استفاده از کولر گازی مناسب مناطق مرطوب شمال، گیلان، گلستان و مازندران یاد بگیرید، این است که در نتیجه شکاف ها با تعدادی لایه فیلتر برای تصفیه هوا و پتانسیل حذف آن ها تجهیز شده است. ذرات آلرژی زا و معلق، میکروارگانیسم ها و ویروس ها. آنها برای استفاده در خانه و محل کار بسیار مناسب هستند و می توانند هوای خوبی به شما بدهند.
سطح لحظه ای که ضروری است این است که کسانی که در شمال یا مناطق مرتبط می مانند بدانند که انواع حشرات می تواند در طول فصل سوزان بسیار غول پیکر و آزار دهنده باشد. فناوری جدید کولر گازی که با عملکردی کاملاً جدید برای دفع پشه ها و حشرات تجهیز شده است، باید بسیار معقول باشد و آرامش را ایجاد کند.

بهترین کولر گازی شمال ایران
بهترین کولر گازی شمال ایران

سطح سوم قیمت انرژی برق مصرفی کولرگازی است، مصرف برق ماهانه اسپلیت ها در چند شهر کاملا متفاوت است. و برای محاسبه آن بهتر است با فاکتور انرژی برق ویلای خود و کنتورهای دیجیتالی انرژی برق جدید که چند تعرفه هستند و سه حالت کم بار، متوسط ​​و پیک بار را در بر می گیرند و در داخل آن قابل مشاهده است، بحث کنید. فاکتور انرژی الکتریکی با در نظر گرفتن قیمت انرژی الکتریکی در کشور ما، استفاده از کولرهای گازی با موتورهای اینورتر کم مصرف و درس سرزندگی، دوره A++ می تواند فوق العاده قابل قبول باشد. با این وجود، با توجه به این حقیقت که اینورتر همیشه با توانایی یکسان کار نمی کند و مقدار انرژی الکتریکی مصرف شده در هر ثانیه کاملاً متفاوت است. به همین دلیل، محاسبه مصرف انرژی الکتریکی کولرهای گازی اینورتر دشوار است، اما به طور کلی، اینورترها 50 تا 60 درصد کمتر از کولرهای استاندارد می بلعند. متعاقباً با خرید یک کولر گازی اینورتر با مصرف انرژی الکتریکی بسیار کمتر، می توانید از گزینه های عالی این دستگاه در مناطق مرطوب و حتی معتدل بهره مند شوید.

کولر گازی جنرال گلد ۳۰۰۰۰ پلاتینیوم
بهترین کولر گازی شمال ایران
نتیجه

برای اطمینان از کارآمد بودن کولرگازی که خریداری کرده اید، بهتر است به شرایط آب و هوایی منطقه خود توجه داشته باشید و بر اساس آن کولر گازی مشخص شده را کنار هم قرار دهید. دروس محلی آب و هوا شامل سه کلاس است: معقول (T1)، سرد (T2). گرمسیر (T3) است که روی برچسب فنی کولر گازی نوشته شده است. همچنین برای تسکین دما و افزایش کارایی سایت کولرگازی مهاجر، کارشناسان فنی به سوالات شما در زمینه انتخاب بهترین کولر گازی برای مناطق شمالی کشور پاسخ خواهند داد تا بتوانند دستگاهی قابل قبول با شرایط شما خریداری کنند. پس از آن، در صورت داشتن هرگونه سوال، حتما با متخصصان فنی ما تماس بگیرید. 

 

 

بحوانید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها