بررسی مشخصات کولر گازی هایسنس 18000

ENERGY PRO
 
اگرچه کولر گازی هایسنس 18000 یک برند در نظر گرفته می شود و کالا را با قیمت مناسب تولید و ارائه می کند. اما اجناس این ل به همراه کولرهای آن از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند

ل هایسنس اخیراً شناخته شده است. کولرهای این ل اخیراً یکی از کولرهای مورد استفاده در کشور ما بوده است. در این مقاله، ما قصد داریم با مشخصات، مزایا و معایب این کولرگازی ها آشنا شویم تا ببینیم کیفیت بالای آنها چقدر است و آیا ارزش خرید آنها را دارند یا خیر.

ویژگی منحصر به فرد کولر گازی هایسنس 18000 Hisense RR410a  مصرف پایین آن است که این موضوع در فرایندهایی که در عملکرد رادیاتور انجام می شود به وجود می آید استفاده از فین های طلایی که انرژی خورشید را ذخیره می کند و در مصرف برق صرفه جویی می شود به همین دلیل Hisense جزو کولرهای کم مصرف شناخته شده است.

بدنه رادیاتور از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که این امر در محیط های دارای رطوبت بالا بیشتر قابل توجه است. فیلتری که برای کولر گازی هایسنس 18000 Hisense RR410a  طراحی شده است جدیدترین نوع فیلتر است که خاصیت آن قابل شستشو بودن و ضد قارچ و باکتری می باشد.

استفاده از فین های طلایی پیشرفته برای ذخیره انرژی و جلوگیری از خوردگی پره ها ، دارای پوشش ضد خوردگی کندانسور و فین ها برای مناطق مربوط کم صدا ،مجهز به فیلتر قابل شستشو و فیلتر ضد قارچ ،سرعت فن سه حالته و زیبایی منحصر به فرد پنل این کولر گازی از ویژگی های بارز آن می باشد . در ضمن حداکثر طول لوله کشی برای این کولر گازی هایسنس 18000 Hisense RR410a  20 متر می باشد . فروشگاه سرمارسان تضمین بهترین کیفیت با بهترین خدمات برای حال رفاه صرف کنندگان عزیز میکند .

مشخصات کولر گازی هایسنس 12000
مشخصات کولر گازی هایسنس 18000

کولر گازی هایسنس 18000 Hisense RR410a  یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد در زمینه ساخت انواع کولرگازی است که با امکاناتی همچون وجود انواع فیلترها برای از میان بردن انواع آلاینده ها و همچنین ذرات گرد و غباری که در هوا وجود دارد؛ بیشترین میزان کیفیت و بازدهی را به ارمغان می آورد، علاوه بر این قادر است ذرات یون منفی را حذف کند تا با ایجاد هوایی سالم و بهداشتی، سلامت زندگی تان را تضمین کنید. گفتنی است که ظرافت و دقت زیادی که در طراحی قسمت های ظاهری کولر به کار رفته، جلوه ای لوکس و خواستنی را در ایجاد می کند.

کولر گازی هایسنس 18000 Hisense RR410a با گاز RR410a کار می کند و مخصوص مناطق گرمسیر با +۵۵ درجه سانتی گراد است. با اینکه گاز R22 قدرت خنک کنندگی بیشتری دارد ولی به دلیل آسیب رساندن به لایه اوزن، ممنوع بوده و ممکن است زمان گازگیری کولر با مشکل مواجه شوید.

کولر هایی که با گاز RR410a کار می کنند مصرف برق کمتری دارند و همچنین کمپرسور RR410a راحتتر از R22 کار می کندکه باعث می شود ریسک خراب شدن آن به دلیل Over Heat کاهش یابد. کولر گازی هایسنس 18000 Hisense RR410a مدل های خود را عبارت GG نامگذاری می کند. به عنوان مثال برای ظرفیت 18000 مدل لبخند با گاز ۴۱۰، مدل به نام Hisense معرفی و به بازار عرضه می گردد. همچنین هایسنس  به طور عمده با رنگ کارتن قالبا مشکی . بنفش بیشتر در بازار عرضه می گردد.

کولر گازی هایسنس 12000

مشخصات کولر گازی هایسنس 18000

 

قیمت کولر گازی هایسنس 18000

در مورد قیمت کولر گازی هایسنس 18000 و با توجه به تنوع بالای محصولات هایسنس باید گفت که قیمت مدل های مختلف کولر گازی تولید شده به طور متوسط بین ۷ تا ۱۹ میلیون است. عملکرد کولر گازی هایسنس 18000 از تمام امکانات رفاهی لازم بهره می برد و قیمت مقرون به صرفه ای دارد اما همان طور که در بالا اشاره شد بهترین قیمت کولر گازی هایسنس 18000 ، گارانتی و خدمات عالی پس از فروش را دارند که شما را راضی خواهد کرد. مشخصات کولر گازی هایسنس 18000 دارای نقاط قوتی است که باعث می شود خانه های شما احساس راحتی و آرامش کنند.
هایسنس هر چه سریع تر منطقه شما را تقسیم می کند و صدای بسیار پایینی دارد که کاربر را آزار نمی دهد. قیمت کولر گازی هایسنس 18000 به صرفه و طرفدار های زیادی دارند زیرا مصرف برق بسیار پایینی دارند که باعث میشود قیمت کولر گازی هایسنس 18000 برای شما به صرفه باشد.
کولر گازی هایسنس 12000
مشخصات کولر گازی هایسنس 18000

 

خرید کولر گازی هایسنس 18000

فروشگاه سرمارسان تمام محصولات برای خرید کولر گازی هایسنس 18000 را برای شما مشتریان فراهم کرده است که با بررسی دقیق مدل ها و ارزیابی برای خرید کولر گازی هایسنس 18000 بتوناید بهترین انتخاب را داشته باشید . خرید کولر گازی هایسنس 18000 با 5 سال گارانتی تعویض کمپرسور بی قید و شرط با تضمین اصالت کلا و ارائه شناسه کالا برای اثبات خرید کولر گازی هایسنس 18000 اصلی بتوانید با خیال اسوده خرید خود را انجام دهید .
 
کولر گازی هایسنس 12000
مشخصات کولر گازی هایسنس 18000

 

کیفیت کولر گازی هایسنس 18000

کیفیت کولر گازی هایسنس 18000 1 فوق العاده است با استفاده از طراحی مدل های بسیار زیبا که توانسته اند مشتریان خوبی را جذب کرده و در امکانات بسیار کاربردی قرار دهند. کیفیت کولر گازی هایسنس 18000 ربطی به قیمت آن ندارد ، غیر اینورتر بسیار ارزان تر از کولر گازی اینورتر است زیرا از فناوری کمتری استفاده می شود و آن ها مقرون به صرفه تر از کولر گازی های اینورتر هستند. باید توجه داشت که پرفروش ترین مدل طلایی است.

 

بررسی مشخصات کولر گازی هایسنس 18000

اگرچه برند هایسنس یک برند در نظر گرفته می شود و کالا را با قیمت مناسب تولید و ارائه می کند. اما اجناس این مدل به همراه کولرهای آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و اکثر خریداران از قدرت و کیفیت بالای آن راضی هستند. این کولرها از طریق خنک کننده، طراحی صحیح، انرژی وزش باد و صدای کم در موقعیتی بوده اند که رضایت اکثر خریداران را به دست آورده اند.

ارزش کولر گازی هایسنس 18000 به طور قابل توجهی نسبت به کالاهای تولید کنندگان مختلف با آپشن های مرتبط کاهش یافته است. در زمان مشابه، خدمات پس از فروش این شرکت نیز در موقعیتی بوده است که رضایت اکثر خریداران را جلب کند.

کولرگازی هایسنس دارای کمپرسورهای چرخشی بوده و برای مناطق معتدل مناسب است. در قسمت بعدی تقریباً تمام مشخصات کولر گازی هایسنس 18000 به ما آموزش داده می شود.

مزایا و معایب مشخصات کولر گازی هایسنس 18000

کولر گازی هایسنس 18000 فواید زیادی دارند اما در کنار فوایدی که دارند معایبی نیز دارند که به آنها اشاره می کنیم.

مزایا کولر گازی هایسنس 18000

  • پنل نمایش دارد
  • داشتن پنل باز و بسته برای لباسشویی که کارایی کولر را برای خنک کردن هوا بهبود می بخشد.
  • دارای 4 فیلتر برای تصفیه هوا و افزایش کیفیت هوا به بهترین نحو که دارای فیلتر هپا، فیلتر ویتامین C، فیلتر یون نقره و فیلتر کاتچین می باشد. فیلتر HEPA ذرات گل و ذرات آلاینده مختلف را در اندازه گیری 0.3 میکرون جذب می کند که 99.7 درصد از ذرات آلاینده معلق در هوا را تشکیل می دهد. فیلتر ویتامین C این ویتامین را در هوا آزاد می کند تا منافذ و پوست را ذوب کرده و نرمی آن را افزایش دهد، فیلتر یون نقره میکروارگانیسم ها و ذرات بیماری زا معلق در هوا را حذف کرده و هوا را به طور کامل استریل می کند. درست مانند فیلتر HEPA، فیلتر کاتچین ذرات گل را جذب می کند و به همین ترتیب بوی ناسالم را از هوا حذف می کند. لازم به ذکر است که ل های قدیمی کولر گازی هایسنس 18000 دارای فیلتر هوای پلی پروپیلن قابل شستشو برای جذب گل و لای هستند.
  • داشتن حالت راه اندازی مجدد خودکار که باعث می شود کولر گازی به صورت رباتیک با تنظیمات استفاده شده یکسان پس از به حداقل رساندن تأثیر فعال شود.
  • داشتن حالت حساس برای تنظیم دمای اتاق بر اساس دمای معمول (24 تا 30 درجه سانتیگراد)
  • دارا بودن عملکرد فوق العاده خنک کننده برای به حداکثر رساندن انرژی خنک کننده کولر و کاهش زمان لازم برای کاهش دمای یک تنظیم
  • داشتن عملکرد I Really feel در برخی موارد: برخی از کنترل های دور کولر گازی هایسنس 18000 دارای سنسورهای دماسنج هستند که دمای تنظیم را درست مانند سنسورهای دماسنج ساخته شده در پنل خنک کننده دارند. در صورت فعال کردن I Really feel perform در دستگاه های کولر گازی با این عملکرد، دمای کولر به صورت رباتیک با دمای تنظیمی که یریت راه دور در آن قرار دارد تنظیم می شود. به عنوان مثال، اگر یریت از راه دور را در سالن قرار دهید و پانل کولر گازی در اتاق خواب قرار گرفته باشد، دمای اتاق تخت را می توان در درجه اول بر اساس دمای سالن تنظیم کرد.
  • می‌توان روشنایی نمایشگر را کاهش داد و پانل را خاموش کرد تا افراد را در محیط‌های تاریک و کم نور با برخی از کنترل‌های دوردست کولر گازی Hisense با استفاده از دکمه کم‌نور خاموش کرد.
  • حالت خواب برای اینکه بتواند دمای تنظیم را متعادل نگه دارد در حالی که افراد می خوابند و از افزایش یا کاهش ناگهانی دما جلوگیری کند.
  • صدای بسیار کم (39dB)
  • قدرت توزیع یکنواخت باد در عناصر متعدد یک محیط
  • تنظیم کامپیوتری پرتاب باد در دستورالعمل های عمودی
  • راهنمای تنظیم پرتاب باد در دستورالعمل های افقی
  • داشتن گازی R410 با راندمان خنک کنندگی قابل توجهی بهتر از گازیهای مبرد مختلف
  • دارای دو حالت سرمایش و گرمایش
  • کار در دمای -15 و +52 قابل دستیابی است
  • دارای درس مصرف نشاط درس الف
  • تناسب مصرف فعلی در های غیر اینورتر: مصرف آمپر در 24000 کولر غیر اینورتر این ل 9.3 تا 10 آمپر، در 18000 بین 6.7 تا 7.2 آمپر، در 18000 بین 4.6 تا 5 آمپر و در 9000 فقط بین 3.4 تا 3.8 آمپر است.
  • دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی المان های مختلف می باشد

معایب کولر گازی هایسنس 18000

  • عدم ارائه شیلنگ، لوله مسی و ملزومات مختلف همراه با کولر
  • عدم نمایش حالت های کاملاً متفاوت در صفحه نمایش (نمایش پانل فقط دما را نشان می دهد)
  • کمپرسور پره های طلایی یا پره های طلایی ندارد: این روزها کف بیرونی کندانسور بسیاری از کولرگازی های روز و جدید دارای باله های طلایی است. وجود این پره ها در کولرهای گازی جدید مطمئناً یکی از مزایای اصلی آنها نسبت به کولرهای قدیمی است. این باله ها مقاومت بیش از حدی دارند و طول عمر گجت و سیم پیچ را افزایش می دهند (نیمه مهمی در کولر گازی برای تبدیل مبرد کمپرسور به گازی سرد و تغییر هوای خنک به حالت تنظیم) و جلوگیری از پوسیدگی و رسوبات متعدد در سراسر سیم پیچ. در نتیجه ایمنی فوق العاده کویل کولر گازی، این پره ها جریان هوای آن را نیز تقویت می کنند.
  • نامناسب بودن برای مناطق گرم: کولرگازی هایسنس برای استفاده در مناطق معتدل طراحی و تولید شده است و برای مناطق گرم مناسب نخواهد بود.

کولر گازی هایسنس 18000 مانند اجناس مختلف هایسنس دارای کیفیت و ارزش کاملاً قابل قبولی هستند و گزینه های زیادی از کولرهای گازی اخیر به همراه حالت خوب، حالت خواب، فیلترهای تصفیه هوا، حالت خنک کننده سریع، گازی مبرد R410 و مصرف انرژی را دارند. کلاس A

در زمان مشابه، توانایی پرتاب باد، کمیت صدا و چیز خارق العاده در مورد طراحی آن کولرها در مرحله کاملا قابل عبور است. بالاخره این کولرها معایبی دارند که نمی توان آنها را نادیده گرفت.

در میان این معایب، کمبود شیلنگ، لوله مسی و تجهیزات مختلف و این حقیقت که کندانسور پره‌های طلایی ندارد را برطرف می‌کنیم (این عملکرد تقریباً در همه کولرهای مرسوم دیده می‌شود).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها