راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولر گازی ایوولی

کنترل کولر گازی ایوولی

ریموت کنترل کولر گازی ایوولی یک مدل قابل اعتماد در تولید تجهیزات خانگی خانواده است. گستردگی و کیفیت برتر کالاهای این مدل یکی از گزینه های خاص آن است. این مدل با تولید اجناس باکیفیت و با هزینه های مقرون به صرفه قادر به رقابت با رقبای مختلف بوده است. این مدل در تولید اجناس مشابه کولر گازی سودآور بوده و کالاهای خوبی را ارائه کرده است. در این مقاله باید در مورد نحوه استفاده از ریموت کنترل کولر مدل evvoli بحث کنیم که امیدواریم بتواند برای شما مفید باشد.

هنگام خرید کولر گازی evvoli، ریموت کنترل آن را نیز دریافت می کنید، که باید در استفاده از هر یک از دکمه های ریموت کنترل برای عملکرد کولر گازی مسلط باشید. این کولر گازی چند سالی است که توسط مهندسان چینی زبان ساخته می شود. در طول این دوران توانسته است با تولید کالاهای خوب و باکیفیت در بین بهترین تولیدکنندگان این تجارت قرار گیرد.

برخی از مزایای ضروری این کولر گازی شکل بسیار خیره کننده و متمایز آن است. این وضعیت باعث شده است که کولرهای گازی evvoli در بین افراد بسیار محبوب باشد. یکی دیگر از سطوح خوش بینانه این شرکت در طراحی کنترلی کولر گازی evvoli است. طراحی بی عیب و نقص درون کنترلر و قرار دادن آپشن ها و قابلیت های فراوان روی آن باعث ایجاد تمایز بین رقبای خود شده است.

کنترل کولر گازی ایوولی
کنترل کولر گازی ایوولی

همچنین محصولات کولر گازی ایوولی را میتوان در لینک های زیر یافت کرد 

کولر گازی ایوولی –یا به انگلیسی Evvoli Golden یکی از برند های چینی تحت لیانس ایتالیا می باشد . کولر گازی های ایوولی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

مشخصات فنی کنترل کولر گازی ایوولی 

  • نمایشگر ملایمی دارد
  • انواع باتری: ۲
  • نوع باتری: نیم قلم
  • ساخت بیش از حد با کیفیت بالا
  • دکمه های محکم فوق العاده
 

راهنمای ریموت کنترل کولر گازی ایوولی گلدن

هر یک از دکمه های ریموت کنترل باید از نظر عملکردشان به دقت بررسی شوند و از آنها برای شروع سیستم سرمایش و گرمایش کولر استفاده شود. توجه داشته باشید که زودتر از خرید کولر گازی، بهتر است بدانید که از هر دکمه در ریموت کنترل کولر گازی evvoli استفاده کنید.

این که آیا هر یک از دکمه های   ریموت کنترل  کولر گازی evvoli  را به درستی تشخیص می دهید، باید از دکمه ها برای خنک کردن و گرم کردن کولر گازی استفاده کنید. باید بدانید که از دکمه های دوردست به درستی استفاده کنید تا از آنها برای بهره وری بیشتر استفاده کنید.

استفاده اساسی از دکمه ها در زمان مشخص شده ضروری است و بهتر است این وضعیت در افکار حفظ شود. ما یکی از مهم ترین و ضروری ترین دکمه های کولر گازی را معرفی می کنیم و ریموت کنترل را جدا می کنیم تا جزئیات بیشتری در مورد دکمه ها و کاربرد آنها داشته باشید.

کنترل کولر گازی ایوولی
کنترل کولر گازی ایوولی

نحوه استفاده از کنترل کولر گازی ایوولی

داده های شما از این دکمه به شما این امکان را می دهد که از این سیستم به درستی استفاده کنید و از ایجاد هرگونه مشکل و نقص در آن جلوگیری کنید. تعدادی از دکمه هایی که می توانند روی   کنترل کولر گازی  evvoli  باشند    و بهتر است آنها را به درستی بشناسید و استفاده از آنها را تایید کنید عبارتند از:

  1. دکمه روشن و خاموش:

برخی از دکمه های ضروری در هر کولر گازی ریموت کنترل و بهتر است آنها را به درستی بشناسید دکمه خاموش و روشن است. شما باید از این دکمه برای نمایش روشن و خاموش کردن کولر گازی استفاده کنید. این دکمه اغلب در سمت چپ بالاتر ریموت کنترل قرار می گیرد و به رنگ صورتی است.

با این حال معمولاً قرار دادن این دکمه ممکن است با تغییر نام و تولید کننده تغییر کند. محل قرارگیری این دکمه بر روی   کنترل  کولر گازی Evvoli  با زبان صورتی و در سمت چپ و بالا می باشد. این دکمه اغلب با دو عبارت روشن/خاموش یا توقف/شروع نمایش داده می شود. 

  1. دکمه حالت:

برخی از دکمه های مفید و ضروری در ریموت کنترل کولر گازی دکمه حالت است. با این دکمه ممکن است ۴ حالت را مشاهده کنید. حالت های سرمایش، گرمایش، خودکار و فن روی این دکمه قرار دارند. برای انتخاب هر یک از حالت ها، باید شیر آب را دو برابر کنید.

توجه داشته باشید که عملکرد اساسی کولر گازی به این دکمه بستگی دارد، که شما به سادگی یکی از حالت های آن را انتخاب کنید، برای فعال کردن آن، به سادگی کنترل را روی نماد خنک قرار دهید تا کولر گازی سرمای کافی برای خنک کردن فضای خانه ایجاد کند. . .

در فصل تابستان، بهتر است حالت سرمایش را انتخاب کنید، در فصل زمستان از حالت گرمایش استفاده می شود. برای تهویه مطبوع، دکمه فن را فشار دهید و با این هدف که اساساً رایج ترین درجه را انتخاب کنید، بهتر است در مورد حالت خودکار تصمیم بگیرید.

  1. دکمه چرخش:

با انتخاب این دکمه احتمالاً می توانید تیغه های کولر گازی را در هر مسیری که نیاز دارید بچرخانید. حقیقت این است که بهتر است به درستی بدانید که این دکمه احتمالاً یکی از دکمه‌های هدفمند مختلف برای   کنترل   کولر گازی evvoli  است. برای چرخش تیغه ها، بهتر است به محل قرارگیری سازه و آب و هوای هر قسمت از سازه فکر کنید.

  1. دکمه خشک:

با استفاده از این دکمه، احتمالاً می توانید رطوبت موجود در سازه را کاملاً از بین ببرید. مراقب باشید که زودتر از فوریت این دکمه، باید نسبت به رطوبت موجود در ساخت و ساز مثبت باشید. در صورتی که ساختمان شما نباید خیلی مرطوب باشد، بهتر است از این دکمه استفاده نکنید. این انتخاب اغلب برای آب و هوای مرطوب طراحی شده است.

  1. دکمه فن:

با دکمه اضطراری فن ، موتور کولر گازی از کار می افتد و تنها فن کولر گازی شروع به کار می کند. شما باید به درستی بدانید که می توانید هوای موجود در سازه را با فوری این دکمه انتقال دهید. با جابجایی هوای موجود در سازه، بهتر است بدانید که هوای مشخص موجود در سازه ایجاد می شود. این انتخاب اغلب در پاییز و بهار برای گردش هوا در محل سکونت مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. دکمه توربو:

دکمه توربو یا جت خنک کننده فوری است تا بتوانید در مدت کوتاهی هوای موجود در ساختمان را خنک کنید. بسیاری از افرادی که نیاز به خنک کردن هوای موجود در ساختمان در تابستان دارند از این دکمه استفاده می کنند.

  1. دکمه را بزنید:

این دکمه احتمالاً یکی از دکمه‌های هدفمند مختلف در   کنترل کولر گازی  evvoli  است    که می‌توانید آن را فشار دهید تا هوای موجود در ساختمان گرم‌تر شود. حقیقت این است که بهتر است به درستی بدانید که با فوری این دکمه، احتمالاً می توانید به زودی گرمای ساختمان را در فصل زمستان افزایش دهید. این دکمه به صورت گرما نمایش داده می شود.

  1. دکمه حالت خواب:

با فوری این دکمه، احتمالاً می توانید کولر گازی را تنظیم کنید تا در زمان مشخصی فعال و خاموش شود. این دکمه یک امکان مناسب برای مواردی است که متوجه می شوید در محل سکونت نیستید.

    ۹. دکمه سرعت:

با انتخاب این انتخاب، احتمالاً می توانید سرعت سوئیچ هوای خنک یا سوزان را در ۴ حالت کاملاً متفاوت (کم، متوسط، بیش از حد، خودکار) تغییر دهید. تنظیم هر یک از آن سرعت ها توسط این دکمه فوری و تعدادی از موارد قابل دستیابی است. حالت خودکار اغلب برای محیط هایی استفاده می شود که می توانند در ارتفاع بهتری نسبت به درجه دریا قرار گیرند.

    ۱۰. دکمه پاک کردن

با فوری این دکمه، کولر شروع به تمیز کردن خود می کند. این حرکت با فشار بیش از حد باد با هدف حذف رطوبت ایجاد شده در سیستم تکمیل می شود.

   ۱۱. دکمه تایمر

با استفاده از این دکمه، احتمالاً می توانید زمان خاموش و روشن کردن کولر را مطابق با خواسته های خود تنظیم کنید. این دکمه می تواند هنگام خواب یا بیرون از خانه بسیار مفید باشد.

آموزش ریموت کولر گازی ایوولی

  برای فعال سازی و اطلاع رسانی کولر گازی evvoli باید روی کنترل آن عمل   کنید. توجه داشته باشید که کنترل آن واحدها می تواند بسیار آسان و مفید باشد و ساده ترین راه حل برای یادگیری کنترل کولر گازی evvoli  جستجو در وب است. در این مقاله، دکمه‌های کنترل و ریموت کنترل کولر گازی evvoli را بررسی کرده‌ام و عملکرد اکثر کولرهای گازی دوردست قابل مقایسه است و تغییر چندانی ندارند.

برای تغییر حالت سیستم باید از دکمه های صحبت شده استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر، کاتالوگ سیستم را یاد بگیرید تا به سادگی از ریموت کنترل سیستم سود ببرید.

کنترل کولر گازی ایوولی
کنترل کولر گازی ایوولی

برنامه ریموت کنترل کولر گازی ایوولی

ریموت کنترل کولر گازی ایوولی دارای برنامه در گوشی موبایل اندرویدی و گوشی موبایل ای او اس می باشد که میتوانید به راحتی کولر گازی ایوولی را کنترل نمایید . البته لازم به ذکر می باشد که همه کولر گازی های ایوولی شامل این حال نمیشوند .
 
کنترل کولر گازی ایوولی با گوشی
برای کنترل کولر گازی ایوولی با گوشی ابتدا باید نسخه مورد نظر را از لینک هایی که برای شما قرار داده ایم استفاده نمایید .

انواع ریموت کنترل کولر گازی ایوولی

ریموت کنترل کولر گازی ایوولی ۱۲۰۰۰ ، ریموت کنترل کولر گازی ایوولی ۱۸۰۰۰ ، ریموت کنترل کولر گازی ایوولی ۲۴۰۰۰ ، ریموت کنترل کولر گازی ایوولی ۳۰۰۰۰

 

وبسایت کمپانی سازنده ایوولی

One thought on “راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولر گازی ایوولی

  1. آواتار
    ناشناس میگوید:

    سلام :لطفا روی کنترل توضیح.دهید همه مثل شما نیستند که :بعضی ها متوجه نمیشن( فلش بزاریید آنوقت توصیح رو کنارش)با تشکر از زحماتون منظورم ریموت کولر

  2. آواتار رادمهر
    رادمهر میگوید:

    سلام هرچه توضیح بدهید یادگیریش مشکل است اگرروی دکمه هافلش بزنید وموارد وکارهر دکمه رابنویسید بهتراست ممنونم

  3. آواتار ستاره
    ستاره میگوید:

    اصلا نرم افزار ایوولی رو پیدا نمیشه که بخام حالا دنباله چجور وصل شدنش بگردم🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️ وای فایش بلااستفادست..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها