بهترین مارک کولر گازی

ENERGY PRO

بهترین مارک کولر گازی

خرید بهترین مارک کولر گازی ممکن است تنها گزینه برای گذراندن روزهای گرم تابستان باشد، اما از آنجایی که قیمت خرید کولر گازی بیش از حد است و تولید کنندگان کاملاً متفاوتی با گزینه ها و شرایط متعدد وجود دارند، با درک استانداردهای تولید کنندگان و مزایای آنها به مشتری کمک می کند تا در مورد آن تصمیم بگیرد. در این مقاله کولر گازی عالی را معرفی می کنیم.

بهترین مارک کولر گازی

کولر گازی دستگاهی معقول است، به ویژه در مناطق گرمسیری کشور، که در گذراندن روزهای بالاتر در فصول گرم 12 ماه یک عملکرد اساسی را انجام می دهد، اما سازندگان کاملاً متفاوت با امکانات و کیفیت های کاملاً متفاوت وجود دارد که باعث می شود آن را سپری کنید. تصمیم گیری برای مشتری بسیار مشکل است.

بنابراین برای اینکه بتوانید تنها گزینه را داشته باشید، باید شرایط کاملاً متفاوتی را در انتخاب یک کولر گازی در نظر بگیرید، به عنوان مثال، انواع مختلفی از کولر گازی برای شرایط آب و هوایی مختلف مطابق با امکاناتی که دارند استفاده می شود. .

پس از آن، انتخاب یک کولر گازی مناسب برای مناطق گرمسیری ممکن است شرایط کاملاً متفاوتی در مقایسه با انتخاب یک کولر گازی برای یک منطقه با آب و هوای محلی متوسط ​​داشته باشد. بهتر است با انواع کولر گازی و استفاده از آنها آشنا شوید تا انتخاب معقول تری داشته باشید.

 

انواع بهترین مارک کولر گازی:

کولر گازی در 4 نوع مختلف وجود دارد که هر کدام شرایط کاملاً متفاوتی دارند و از آنها استفاده می کنند. انواع کولر گازی به شرح زیر است:

– کولر پنجره ای

– کولر گازی پرتابل

– کولر گازی ایستاده

– کولر گازی دیواری

ما هر یک از این موارد را معرفی می کنیم تا شما را با انواع کولر گازی آشنا کنید.

بهترین مارک کولر گازی
بهترین مارک کولر گازی

کولر پنجره ای

این نوع کولر گازی واقعاً دارای یک سیستم یک تکه است که در آن همه عناصر کولر گازی مانند فن و اینورتر در یک بدنه بزرگ قرار گرفته اند، بنابراین راه اندازی این مانکن کولر گازی نیازی به سوراخ کاری ندارد. سوراخ های داخل دیوار و غیره. کولر گازی پنجره ای از نظر انرژی خنک کننده مانند کولر گازی پرتابل است و نباید ظرفیت زیادی داشته باشد، زیرا این کولر گازی ها روی پنجره قرار می گیرند، برای خرید آن باید درجه اول مقیاس خود را داشته باشید. پنجره و خرید کولر گازی مناسب.

کولر گازی پرتابل

این کولرها بسیار معقول هستند و معمولاً در مناطق شلوغ عمومی، تجاری یا فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند. شما احتمالا می توانید به سادگی این مانکن کولر گازی را انتقال دهید.

بهترین مارک کولر گازی
بهترین مارک کولر گازی

کولر گازی ایستاده

این کولر در ظرفیت های متعددی قابل تهیه است، کولرهای گازی ایستاده تا حد زیادی در محیط های عمومی معادل سالن ها و کتابخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند و غیره، قیمت مصرف برق در نوع کولر کمی بیش از حد است.

بهترین مارک کولر گازی
بهترین مارک کولر گازی
بهترین مارک کولر گازی
بهترین مارک کولر گازی

کولر گازی دیواری

این نوع کولر گازی رایج ترین و پرکاربردترین نوع کولر گازی موجود است که در ظرفیت های متعددی عرضه می شود و توسط سازندگان کاملاً متفاوت تولید می شود. پس از آن، مشتری ممکن است از طریق انتخاب قابلیت و مدل، انتخاب های زیادی داشته باشد.

ای مشاهده محصولات کولر گازی در ظرفیت کولر گازی 12000 ، کولر گازی 18000 ، کولر گازی 24000 ، کولر گازی 30000 ، کولر گازی 36000 ، کولر گازی 48000 ، کولر گازی 60000  به فروشگاه ما مراجعه کنید.

بهترین مارک کولر گازی
بهترین مارک کولر گازی

بهترین مارک کولر گازی از نظر ظرفیت

امکانات کولر گازی کاملا متکی به دنیای خانه شماست، سیستم بعدی می تواند بسیار مفید باشد.

برای فضای 12-17 متر مربع، یک کولر گازی با ظرفیت 9000   BTU / ساعت
برای مساحت 17-25 متر، توانایی 12000   BTU / ساعت
برای مساحت 26-35 متر، قابلیت 18000   BTU/h
برای مساحت 40-55 متر، قابلیت 24000   BTU/h
برای مساحت 55-65 متر، توانایی 28000   BTU/h
برای مساحت 65-75 متر، قابلیت 32000   BTU/h
برای مساحت 75-85 متر، قابلیت 45000   BTU/h   و خانه بزرگتر، از تعدادی اسپلیت استفاده کنید.

 

انتخاب بهترین مارک کولر گازی :

برای اینکه بتوانید بهترین مارک کولر گازی مناسب و مفید را انتخاب کنید، ممکن است بخواهید اجزای متعددی را در نظر بگیرید که در این قسمت به آن قطعات اشاره می کنیم:

زیبایی

نکته مهم در مورد طراحی کولر گازی برای بسیاری از مصرف کنندگان ضروری است، آنها مایل به خرید کولر گازی هستند که از طریق تزئینات ظاهری جذاب داشته باشد. کولر گازی کات آپ نسبت به انواع مختلف بسیار دوست داشتنی هستند، به همین دلیل است که آنها در بین مصرف کنندگان استاندارد هستند و در میان مدهای پرفروش هستند.

توان خنک کنندگی

امکانات کولر گازی ضروری است و رضایت خریدار را به دنبال دارد، بالاخره این مشکل در شرایط آب و هوایی نیز باید در نظر گرفته شود، به عنوان مثال، یک کولر با قابلیت سرمایش بیش از حد برای مناطق گرمسیری ضروری است، اما در مناطق سرد انتخاب یک کولر با قابلیت کوچک مشکلی ایجاد نمی کند.

کولر گازی ایوولی 18000 اینورتر +++EVDC-18K-A
بهترین مارک کولر گازی

انواع کمپرسور برای کولر گازی

یکی دیگر از نکات ضروری در مورد انتخاب کولر گازی به نوع کمپرسور بستگی دارد. سه نوع کمپرسور وجود دارد که ویژگی های هر یک از آنها به شرح زیر است:

– کمپرسور پیستونی: عیب نوع کمپرسور این است که صدای زیادی تولید می کنند. که قادر به کار با پیستون است.

– کمپرسور روتاری: نوع کمپرسور به روش چرخشی عمل می کند و می تواند سر و صدا و نشاط بسیار کمتری ایجاد کند و بخورد.

– کمپرسور اسکرول: حرکت داخلی و معکوس 2 مارپیچ موجود در آنها باعث ایجاد هوای خنک می شود.

کولر گازی اینورتر یا معمولی

شرایط انتخاب یک کولر گازی از کولرهای اینورتر و معمولی را زمانی درک خواهید کرد که ویژگی های هر یک باشد.

– کولرهای گازی اینورتر: کولرهای اینورتر صرفاً با رسیدن به دمای مشخص شده سرعت را کاهش می دهند.

– خنک کننده های معمولی: خنک کننده های معمولی با رسیدن به دمای مشخص شده برای دستگاه خاموش می شوند و پس از گرم شدن دستگاه یک بار دیگر شروع به کار می کنند.

کولر گازی اینورتر چیست؟

اینورتر مشخصه ای است که به برد کولر گازی اضافه می شود، در کولرگازی های معمولی، زمانی که دما تا حد مناسبی خنک شود، کمپرسور خاموش می شود و با گرم شدن، یک بار دیگر کمپرسور فعال می شود که کل مصرف می کند. برق زیاد تنبل

اما در کولر گازی اینورتر، زمانی که دما تا حد مناسبی پایین می‌آید، کمپرسور خاموش نمی‌شود و صرفاً سرعت موتور کاهش می‌یابد و این عدم فعال و خاموش شدن کمپرسور باعث کاهش مصرف برق می‌شود.

بهترین مارک کولر گازی
بهترین مارک کولر گازی

 

مصرف برق

مصرف سرزندگی کولر به معنای قیمت است، بنابراین مقدار برق مصرفی بدون شک یکی از مواردی است که بهتر است به آن توجه داشته باشید، بنابراین باید کولری با مصرف برق بهینه انتخاب کرد.

پرتاب باد

کارایی کولر به معنای مقدار خروجی ورودی شماست. این به معنای مقدار برق است که شما به سادگی به کولر ارائه می کنید و مقدار هوای خنکی که دستگاه در اختیار شما قرار می دهد.

تنوع دستگاه

این موضوع به معنای انعطاف پذیری کولر برای تغییر حالت سرد به فواصل کاملاً متفاوت است، این سختی به دنیای خانه ای بستگی دارد که کولر در آن قرار می گیرد.

پرتاب باد

برخی از کولرها گردش هوا را صرفاً در یک مسیر مستقیم یا دستورالعمل‌های محدود تغییر می‌دهند، با این حال برخی از خنک‌کننده‌ها انعطاف‌پذیری برای تغییر گردش هوا در دستورالعمل‌های متعدد دارند.

شرایط  آب و هوایی

سیستم های کولر گازی برای شرایط مختلف آب و هوایی به سه کلاس متوسط ​​(T1)، خنک (T2) و گرمسیری (T3) تقسیم می شوند.

کولر گازی ایوولی 18000 اینورتر +++EVDC-18K-A
کولر گازی ایوولی 18000 اینورتر +++EVDC-18K-A

 

معرفی بهترین مارک کولر گازی ایران و خارج از کشور:

همانطور که در مورد آن صحبت کردیم، تولیدکنندگان کاملاً متفاوتی وجود دارند که هر کدام شرایط کاملاً متفاوتی دارند، در این قسمت با برخی از تولیدکنندگان استاندارد خارج از کشور و خانگی آشنا خواهید شد.

1- کولر گازی اوجنرال

این مدل یکی از قدیمی ترین و پرفروش ترین تولید کنندگان کولر گازی در کره زمین است، استاندارد کولر گازی ogeneral می تواند بسیار بیش از حد باشد و این توضیحی برای شناخت این مدل در بسیاری از مکان های بین المللی است، در حالی که همچنین به عنوان پرفروش ترین مدل کولر گازی در ایران شناخته می شود. با اجرای صحیح تنظیمات معمولی کولر گازی، ممکن است بهترین اثربخشی را با مصرف انرژی پایین داشته باشید.

در میان شرکت های مختلف که در تولید مدل بی نقص کولر گازی با ارزش هستند می توان به ogeneral اشاره کرد که بدون شک یکی از   زیرمجموعه های شرکت عظیم فوجیستو است.  سیستم   های کولر گازی تولید شده توسط این شرکت ژاپنی به   دلیل درجه مصرف انرژی +++A  یکی از کم مصرف ترین کولرهای گازی  هستند. به فکر دنیا هستند  .

سیستم های کولر گازی اصلی محصولی از عناصر مستحکم هستند و صدای کمی در طول کار تولید می کنند، این کولر گازی در موقعیتی هستند که با شرایط اقلیمی گرم به خوبی روبرو می شوند و صرف نظر از این شرایط آب و هوایی بیش از حد، کارایی قابل قبولی را ارائه می دهند. .

تعداد مدها و قابلیت های برتر کولرهای گازی ogeneral بدون شک یکی از دلایل متفاوتی است که باعث فروش گسترده کولرهای گازی این مدل معروف به ویژه در بازارهای مکان های بین المللی آسیایی شده است.

از میان گزینه های متعدد خرید یک کولر گازی معمولی، ما به سیستم اینورتر، انعطاف پذیری برای از بین بردن بوی نامطبوع با استفاده از فیلترهای برتر و انعطاف پذیری تمیز کردن پنل داخلی کولر گازی اشاره می کنیم.

2- کولر گازی ال جی

یکی دیگر از مدل های شناخته شده در ایران ال جی است، نه مانند بسیاری از تولیدکنندگان ضروری، ال جی تکنیک های تهویه مرکزی را تولید نمی کند. این مدل کره ای بیشتر بر روی ساخت و تولید مدل های کوچک کولر گازی معادل برش، کولر گازی پنجره ای، کولر گازی پرتابل و غیره تمرکز دارد. ممکن است گفته شود که این خنک کننده ها را می توان با قیمت واقعاً مقرون به صرفه و کیفیت بالا و قابلیت اطمینان بیش از حد در بین مشتریان احتمالی یافت. به ویژه در مدهای جدیدتر، آنها با گزینه های برتر و علوم کاربردی کاملا متفاوت طراحی شده اند که به طور قابل توجهی به استاندارد کارایی و سهولت استفاده آنها کمک می کند.

در میان بهترین تولیدکنندگان کولر گازی،   شرکت کره‌ای LG   است که مدهای متعددی از تولیدکنندگان کامل کولر گازی را تولید و ارائه می‌کند که معادل   Subsequent Plus ،  Gen Cool  ،   Reputation  و  Artwork Cool  سهم زیادی از بازارهای جهانی دارد. اگر مایل به خرید هستید و انتخاب معقولی دارید

توضیح شناخت و فروش ناخالص بیش از حد کولرهای گازی ال‌جی را می‌توان به استفاده از علوم کاربردی مد روز، کالاهای با کیفیت عالی، انتخاب در مد، هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه، و عرضه تعداد کمی از قابلیت‌ها دانست. و برای خرید کولر گازی عالی ال‌جی در خرده‌فروشی کولرنیو، حتماً باید کولرهای گازی ال‌جی را   خریداری کرده و ببینید   .

انعطاف پذیری پرتاب باد از 10 تا 20 متر و در هر 4 دستورالعمل بدون شک یکی از گزینه هایی است که ممکن است در مورد کولر گازی ال جی صحبت شود. کولر گازی ال‌جی با داشتن قابلیت اسکن محیط و همچنین وزش باد در جهت افراد اطراف، کارایی هوشمندانه‌ای را ارائه می‌کند.

کولر گازی ال‌جی با استفاده از فیلترهای هوای متعدد،   انواع میکروارگانیسم‌ها و بوهای زشت را از بین می‌برد و فرصت هوای شفاف تنفسی را  فراهم می‌کند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه کولر گازی ال جی، استفاده از سیستم ایمنی در برابر نوسانات ولتاژ، علاوه بر تخفیف عمده در مصرف برق است.

قبل از خرید، من به شما توصیه می کنم که خرید کولر گازی را برای کسب اطلاعات و 12 عامل ضروری که ممکن است در انتخاب کولر گازی به شما کمک کند، یاد بگیرید. کولرنیو یک خرده فروش تخصصی است که کولر گازی را تبلیغ می کند

3- کولر گازی سامسونگ

سامسونگ می‌تواند یکی دیگر از مدل‌های کره‌ای باشد که در ایران فوق‌العاده استاندارد است، طراحی مدرن و جدید کولر گازی سامسونگ چشم‌انداز را خوشحال می‌کند، سامسونگ اولین شرکتی بود که در موقعیتی بود که طراحی مثلثی بدون باد و در نتیجه فرصت خنک‌سازی را داشت. . باد مستقیم را بدون پرتاب می دهد. مدیریت معقول، حالت خنک کننده سریع، فیلترهای فول اچ دی، حالت خواب برتر، صرفه جویی در انرژی و اثربخشی بیش از حد همراه با طراحی واقعا دوست داشتنی از جمله گزینه های متعدد کولر گازی سامسونگ هستند.

سامسونگ بدون شک یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی است که چند سالی است که بخش بزرگی از بازار جهانی را در اختیار دارد. دلیل شهرت بلندمدت این شرکت چندملیتی این است که کالاهای تولید شده توسط این شرکت برتر بوده و در همان زمان از جدیدترین علوم کاربردی استفاده می کنند.

در صورتی که قصد خرید کولر گازی سامسونگ را دارید به شما توصیه می کنم از  کالاهای کولر نیو سامسونگ دیدن فرمایید  .

جالب است بدانید که سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بود که گزینه‌هایی معادل سیستم کولر گازی،   تخفیف مصرف انرژی  ،   تیغه و اپراتور طلایی ضد فرسایش  ، فرصت تغییر از سرمایش به گرمایش و بالعکس، دکمه راندمان بهینه را در خود جای داد. عملکرد کم نویز و غیره کولر گازی مستعمل، طراحی زیبا و متنوع یکی دیگر از دلایل انتخاب کولر گازی سامسونگ است.

4- کولر گازی گری

این مدل برون مرزی علاوه بر این در سال 1989 تاسیس شد، کیفیت بالا، اثربخشی کار بیش از حد، صرفه جویی در سرزندگی و قیمت از جمله گزینه های متعدد این محصول است. گری در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کولر گازی به همراه پمپ های گرما با کیفیت بالا و برش است. کولر گازی گری بدون شک یکی از کولرهای مناسب برای شرایط آب و هوایی گرمسیری است و در حال حاضر در مناطق گرمسیری ایران استاندارد است.

کولر گازی خاکستری ساخت کشور چین است. این کولرگازی ها در موقعیت رقابت مناسبی با تولیدکنندگان مختلف کولر گازی ژاپنی، کره ای و آلمانی قرار گرفته اند. اگرچه کولر گازی خاکستری ارزش کمی دارند، اما انرژی کمی دارند.

کولرهای گازی Gree به نسبت ارزش پایین خود گزینه های برتری دارند و ممکن است برای افرادی که در کنار ارزش پایین، به دنبال کاهش مصرف انرژی و گزینه های قابل قبول برای کولر گازی هستند، گزینه ای معقول باشد.

یکی از بسیاری از گزینه های حیاتی که ممکن است در مورد کولر گازی Gree صحبت شود این است که کمپرسور مورد استفاده در این کولر گازی معمولاً توسط شرکت های آمریکایی ساخته می شود. علاوه بر این، امکان اتصال کولر گازی به وب  یکی از گزینه های متمایز کولر گازی گری است. کیفیت عالی سرمایش و گرمایش کولر گازی   یکی از گزینه های مختلف کولر گازی این مدل چینی زبان است.

5- کولر گازی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یک مدل ایرانی شناخته شده و قابل اعتماد است که سابقه سه ساله ورزش در رشته گرمایش و سرمایش را دارد. این شرکت از سال 2010 در زمینه یونیت های کولر گازی معادل کولرگازی فعالیت می کند. کولر گازی ایران رادیاتور بدون شک یکی از بهترین کولر گازی ها می باشد. این کالای ایرانی است که از کمپرسورهای روتاری با 9000 تا 30000 BTU در ساخت خود استفاده می کند. متعاقباً، این کولرها برای مناطقی با آب و هوای محلی متوسط ​​و بد بو، معادل شمال ایران مناسب بوده و معمولاً مربوط به مناطق گرمسیری خلیج فارس نیستند.

کولر گازی ایران رادیاتور دارای ظاهری جذاب، کیفیت بالا، ارزش ارزان و خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد و از آنجایی که مدل خانگی است، امتیازی معادل هزینه های پول خارجی و تحریم ها نقش اساسی در افزایش ارزش یا وجود دارد. عدم وجود این محصول آن خارج قابل دستیابی نخواهد بود.

6- کولر گازی اسنووا

اسنوا یکی دیگر از مدل های خوب ایرانی است که در تولید لوازم خانگی خانواده و کولر گازی بسیار سودآور بوده است. این مدل از دو نوع کمپرسور پیستونی و روتاری ( معمولی و اینورتر ) در کالای خود استفاده می کند. در این روش، هر کولر مناسب برای مناطق گرمسیری و مناسب برای مناطق معتدل تولید می کند. کولر گازی اسنووا با ظرفیت های 9000 تا 48000 BTU تولید می شود، بنابراین می توانید با توجه به مقیاس خانه خود بسیار مناسب انتخاب کنید. گزینه های مختلف کولر گازی اسنوا شامل استفاده از فیلترهای قابل شستشو کاملا متفاوت برای تصفیه هوا، اثربخشی بیش از حد، مصرف بهینه انرژی، پاکسازی خودکار کمپرسور، ارزش مقرون به صرفه، طراحی زیبا و اطمینان است.

7- کولر گازی ایساتیس

مدل ایساتیس یکی دیگر از مدل های خانه شناخته شده است که بیش از 20 سال است که در این رشته سرزنده بوده است، این کولرها در دو حالت خنک کننده و سرمایش گرمایشی در ظرفیت های متعدد تولید می شوند و در نتیجه انتخاب بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. کولرهای گازی ایساتیس به علاوه از جدیدترین علوم کاربردی دنیا در ساخت استفاده می کند و ویژگی اسپیکینگ را از طریق وای فای ارائه می کند. کمپرسورهای کولر گازی ایساتیس در کنار کیفیت برتر و مصرف صحیح حیاتی دارای 5 سال گارانتی می باشد.

در قسمتی از این متن به معرفی   بهترین کولر گازی  ها، تولید کنندگان عالی می پردازیم و سعی می کنیم 10 سازنده معروف را که   بهترین کولر گازی ها را تولید می کنند معرفی کنیم   . برای کسانی که قصد معرفی   بهترین مدل کولر گازی را دارند   ، باید به ویژگی ها و مشخصات هر مدل کولر گازی عادت کنیم.

 

8- کولرگازی جنرال

در صورتی که قصد خرید کولر گازی را دارید و اولویت اول شما ارزش پایین آن است،   کولر گازی جنرال ممکن است مدلی باشد که می توانید به سراغ آن بروید. موتور مورد استفاده در کولر گازی جنرال از موتور توشیبا استفاده می کند و درجه مصرف آن A است. همانطور که گفته شد، مزیت کولرگازی جنرال در مقایسه با کولر گازی شرکت های رقیب صرفاً از ارزش پایین آنهاست.

شرکت جنرال تولید کنندگان متعددی درب ورودی به همراه کولر گازی جنرال لبخندی ، جنرال گلد، جنرال مکس، جنرال شکار ، جنرال ایستاده و غیره تولید کرده است. هنگامی که در خرید این مدل مشکلی دارید، در طول سال‌ها، مردم به دنبال گزینه‌هایی بوده‌اند که ممکن است بیشتر و بیشتر به سادگی با شرایط آب و هوایی کاملاً متفاوت سازگار شوند، در این رابطه، از قبلی تا کنونی خیلی اتفاق افتاده است.

9- کولر گازی ایوولی

شرکت ایتالیای ایوولی یکی دیگر از تولیدکنندگان کولر گازی است که به عنوان رقیب مهمی برای شرکت های ژاپنی و آمریکایی در این رشته فکر می کند. ارزش   کولرهای گازی ایوولی با در  نظر گرفتن گزینه های خوبی که دارند مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است.

آپشن ها و امکاناتی که برای این کولر گازی در نظر گرفته شده عبارتند از: طراحی فیزیک ساده و نفیس،   فیلترهای ضد باکتری جدید  ،   استفاده از کمپرسور قوی T3  ،   سیستم اینورتر  ،   درجه حیاتی مناسب  ،   سیستم عیب یابی خودکار.  .

سیستم شروع خودکار (این مشخصه باعث می شود کولر گازی زودتر از پس از قطع و وصل شدن قابلیت شروع به کار کند)، راندمان خوب در شرایط آب و هوایی متعدد، راه اندازی باد مناسب و غیره. کولرگازی های ایوولی حتی دارای نشانگر دیجیتالی هستند که وضعیت کولر گازی را نشان می دهد.

 

10- کولر گازی میتسوبیشی

میتسوبیشی دارای گذشته تاریخی طولانی در رشته تولید تکنیک های سرمایش و گرمایش است. این شرکت ژاپنی از سال 1930 کار می کند و با این وجود شهرت بسیار خوبی در این تجارت دارد.

کولر گازی میتسوبیشی   گزینه های بسیار زیادی دارد که تأثیر مستقیمی بر ارزش آن دارد. تعدادی از گزینه هایی که برای کولر گازی میتسوبیشی قرار داده شده است استفاده از فیلتر هوا، کمپرسورهای اینورتر است.

11- کولر گازی دایکین

یکی دیگر از شرکت های ژاپنی تولید کننده کولر گازی دایکین است که در سال 2017 به عنوان مدل کولر گازی عالی انتخاب شد. توضیح این موفقیت میزان رضایت بیش از حد خریداران در سراسر جهان از کولر گازی دایکین بود.

این سیستم گرمایشی و سرمایشی آماده انتقال هوای محیط به دمای تنظیم شده در بازه زمانی کوتاه و تصفیه هوای محیط با استفاده از فیلترهای بسیار موثر است.  مجهز بودن به تکنیک های   ضد زنگ ، رطوبت گیر، سیستم شروع خودکار، تایمر خاموش شدن خودکار کولر گازی  ، گردش هوای دوقلو تعدادی از گزینه های کولر گازی دایکین هستند.  

12- کولر گازی TRUST

باور یکی دیگر از مدل های زبان چینی است که کولر گازی تولید می کند. کیفیت بالای قابل قبول، ارزش مقرون به صرفه، طراحی دوست‌داشتنی، تعداد مد و خدمات پس از فروش خوب از جمله دلایلی هستند که Belief را به یکی از بسیاری از تولیدکنندگان استاندارد تبدیل کرده‌اند.  

13- کولر گازی هایسنس

در میان تولید کنندگان مختلف استاندارد چینی کولر گازی، ما به Hisense اشاره خواهیم کرد.

عبارت پایانی

با انتخاب یک کولر گازی مناسب از طریق نرم افزارها و آپشن ها و در پاسخ به شرایطی که در مورد آن صحبت کردیم، این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید و در قیمت بنزین و نشاط بسیار صرفه جویی کنید، در حالی که بالقوه استفاده از دستگاه خنک کننده عالی ممکن است در پاسخ به شرایطی معادل دنیای خانه، توانایی کولر، شرایط آب و هوایی و غیره برای شما قابل دستیابی باشد.

 

 

بهترین مارک کولر گازی ایرانی کدامند؟

تولیدکنندگان ایرانی معادل امرسان، ایران رادیاتور و ایساتیس در زمینه تولید کولرهای گازی فعالیت می‌کنند که معمولاً کیفیت بالایی دارند.

سازندگان خارج از کشور کولر گازی از سامسونگ، ال‌جی، باور، هایسنس و جنرال استقبال می‌کنند که کیفیت بسیار بالایی دارند.

 

بیشتر مطالعه کنید

One thought on “بهترین مارک کولر گازی

  1. آواتار مهرداد شیدایی
    مهرداد شیدایی میگوید:

    بهترین کولر گازی برای تهویه مناسب محیط، می تواند آسایش و راحتی شما را در فصل گرما بهبود دهد. در انتخاب کولر گازی، به عواملی مانند سایز، توان، کارایی و هزینه‌ها توجه کنید. همچنین نگرانی‌های محیطی برای اختیار برندی با استانداردهای بهداشتی قوی نیز مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها