بررسی انواع کولر گازی گری

GREE S4matic scaled

انواع کولر گازی گری

  • کولر گازی گری مدل اکسنت

کولر گازی گری اکسنت محصول با انجام سرمایش و گرمایش دارای گاز R410a بوده و علاوه بر آن از رادیاتورهای مسی و طلایی بر روی این مدل کولر گازی گری استفاده شده است. مدل اکسنت در ۳ سایز ۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ طراحی و تولید شده است.

کولر گازی گری اکسنت دارای کمپرسور T1 می باشد و قطعات به کار رفته در آن آمریکا و میتینگ آن چین می باشد. این کولر گازی گری گزینه های مفیدی شبیه طراحی توربو، فن و حالت خواب در این کولر گازی گری دارد. از گزینه های مختلف این کولر گازی گری در مدل اکسنت می توان به Swing، Timer، Temp، I Really feel، حالت X-Fan و … اشاره کرد.

قیمت انواع کولر گازی گری
قیمت انواع کولر گازی گری
  • کولر گازی گری S4 Matic

اسپلیت های گری در مدل S4 Matic دارای مشخصات یکسانی هستند زیرا اکسنت گری با این تمایز که کمپرسور این مدل قوی تر و بزرگتر از دنباله اکسنت است. عملکرد ساعت و باد خشک در مدل S4 Matic دیده می شود. این دو گزینه در مدل اکسنت طراحی نخواهند شد. کولر گازی گری مدل اسفورماتیک در سایزهای ۱۲، ۱۸ و ۲۴ هزار طراحی و تولید شده است. قابل ذکر است که ۲۴۰۰۰ دستگاه اسپورماتیک در دو نوع T1 و T3 در بازار موجود است.

  • مدل کولر گازی گری I Cool GWH

سکانس I Cool GWH عصر جدید کولر گازی گری است که با قابلیت های سرد و گرم، گاز R410a، رادیاتور مسی در سایزهای ۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰، ۳۰۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ تولید می شود. با کیفیت بالا به طور قابل توجهی بهتر طراحی شده است. مقیاس کمپرسور ۱۲۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ T1 و مقیاس ۳۰ و ۳۶۰۰۰ T3 می باشد.

قیمت انواع کولر گازی گری
قیمت انواع کولر گازی گری
  • کولر گازی گری GWH اینورتر مدل I Cool GWH Inverter

iCool gwh در دو مد معمولی و اینورتر تولید می شود. مدل اینورتر آن دارای برد اینورتر DC است که می تواند بسیار کم مصرف و مقرون به صرفه باشد و دقیقاً مشخصات معمولی یکسانی دارد، علاوه بر این که این توالی دارای برد اینورتر است. کولر گازی گریهای گازی اینورتر بسیار کم مصرف هستند و ممکن است همیشه با خیال راحت از سرمایش و گرمایش لذت ببرید.

  • کولر گازی گری G4 Matic

استان ها و شهرهایی که دمای هوای محلی آنها ۶۵ درجه سانتیگراد است و بسیار مورد توجه هستند. مدل J Formatic دارای کمپرسور پیستونی، گاز R410a با خنک کننده است. این کولر گازی گری در سایزهای ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰، ۳۰۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ تولید شده است. شهرهای گرما شبیه اهواز، بندرعباس، بوشهر و …. می توانید از این کولر گازی گری استفاده کنید.

  • کولر گازی گری اینورتر لومو

سکانس اسپلیت های gree Lomo بسیار خوب و تولید شده در سال ۲۰۲۰ هستند. کولر گازی گری های لومو از ابعاد ۹۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ تولید می شوند و کمپرسور آنها T3 است و بنابراین در محیط اقلیمی ۶۵ سانتی گرادکار می کنند. کولر گازی اینورتر لومو دارای سیستم وای فای، حالت توربو، تایمر، ایکس فن، صدای بسیار کم و کیفیت ساخت بیش از حد هستند که در اصل پرچمدارترین کالای شرکت گری هستند.

قیمت انواع کولر گازی گری
قیمت انواع کولر گازی گری

قیمت انواع کولر گازی گری

کولر گازی گری از نظر قیمتی جزو تولیدکنندگان مجلل در بازار کولر گازی گری ایران است و این قیمت به دلیل کیفیت بالا، کارایی قابل اطمینان، اصالت مدل، گارانتی عمیق و شرکت های پس از فروش، راه اندازی رایگان است. همراه با لوله های آزاد؛ در نتیجه، ممکن است از قیمتی که ممکن است با خرید هر یک از کولر گازی گریهای گازی Geri پرداخته اید، کاملاً خوشحال باشید.

برای اطلاع از هزینه های سایزهای مختلف کولر گازی گری کلیک کنید

قیمت انواع  کولر گازی گری ۱۲۰۰۰ ، قیمت انواع کولر گازی گری ۱۸۰۰۰ ،  قیمت انواع کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ ، قیمت انواع کولر گازی گری ۳۰۰۰۰  ،  کولر گازی گری ۶۰۰۰۰ 

قیمت انواع  کولر گازی گری ۱۲۰۰۰ اینورتر ، قیمت انواع کولر گازی گری ۱۸۰۰۰ اینورتر ،  قیمت انواع کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ اینورتر  ، قیمت انواع  کولر گازی گری ۳۰۰۰۰ اینورتر  اشاره نمود .

 

کولر گازی گری دیواری

گری مدل محبوبی است که انواع برنامه های گرمایشی و سرمایشی و تجهیزات منازل مسکونی را تولید می کند که هر کدام در بازار جهانی و در بازار ایران به موفقیت های زیادی دست یافته است. در واقع، برای کسانی که قصد خرید کولر گازی گری دیواری را دارند، این عنوان از نظر قیمت و کیفیت بالا می تواند بهترین انتخاب باشد.

سرمارسان به شما این اطمینان را می دهد که هر کولر گازی گری اساساً مناسب ترین کلاس مصرف سرزندگی را دارد و اساساً از به روزترین ایده ها و مهندسی مد روز در طراحی آنها استفاده شده است که می تواند خواسته های شما را برآورده کند.

معمولاً دو نوع کولر گازی گری در بازار ایران شهرت زیادی پیدا کرده اند و یکی از آنها بدون شک اسپلیت است. کولر گازی دیواری خانه کوچکی را اشغال می کند و مصرف آنها بسیار کمتر از تغییرات پنجره است.

۱- اینورتر یا بدون اینورتر
۲- T3 یا T1
۳- سرد یا سرد و گرم
۴- و در یک کلاس دیگر متناسب با نوع گاز در آنها تقسیم می شد.

 

سیستم های کولر گازی دیواری گری از مدل های iCool H، iCool Lomo و Bora و مدل های غیر اینورتر شبیه  G4’MATIC, G’MATIC, R4’MATIC, Q2’MATIC, I COOL استفاده می کنند. در
لیست T3، می توان با مدل های iCool H، iCool Lomo و بدون اینورتر S4Matic، Q4Matic، S4MAtic، G4Matic، GMatic و مشورت کرد.
در فهرست T1، ما با مدل های Accent و  بدون اینورتر صحبت خواهیم کرد.
در فهرست صرفاً سرد، به مدل هایی با اینورتر G-Matic، G-4Matic و Q-4matic اشاره خواهیم کرد. علاوه بر این، مطمئن شوید که تمام کولر گازی گریهای گازی اینورتر سرد و گرم هستند.
در برخی مدها، مانند S FourMatic و JFourMatic، مقدار ۴ یا ۴ نشان دهنده ۴۱۰ گاز است.

اخیراً، گازهای مورد استفاده در همه برنامه‌های Gray R410 یا R32 هستند و گاز R410 سالم‌تر از R32 است.

 

کولر گازی گری ایستاده:

همه کولر گازی ایستاده T3 هستند و بسیاری از این برنامه ها کمپرسورهای روتاری را در مدل های جدید از ۲۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ در بر می گیرند.

کولر گازی گری پرتابل:

این کولر گازی گری ها که از ابتدا در گری تولید شده اند را می توان به چند تیم تقسیم کرد:

۱- اینورتر یا بدون اینورتر
۲- نوع گاز مصرفی
۳- کمپرسور T1 یا T3

داکت اسپیلت :

تقسیم این ابزارها علاوه بر این شامل موارد زیر است:

۱- اینورتر یا بدون اینورتر
۲- نوع گاز مصرفی

اسپیلت کولر گازی گری سقفی:

تقسیم این ابزارها علاوه بر این شامل موارد زیر است:

Gree s4 matic 30000
قیمت انواع کولر گازی گری

۱- اینورتر یا بدون اینورتر
۲- نوع گاز مصرفی

 

کولر گازی گری پنجره ای:

تقسیم این ابزارها علاوه بر این شامل موارد زیر است:

۱- T3 یا T1
۲- نوع گاز مصرفی
۳- سرد یا سرد و گرم

مدل های کاملا متفاوت کولر گازی گری

کولر گازی دارای ظرفیت ها و مشخصات جایگزین بسیاری در مورد طرح ها و انواع می باشد. در یک گروه اصلی، اکنون این کالاها را در کلاس‌هایی برای داده‌های اضافی فهرست کرده‌ایم.

کولر گازی گری را قطع کنید

اسپیلت کولر گازی گری بدون شک یکی از کولر گازی گری های دو تکه است. قسمت بیرونی کولر گازی گری در فضای باز یا خارج از ساختمان قرار می گیرد. نصب قسمت داخلی کولر گازی گری را می توان در محیط اطراف و اغلب روی دیوار انجام داد. در دستگاه های کولر گازی، از کمپرسورهای روتاری استفاده می شود. این کالاها مجهز به سیستم اینورتر هستند.

بر این اساس، آنها بسیار کم مصرف و مقرون به صرفه هستند. کولر گازی به دلیل داشتن یک سیستم اسکن هوشمند، انعطاف پذیری برای تشخیص تنظیمات دما را دارند. به همین دلیل، این کولر گازی گریها در موقعیتی هستند که دمای محیط را به صورت مکانیکی تغییر می دهند. قابلیت سرمایش کولر گازی گری تقریباً ده هزار بی تی یو در ساعت است و تا سی و شش هزار بی تی یو در ساعت تنظیم می شود.

کولر گازی گری ایستاده

 کولر گازی گری ایستاده گری بدون شک یکی از پرفروش ترین اجناس شرکت گری است. این خنک کننده عمدتاً در محیط های غول پیکر به دلیل قابلیت خنک کنندگی بیش از حد آن استفاده می شود. کمپرسورهای روتاری یا اسکرول علاوه بر این در کولر گازی ایستاده استفاده می شوند. این کمپرسورهای اسکرول در کولر گازی گریهایی که قابلیت بیش از حدی دارند مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه انرژی باد آنها بسیار بزرگتر است. کولر گازی گریهای گازی ایستاده دو تکه هستند، با این تمایز که طراحی آنها با کولر گازی گریهای شکسته کاملا متفاوت است.

کولر گازی گری پنجره ای

 کولر گازی گری پنجره ای گری یک تکه و کاملا ساده است. این کولر گازی گری داخل بدنه پنجره قرار می گیرد و هوای محیط را خنک می کند. نصب کولر گازی گریهای پنجره ای ساده است، به همین دلیل صرف نظر از سر و صدایی که دارد، در بین مشتریان بسیار شیک و مد روز است. در چند وقت اخیر، شرکت تولید کننده کولر گازی گری کولر گازی گریهای پنجره ای را با اینورتر تجهیز کرده است و بر این اساس، در کنار بهبود مصرف انرژی، صدای آنها را نیز به شدت کاهش داده است.

کولر گازی گری پرتابل

کولر گازی گریهای گازی که ممکن است پرتابل و پرتابل باشند مانند کولر گازی گریهای پنجره ای و کولر گازی گریهای یک تکه هستند. این کولر گازی گریها به گونه ای طراحی شده اند که اغلب جابجا می شوند. قابلیت کولر گازی گری پرتابل معمولا از ۹ هزار بی تی یو شروع می شود و به چهارده هزار بی تی یو در ساعت می رسد. این کولر گازی گریها برای خانه های کوچک با فضای کوچک مناسب هستند.

گارانتی و راه اندازی کولر گازی گری

کلیه اجناس سرمارسان داخل خرده فروشی دارای اصالت ۱۰۰% و ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر ایران می باشد. لطفا پس از دریافت محصولات، کد گارانتی خود را نام برده و فعال کنید تا مشاوران در سریع ترین زمان ممکن کولر گازی گری شما را راه اندازی کنند.

 

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها