نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد 18000

کولر گازی جنرال گلد ۱۲۰۰۰ پلاتینیوم

نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد 18000

 

در نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد 18000 یک محصول از شرکت با نام انگلیسی General Gold است که در مدل های دیواری و ایستاده و داکت اسپیلت بهترین و مناسب ترین انتخاب برای شهر های مختلف ایران با قیمت مطلوب است.

بدنه این کولر گازی جنرال گلدسفید است، تزئین شده با یک نوار طلا؛ همچنین یک صفحه نمایش دیجیتال بر روی بدنه وجود دارد که اطلاعات متصل کننده کولر گازی جنرال گلد 18000 را نشان می دهد. صدای تولید شده توسط این کولر 44 dB است، تقریبا متوجه نمی شوید!

 می توان به کولر گازی جنرال گلد 12000 ،  کولر گازی جنرال گلد 18000 ،  کولر گازی جنرال گلد 24000 ، کولر گازی جنرال گلد 30000  ،  کولر گازی جنرال گلد 60000 شاره نمود .

 

  • دانلود کاتالوگ کولر گازی جنرال گلد 18000
نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد
نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد 18000

 

در نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد 18000 کمپرسورها خارج کولر گازی جنرال گلد 18000 ها را تشکیل می دهند و هوای مورد استفاده را خنک می کنند. کمپرسور مورد استفاده در این کولر گازی GMCC PH370 امکانات و منابعی برای دادن کولر گازی دارد.

این کمپرسور برای مناطقی با دماهای معتدل مناسب است. منظورم این است که مناطقی که دما در نهایت به 42 درجه می رسد و دیگر به دست نمی آورد. گازي که مورد استفاده قرار گرفت R410A خوبی. این گاز یکی از گازهای مورد استفاده با دمای جوش منهای ۴۰ درجه است و می تواند سرماخوردگی بسیار خوبی تولید کند.

اولین هدف تولید این کولر گازی جنرال گلد 18000 ها حفظ سلامت و فراهم کردن محیطی پاک برای مشتریان است. یکی از مهارت های بزرگ این کولر گازی جنرال گلد 18000 از بین بردن باکتری ها و رطوبت است که مردم را از بیماری های تنفسی در امان نگه می دارد، بیماری های تنفسی ناشی از هوای آلوده در محیط زیست است.

از دیگر ویژگی های این کولر که بسیار خوب و مفید است، تمیز کردن خودکار یا همان. خود تمیز کردن خوبی. با قرار دادن این ویژگی، جنرال قطعات داخلی را همیشه خشک کرده است که از رشد باکتری ها جلوگیری می کند.

فیلتر گرد و غبار قرار داده شده در این کولر گازی جنرال گلد 18000 عملکرد خوبی دارد. کولر گازی هوا را به داخل خانه تزریق می کند که می تواند باعث آلودگی و گرد و غبار در اتاق نیز شود. به همین دلیل فیلترهای بهداشتی را در داخل پانل نصب می کنند تا هوای تزریق شده به اتاق مدام تصفیه شود. فیلتر گرد و غبار این کولر گازی مواد اضافی را فیلتر می کند و هوای تمیز و تصفیه شده را به مصرف کننده تحویل می دهد.

حالت شب در این کولر گازی باعث می شود که کمپرسور خود را در یک دور خاموش قرار دهد و هوای اتاق در هنگام خواب معتدل است، به طوری که فرد در معرض کولر گازی آشفته نمی شود، بلکه با کولر گازی می خوابد.

تمام این ویژگی ها باعث می شود مدل کولر گازی جنرال گلد 18000 مورد مناسبی برای خرید باشد .

 

نقد و بررسی مشخصات کولر گازی جنرال گلد 18000 

 

در نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد 18000 اصلی عمدتاً با کارتون رنگی نارنجی در بازار دیده می‌شود ساخت کشور چین و تحلیل سانس امارات دبی قرار دارد تمامی اجناس کولر گازی جنرال گلد 18000 از طریق گمرک کشور میشود که تضمین اصلت کالا را می دهد .

یکی از بارزترین مشخصات کولر گازی جنرال گلد 18000 آرم General Gold انگلیسی روی کولر گازی هک میشود و قیمت کولر گازی جنرال گلد 18000 یکی از ارزان ترین مدلهای کولر گازی در بازار می باشد که یکی از مشخصات مهم این کولر گازی میباشد گازی جنرال گلد در امارات ۵ سال گارانتی دارد و فروشگاه سرمارسان ۵ سال گارانتی بی قید و شرط را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است .

 بهترین مدل کولر گازی جنرال گلد 18000

بهترین مدل کولر گازی جنرال گلد 18000 مدل پلاتینیوم هست ، کولر گازی جنرال گلد 18000 در مدل های سوپر ، مگا ، پلاتینیوم تولید میشود که با توجه به بهترین مدل کولر گازی جنرال گلد 18000 که پلاتینیوم می باشد به دلیل کیفیت بالا و امکانات بسیار به روز که با کولر گازی های معروف بازار قابل رقابت می باشد ، این کولر گازی را با جعبه های قرمز هم میشناسند که به تازگی هم وارد بازار شده است که در ظرفیت های پلاتینیوم 18000 ، پلاتینیوم 18000 ، پلاتینیوم  30000 ، پلاتینیوم 240000 تولید میشود

 

تفاوت کولر گازی جنرال گلد اصلی و تقلبی

تفاوت کولر گازی جنرال گلد اصلی و تقلبی در قیمت و نوع کمپرسور آن می باشد ، یکی از روش های قدیمی برای تشخیض فرق یا تفاوت کولر گازی جنرال گلد 18000 اصلی و تقلبی وزن کردن کمپرسور می باشد که مشتریان قبل از خرید کولر گازی از وزن کمپرسور سوال میکنند که این اشتباه می باشد . به دلیل اینکه کولر گازی جنرال گلد 18000 اصلی یا تقلبی با این معیار های مشخص نمیشود بلکه باید به گارانتی و قیمت آن توجه کرد ، سرمارسان از معتبر ترین فروشگاه برای خرید می باشد .

اکثرا سایت هایی با قیمت های ارزان تر اقدام به فروش محصولات تقلبی میکنند که مشتریان عزیز برای خرید کولر گازی حتما به گارانتی معتبر وقیمت معقول آن توجه کنند که سرمارسان 5 سال گارانتی تعویض کمپرسور بی قید و شرط دارد .

نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد 18000 تقلبی

کولر گازی جنرال گلد تقلبی مدل های می باشد که فرد فروشنده اقدام به تعویض کمپرسور می کنند که به طور مثال 18000 را با 18000 جا به جا میکنند به مشتری میفروشند در حقیقت پنل داخلی 18000 می باشد و پنل خارجی یا کمپرسور 18000 می باشد . که این یک تقلب می باشد که به راحتی قابل تشخیص و شماهده نمی باشد . به دلیل اینکه تقریبا تمام ابعاد کولر گازی ها به یک اندازه هستن که این باعث میشود تشخیص آ نبرای مشتری بسیار سخت و نشدنی باشد .

 

کولر گازی جنرال گلد ساخت کجاست ؟

در نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد 18000 شاید برای شما هم سوال پیش آمده که گازی جنرال گلد ساخت کجاست ؟ در حقیقت کولر گازی جنرال گلد 18000 برند ای هست که متعلق به ژاپن بود و برای کاهش هزینه و کاهش مبالغ مصرف شده در تولید این کولر گازی و صرفه جویی در هزینه نهایی ساخت این کولرگازی به چین منتقل شد و کولر گازی جنرال گلد 18000 در حقیقت ساخت چین و کمپرسور به کار رفته توشیبای تحت لیسانس ژاپن می باشد

مصرف برق کولر گازی جنرال گلد 18000

 

در نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد 18000 گرید B مصرفی را از سازمان گرید بندی انرژی دریافت کرده است که جزو کولر گازی های کم مصرف حساب میشود و در حقیقت گازی جنرال گلد کولر متوسطی از لحاظ مصرف برق و هزینه دارد ، برای خرید کولرگازی کم مصرف تر می‌توانید به مدل‌های کولر گازی جنرال مکس ، کولر گازی زانتی و کولر گازی ایوولی توجه کرد که کولر گازی های نامبرده شده از هزینه خرید اولیه بسیار بیشتری برخوردار هستند که گازی جنرال گلد به خاطر کم بودن هزینه اولیه خرید و متناسب با تکنولوژی روز دنیا گزینه ی خوبی برای خرید یک کولر گازی کم مصرف معمولی می باشد .

نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد کم مصرف

بررسی‌ها نشان می‌دهد که کولر گازی کم مصرف جنرال گلد با تضعف برد برخوردار می باشد و با در نظر گرفتن شرایط آمپر مصرفی کولر گازی میتوانیم روی کم مصرف بودن این کولر گازی حساب باز کنیم ولی کولر گازی جنرال گلد 18000 کم مصرف جزو کولر گازی های کم مصرف معمولی قرار داد و ب جز اکونومیک یا بهینه شده نمیباشد ولی با در نظر گرفتن تمام ویژگی‌ها و شرایط و هزینه خرید می‌توان بازی جنرال گلد کم مصرف را از بقیه برندها با این رنج قیمت بهتر بود

برچسب انرژی کولر گازی جنرال گلد 18000

کولر گازی جنرال گلد 18000 ساخت چین کمپرسور های تحت لیسانس ژاپن با برد نسبتاً خوب در گرید مصرفی رده B قرار دارد و با در نظر گرفتن شرایط مصرف آمپر در شرایط مختلف می توانید این کولر گازی را جزو کولرگازی های کم مصرف حساب کنید .

کمپرسور کولر گازی جنرال گلد 18000

کمپرسور کولر گازی جنرال گلد 18000  ساخت چین تحت لیسانس ژاپن در مدل GMCC PH370 می باشد این کولر گازی دارای کمپرسور بسیار قوی و از برند معتبر توشیبا بهره می‌گیرد این کمپرسور در اکثر کولرگازی های روز دنیا مشاهده میشود در کولر گازی جنرال گلد 18000 مدل مصرفی کمپرسور مدل  GMCC PH370 می باشد کولر گازی هایی که از کمپرسور توشیبای ژاپن استفاده کرده‌اند بسیار بازده ی خوبی داشته اند و با این حال می توانید برای مشاوره ای خرید برای انتخاب بهترین کمپرسور با فروشگاه سرما رسان تماس بگیرید

مزایا و معایب کولر گازی جنرال گلد 18000

در نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد 18000 خرید هر کولر گازی موارد خاص خودش را دارد که باید بررسی کرد ، که کدام کولر گازی برای شهر شما و فضای شما و منطقه مصرفی شما کاربرد دارد ، همچنین در بررسی مزایا و معایب کولر گازی جنرال گلد 18000 باید به نکات کیفیت  ، قیمت ، ویژگی ها و امکاناتی که برای مصرف کننده در نظر گرفته است ، توجه کرد . کولر گازی جنرال گلد 18000 مانند هر کولر گازی دیگر از مزایا و معایب خاص خودش بهره می‌برد از مزایای این کولرگازی می‌توان به قیمت و ویژگی‌هایی که یک بازی خوب باید داشته باشد اشاره کرد

کولر گازی جنرال گلد ۱۲۰۰۰ هزار
نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد 18000

 

معایب کولر گازی جنرال گلد 18000 

معایب کولر گازی جنرال گلد 18000 می توان به کیفیت پایین قطعات به کار رفته در این کولر گازی و میزان سرمایش متوسط این کولر گازی و پایین بودن کیفیت برخی از قطعات مانند برد این کولر گازی اشاره کرد که با توجه به در نظر گرفتن این موارد و با توجه به متریال به کار رفته در این کولرگازی می‌توان نتیجه‌گیری کرد که میزان مزایا نسبت به معایب این کولر گازی بسیار بیشتر است و گزینه خوبی برای یک خرید متوسط می باشد 

نظرات در مورد کولر گازی جنرال گلد 18000

در نقد و بررسی نظرات در مورد کولر گازی جنرال گلد 18000 می توان در انواع سایت ها مشاهده کرد که در سایت سرمارسان اکثر مشتریان بعد از خرید این کولر گازی  رضایت نسبی داشتند و از کیفیت این کولر گازی نسبت به قیمت آن احساس رضایت و خرسندی داشتند خرید کولر گازی جنرال گلد 18000 میتواند از کولر گازی های باشد که که می توان در اکثر شهرها به دلیل متنوع بودن در تولید که به دستهای معتدل و حاره ای تقسیم می‌شود اشاره کرد که می‌تواند در اکثر شهرهای ایران مورد استفاده قرار بگیرد این یک یک مورد مثبت و مهم در خرید یک کولر گازی می باشد

 

تفاوت کولر گازی جنرال با جنرال گلد

در نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد 18000 تفاوت کولر گازی جنرال با جنرال گلد در نام برند و نوع محصول می باشد کولر گازی جنرال یک کولر گازی مجزا از کولرگازی جنرال گلد می باشد که بعضی از مشتریان تصور می‌کنند که گازی جنرال گلد زیرمجموعه کولر گازی جنرال می باشد که در پاسخ به این سوال می توان این مورد را تکذیب کرد که کولر گازی جنرال در انواع مختلف تولید و عرضه می شود و هیچ ارتباطی به کولر گازی جراحی مکس ندارد گازی جنرال گلد در مدل‌های لبخندی و دیجیتال و انواع دیگر به تولید می‌رسد 

کولر گازی جنرال با اسم های مختلف مانند کولر گازی جنرال شکار ، کولر گازی جنرال گلد 18000 عرضه می رسد و هیچ کدام از این محصولات مرتبط نمی باشند .

نمایندگی کولر گازی جنرال گلد 18000

کولر گازی جنرال گلد در ایران هیچگونه نمایندگی رسمی ندارد و تمام محصولات به صورت بازرگانی وارد ایران می‌شود با این حال فروشگاه سرمارسان مفتخر است که تمامی محصولات کولر گازی جنرال گلد 18000 را باتوجه به گارانتی پیش فرض خود که در امارات ۵ سال گارانتی بی قید  وشرط دارد فروشگاه سرمارسان در داخل کشور یعنی ایران 5 سال گارانتی بی قید و شرط در نظر گرفته است .

کولر گازی جنرال گلد ۳۰۰۰۰ پلاتینیوم
نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد 18000

 

نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در اصفهان

سرمارسان نمایندگی کولر گازی جنرال گلد 18000 در اصفهان شعب حضوری ندارد و تمامی مشتریان عزیز که در اصفهان متقضی نمایندگی کولر گازی جنرال گلد 18000 در اصفهان می باشند میتوانند به صورت اینترنتی از فروشگاه سرمارسان خرید کرده و با خیال اسوده محصول کولر گازی اسپیلت خود را درب منزل تحویل بگیریند 

نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در تهران

سرمارسان نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در اصفهان شعب حضوری دارد و تمامی مشتریان عزیز که در تهران متقضی نمایندگی کولر گازی جنرال گلد 18000 در تهران می باشند میتوانند به صورت اینترنتی و حضوری یا درب منزل از فروشگاه سرمارسان خرید کرده و با خیال اسوده محصول کولر گازی اسپیلت خود را درب منزل تحویل بگیریند .

نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در رشت

سرمارسان نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در رشت شعب حضوری ندارد و تمامی مشتریان عزیز که در اصفهان متقضی نمایندگی کولر گازی جنرال گلد 18000 در رشت می باشند میتوانند به صورت اینترنتی از فروشگاه سرمارسان خرید کرده و با خیال اسوده محصول کولر گازی اسپیلت خود را درب منزل تحویل بگیریند 

نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در کرج

سرمارسان نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در کرج شعب حضوری ندارد و تمامی مشتریان عزیز که در اصفهان متقضی نمایندگی کولر گازی جنرال گلد 18000 در کرج می باشند میتوانند به صورت اینترنتی از فروشگاه سرمارسان خرید کرده و با خیال اسوده محصول کولر گازی اسپیلت خود را درب منزل تحویل بگیریند 

نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در کرمانشاه

سرمارسان نمایندگی کولر گازی جنرال گلد در کرمانشاه شعب حضوری ندارد و تمامی مشتریان عزیز که در اصفهان متقضی نمایندگی کولر گازی جنرال گلد 18000 در کرمانشاه می باشند میتوانند به صورت اینترنتی از فروشگاه سرمارسان خرید کرده و با خیال اسوده محصول کولر گازی اسپیلت خود را درب منزل تحویل بگیریند .

 

بیشتر بخوانید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها