نقد و بررسی کولر گازی ایوولی 12000

نقد و بررسی کولر گازی ایوولی 12000

در نقد و بررسی خرید کولر گازی ایوولی 12000 گلدن یا به انگلیسی Evvoli Golden یکی از برند های چینی تحت لیانس ایتالیا می باشد . که با کمپرسور توشیبای تحت لیسانس ژاپن که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیویه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی ایوولی 12000 گلدن  از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های ایوولی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود

.

کولر گازی ایوولی ساخت کجاست ؟

کولر گازی ایوولی ساخت کجاست ؟ در نقد و بررسی کولر گازی ایوولی ابتدا به کشور سازنده و تحت لیسانس و سفارش کشور را می‌پردازیم کولر گازی ایوولی ساخت کشور چین و تحت لیسانس ایتالیا و سفارش امارات می باشد از بهترین کولر گازی های چند سال اخیر می باشد که به تازگی وارد بازار شد طبق تجربه سال ۲۰۱۹ اولین محصولات به صورت رسمی وارد کشور شد .

فروشگاه سرمارسان اولین وب سایتی بود که به صورت تخصصی سرمایه گزاری و فروش آن را اغاز کرد ، به صورت پیش فرض ۵ سال گارانتی بی قید و شرط کمپانی ایوولی در امارات را دارد سرمارسان  باتوجه به گارانتی پیشفرض آن ۵ سال گارانتی بی قید و شرط برای این محصول در ایران در نظر گرفته است .

کولر گازی ایوولی گلدن 24۰۰۰
نقد و بررسی کولر گازی ایوولی 12000

قیمت کولر گازی ایوولی 12000

در مورد قیمت کولر گازی ایوولی 12000 و با توجه به تنوع بالای محصولات باید گفت که قیمت مدل های مختلف کولر گازی تولید شده به طور متوسط بین ۷ تا ۱۹ میلیون است. عملکرد از تمام امکانات رفاهی لازم بهره می برد و قیمت مقرون به صرفه ای دارد اما همان طور که در بالا اشاره شد بهترین قیمت کولر گازی ایوولی 12000 ، گارانتی و خدمات عالی پس از فروش را دارند که شما را راضی خواهد کرد. دارای نقاط قوتی است که باعث می شود خانه های شما احساس راحتی و آرامش کنند.
ایوولی 12000 هر چه سریع تر منطقه شما را تقسیم می کند و صدای بسیار پایینی دارد که کاربر را آزار نمی دهد و طرفدار های زیادی دارند زیرا مصرف برق بسیار پایینی دارند که باعث میشود قیمت کولر گازی ایوولی 12000 برای شما به صرفه باشد.
 

خرید کولر گازی ایوولی 12000

فروشگاه سرمارسان تمام محصولات برای خرید کولر گازی ایوولی 12000 را برای شما مشتریان فراهم کرده است که با بررسی دقیق مدل ها و ارزیابی بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید . 5 سال گارانتی تعویض کمپرسور بی قید و شرط با تضمین اصالت کلا و ارائه شناسه کالا برای اثبات خرید کولر گازی ایوولی 12000 اصلی بتوانید با خیال اسوده خرید خود را انجام دهید .
 

کیفیت کولر گازی ایوولی 12000

کیفیت کولر گازی ایوولی 12000 فوق العاده است با استفاده از طراحی مدل های بسیار زیبا که توانسته اند مشتریان خوبی را جذب کرده و در امکانات بسیار کاربردی قرار دهند. کیفیت کولر گازی ایوولی 12000 ربطی به قیمت آن ندارد ، غیر اینورتر بسیار ارزان تر از کولر گازی اینورتر است زیرا از فناوری کمتری استفاده می شود و آن ها مقرون به صرفه تر از کولر گازی های اینورتر هستند. باید توجه داشت که پرفروش ترین مدل طلایی است.

مشخصات کولر گازی ایوولی 12000

در بررسی مشخصات کولر گازی ایوولی 12000 همانطور که اشاره کردیم تحت لیسانس ایتالیا ساخت چین و سفارش امارات می باشد با توجه به اینکه سفارش امارات می باشد گزینه بسیار خوبی برای مناطق جنوبی ایران می باشد به دلیل نزدیک بودن به امارات می باشد چون این کولر گازی با توجه به آب و هوای شهرهای جنوبی مثل دبی ، امارات ، ابوظبی امارات ساخته شده و کولرگازی ایوولی 12000 گزینه خوبی برای شهرهای جنوبی مثل خوزستان ،  بوشهر ، شیراز ، یزد می باشد .

 مهمترین مشخصات فنی کولر گازی ایوولی 12000 می‌توان به قدرت بالای سرمایشی و گرمایشی کولر گازی اشاره کرد این کولر گازی به طور معمول بزرگتر است تمام کولر گازی های بازار می باشد که به موتور بزرگ هم معروف میباشد

نقد و بررسی کولر گازی ایوولی T3

کولر گازی ایوولی 12000 T3 همان کولر گازی مدل تایتان می باشد که به اشتباه در بازار با مدل کولر گازی ایوولی 12000 گلدن شناخته شده است به خاطر بزرگ بودن به اشتباه به کولر گازی T3 مقلب شده که به موتور بزرگ هم معروف می باشد .در بررسی کولر گازی ها به دو دسته T1 و T3 کولر گازی ها تقسیم می‌شود کولر گازی ایوولی 12000 T3 هم یک نوع از همین دو دسته می‌باشد اصطلاح T3 از ویژگی‌های یک کولر گازی برای شرایط کارکرد در نوع آب و هوایی خاص می باشد برای کارکرد در آب و هوای بسیار گرم و حاره ای دارد و هم برای مناطق آب و هوای خشک مثل یزد بوشهر خوزستان کاربرد دارد . 

نقد و بررسی کولر گازی ایوولی 24000
نقد و بررسی کولر گازی ایوولی 12000

نقد و بررسی کولر گازی ایوولی 12000 موتور سنگین

شاید برای شما هم سوال پیش آمده که کولر گازی ایوولی 12000 موتور سنگین چیست و اصطلاح موتور سنگین از کجا امده است ؟ اصطلاح موتور سنگین در حقیقت همان کمپرسور بزرگ کولر گازی ها می باشد همانطور که میدانید کولر گازی ها یک معیاری برای ظرفیت تعیین می‌کنند که به صورت معمول و استاندارد تمام ظرفیت ها به یک اندازه و یک بسته هستند ولی در بعضی از کولر گازی ها مثل ایوولی 12000 این معیار تغییر کرده و کمپرسور ها بسیار سنگین تر و قوی تر دارند در حقیقت قوی تر بودن این کمپرسورها باعث سنگین تر شدن کمپرسور می شود که باعث می شود به کولر گازی ایوولی 12000 موتور سنگین ملقب بشود .

نقد و بررسی کولر گازی ایوولی
نقد و بررسی کولر گازی ایوولی 12000
تفاوت کولر گازی موتور سنگین و سبک

 شاید برای شما هم سوال پیش آمده که کولر گازی موتور سنگین با موتور سبک چه فرقی می کند که از کمپرسور سبک تر یا موتور سبک استفاده می‌کنند برای آب و هوای معتدل و نیمه شمالی و مرکزی ایران کاربرد دارد به خاطر آب و هوای نسبتاً خنک می توان این پروژه بازی‌های ثواب را استفاده کرد کولر گازی های موتور سنگین بیشتر برای مناطق جنوبی ایران کاربرد دارد 

نقد و برررسی کولر گازی ایوولی 12000 گلدن

کولر گازی ایوولی 12000 گلدن یکی از محصولات معروف و پر فروش کولر گازی ایوولی 12000 می باشد که بسیاری از مشتریان عزیز کولر گازی ایوولی 12000 گلدن را همان ایوولی 12000 میشناسند . کولر گازی ایوولی 12000 گلدن از بهترین محصولات ایوولی 12000 در زمینه کولر گازی دیواری و ایستاده می باشدکه از نوع موتور سنگین هم می باشد .

مشخصات کولر گازی ایوولی گلدن 12000

مشخصات کولر گازی ایوولی گلدن 12000 به ویژگی منحصر به فرد مصرف پایین آن است که این موضوع در فرایندهایی که در عملکرد رادیاتور انجام می شود به وجود می آید استفاده از فین های طلایی که انرژی خورشید را ذخیره می کند و در مصرف برق صرفه جویی می شود به همین دلیل Evvoli Golden جزو کولرهای کم مصرف شناخته شده است.

بدنه رادیاتور از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که این امر در محیط های دارای رطوبت بالا بیشتر قابل توجه است. فیلتری که طراحی شده است جدیدترین نوع فیلتر است که خاصیت آن قابل شستشو بودن و ضد قارچ و باکتری می باشد

استفاده از فین های طلایی پیشرفته برای ذخیره انرژی و جلوگیری از خوردگی پره ها ، دارای پوشش ضد خوردگی کندانسور و فین ها برای مناطق مربوط کم صدا ،مجهز به فیلتر قابل شستشو و فیلتر ضد قارچ ،سرعت فن سه حالته و زیبایی منحصر به فرد پنل این کولر گازی از ویژگی های بارز آن می باشد  . فروشگاه سرمارسان تضمین بهترین کیفیت با بهترین خدمات برای حال رفاه صرف کنندگان عزیز میکند .

کولر گازی ایوولی گلدن 30۰۰۰

 

نظرات درباره کولر گازی ایوولی 12000

نظرات درباره خرید کولر گازی ایوولی 12000 بسیاز زیاد می باشد به طوری با سرچ این کلمه در گوگل در وبسایت های پرسش و پاسخ مشتریانی که قبلا این محصول را خرید کردنه اند به اشتراک می گذارند ، در جمع بندی و نقد این کولر گازی می توان به این نتیجه رسید که کولر گازی ایوولی 12000 حتی از هم رده های خودش هم برتر است ، چرا ؟ چون که از با کیفیت ترین متریان با رنج قیمتی رقابای خودش استفاده کرده است و تقریبا با توجه به اماری که سرمارسان نسبت به رضایت مشتریان از فروش کولر گازی ایوولی 12000 داشته است نتیج بسیار خوبی کسب شده است .

 

نقد و بررسی معایب کولر گازی ایوولی 12000

از معایب کولر گازی ایوولی 12000 میتوان به گارانتی و عدم نمایندگی رسمی ان در ایران اشاره کرد ، اما با این حال فروشگاه سرمارسان 5 سال گارانتی بی قید و شرط برای ضمانت این کولر گازی در نظر گرفته است که مشتریان عزیز با خیال اسوده از مخصولات ایوولی 12000 بهره مند بشوند. از تمام این بحث ها بگذریم معایب کولر گازی ایوولی 12000 بسیار اندک می باشد به طوری که میتوان روی این کولر گازی حساب ویژه باز کرد به دلیل کیفیت خوب و قیمت خرید مناسب این کولر گازی که واقعا نسبت به برند های مشابه حرفی برای گفتن دارد .

 

کولر گازی ایوولی خوبه

شاید برای شما هم سوال پیش آمده که کولر گازی ایوولی خوبه یا نه ؟ باید به این نکته توجه کنید که با توجه به ارزیابی و صحبت هایی که در بالا گفته شد به جرات بگویم کولر گازی ایوولی خوبه و توصیه به خرید این کولر گازی در این رنج قیمت بکنیم . از هر ابعادی اگر بخوایم این کولر گازی به چالش بکشیم نمره قبلی و عالی را دریافت میکند به دلیل آنکه با گارانتی معتبر شرکتی توسط سرمارسان ساپورت میشود و با توجه به این که ساخت کشور چین  و سفارش امارت و تحت لیسانس ایتالیا می باشد ، میتوان بگویم کولر گازی ایوولی خوبه .

کولر گازی ایوولی 36000 ایستاده

نمایندگی کولر گازی ایوولی 12000

تقریبا تمام مشتریان در زمان خرید کولر گازی ایوولی 12000 اولین سوالی که میکنند آن است که نمایندگی کولر گازی ایوولی 12000 در شهر ما وجود دارد یا نه ؟ در جواب این سوال باید بگوییم که نه تنها در شهر بلکه در ایران نمایندگی کولر گازی ایوولی 12000 وجود ندارد و گارانتی شرکتی ایوولی 12000 در ایران ساپورت نمی شود ولی با این حال سرمارسان با 5 سال گارانتی تعویض کمپرسور بی قید و شرط در نظر گرفته است .

با این حال که نمایندگی کولر گازی ایوولی 12000 داخل ایران وجود ندارد بسیاری از فروشندگان خود را نمایندگی معرفی میکنند که این مورد به طور کامل تکذیب می شود .

 

چه فرقی بین گاز RR410a با گاز R22 می کند ؟ در واقع تفاوت گاز R22 با گاز RR410a در جذب و ازاد کردن گرما است به این صورت که جذب و ازاد کردن گرما در گاز R22 نسبت به RR410a یا پیورون (PURON) کمتر است و بازده کمتری نسبت به ان دارد. گاز موجود در کولرهای اینورتر معمولا RR410a می‌باشد. گاز R22 (دی کلروفلورمتان) که با نام گاز فرئون نیز شناخته می‌شود بعد از آنکه جایگزین گاز R12 شد همواره به عنوان گاز مبرد سیستم‌های سرمایشی استفاده می‌شود

. این گاز عضوی از خانواده بزرگ هیدروفلوئوروکربن‌ها است که هیچ رنگ و بویی ندارد د. هرچند که به دلیل اثرات تخریبی که بر محیط زیست و لایه اوزون دارد امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و از سال ۲۰۱۲ در کشورهای توسعه یافته استفاده از آن ممنوع شده است اما همچنان به عنوان یکی از گازهای محبوب برای سیستم‌های سرمایشی شناخته می‌شود .

این گاز به علت ویژگی‌های شیمیایی خاصی که دارد هم در سیستم‌های برودتی بالای صفر و هم زیر صفر مناسب است. گاز R22 در میان تمام گازهای مبرد به عنوان سرمازاترین گاز شناخته می‌شود به همین دلیل است علی‌رغم داشتن اثرات تخریبی بر محیط زیست همچنان محبوبیت بالایی دارد.

دومین تفاوت گاز R22 با گاز RR410a این است که گاز RR410aa دارای نقطه‌ جوش منفی ۵۱٫۴- درجه است که در مقایسه با گاز R22 که دارای نقطه‌ جوش منفی ۴۰٫۸ درجه است و بازده بسیار بالاتری داشته و سازگار با ODP نیز می‌باشد که دارای ظرفیت سرما سازی بسیار خوبی بوده و برای مبدل‌‌های حرارتی کوچک مانند کولر گازی بسیار عالی است. مزیت های گاز RR410a نسبت به گاز R22 RR410a در جذب و ازاد شدن گرما بهتر از مبرد R22 عمل می‌کند. کمپرسور RR410a خنک تر از R22 کار می کند؛ همچنین ریسک خراب شدن ان به دلیل Over Heat کاهش می یابد.

نسبت حلالیت RR410a در روغن سنتیتک بیشتر از حلالیت R22 در روغن ماینرال است. به همین دلیل سیستم RR410aa دارای خوردگی و سایش کمتر از سیستم R22 است. RR410a مقدار شارژ کمتری نسبت به R22 دارد. RR410a آنتالپی بالاتر و نقطه جوش پایین تری نسبت به R22 دارد. استفاده RR410a در دستگاه‌های کولر گازی باعث عمر بیشتر قطعات، سرمای بیشتر و ماندگاری بالاتر می شود. کمپرسوری که از مبرد RR410a استفاده می‌کند فشار بیشتری نسبت به کمپرسور های حاوی گاز R22 به سیستم و لوله‌ها انتقال می‌دهد و باعث بهبود سرمادهی می‌شود

 

بیشتر بخوانید 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها