بررسی خرید کولر گازی

دلایل پریدن فیوز کولر گازی یا اسپیلت

خرید کولر گازی

آیا مشتریان نباید اطلاعات کافی در مورد این موضوع داشته باشند، ممکن است هنگام خرید کولر گازی سردرگم شوند. هنگام خرید کولر گازی، بهتر است به نوع کولر گازی، قابلیت و مدل آن و مصرف برق آن توجه ویژه ای داشته باشید. پس از مشخص کردن وضعیت مالی خود و مکانی که می خواهید کولر گازی را راه اندازی کنید، باید بهترین انتخاب را از بین بسیاری از تولید کنندگان و مدل های این محصول انتخاب کنید.

خرده فروش سرمارسان به عنوان تخصصی ترین تجهیزات اقامتی در میانه فروش ناخالص، انواع کولر گازی را با ضمانت قانونی و یکی از بهترین قیمت بازار به فروش می رساند. قیمت ها روز به روز به روز می شوند. به عنوان راهی برای خرید بیشتر و اطلاع از قیمت های کولر گازی و بررسی قیمت های دلالان فروش ناخالص در ایران، قیمت کولر گازی مشخص شده را بررسی کرده و با رضایت بیشتری خرید خود را انجام دهید.

خرید کولر گازی

 

مرحله اول برای خرید کولر گازی باید تمرکز بر قابلیت خنک کنندگی و مقیاس محل نصب کولر گازی باشد. در نتیجه، در انواع مختلف با ظرفیت های سرمایش، گرمایش و جریان هوا کاملاً متفاوت تولید و ارائه می شود و بهتر است زودتر از خرید کولر گازی به مقیاس و استفاده از فضای مورد نیاز خود فکر کنید. جایگزین دقیق را ایجاد کنید در داخل مانکن و قابلیت جریان هوا، آن را با قیمتی مقرون به صرفه داشته باشید. سپس مسائلی مانند مصرف برق، آپشن ها، مدل و مزایای کولر گازی مربوطه باید بررسی شود.
در وب سایت مجموعه تخصصی دماتحیز اطلاعات فنی ده ها مدل کولر گازی و اسپلیت از هر نوع تولید کننده معتبر با گارانتی بی نظیر معرفی شده است تا از حس خوب خرید بهینه و معقول بهره مند شوید.

در روزهای گرم تابستان، هیچ چیز به اندازه کولر گازی خنک نیست. با توجه به این واقعیت، اهمیت این کولر گازی سرمایش در آب و هوای خشک و مرطوب بسیار محسوس است. اگر علاقه ای به تعمیر کولر آبی ندارید و در فصل گرما به دنبال آرامش بیشتری هستید، ممکن است به شما دستور داده شود که یک کولر گازی مناسب خریداری کنید. در این مقاله، ما بر موضوع خرید کولر گازی، این ابزار پرکاربرد و حیاتی برای هر محل سکونت تمرکز می کنیم. به دلیل گسترش سنت استفاده از کولر گازی، با این وجود، بسیاری از افراد قصد خرید کولر گازی را دارند. مدها و انواع مختلفی از این محصول وارد بازار شده است و برای اینکه بتوانید محصول دقیقی را انتخاب کنید، باید مشخصات کولر گازی را به دقت بررسی کنید.

خرید کولر گازی

خرید کولر گازی بر اساس ظرفیت

ظرفیت کولر گازی اغلب با واحد BTU اندازه گیری می شود. این سیگنال برای اندازه گیری شارژ سرمایش کولر گازی معمولی است. معمولاً از کولرهای گازی با نفوذ 9000 تا 30000 BTU برای کارکردهای محل سکونت و محل کار استفاده می شود. هر یک از این ظرفیت ها برای اندازه های مختلف مناسب است.

این که آیا قابلیت سرمایش کولر گازی با ناحیه مورد نظر شما مطابقت ندارد، به طور مثبت با مشکلاتی مواجه خواهید شد. صرف نظر از اینکه انرژی خنک‌کننده کمتر از مقدار منطقه شما باشد، باید ساعت‌های بیشتری از کولر استفاده کنید و باعث افزایش قیمت مصرف برق می‌شود و استهلاک کولر گازی افزایش می‌یابد. با این حال، چه توانایی این کولر گازی بزرگتر از نیازهای منطقه شما باشد، مهم است که اسپلیت را به سرعت ممکن حذف کنید تا یخ نزند.

خرید کولر گازی مناسب

در حال حاضر، برای اینکه بتوان دمای محیط را به دمایی مطلوب رساند، باید در فصول متعدد سال از دنده های جدید برای سرمایش و گرمایش استفاده کرد. قطعا یکی از این تجهیزات حیاتی و برتر کولر و اسپلیت می باشد. دوره زمانی تهویه هوا به معنای ارائه و کنترل دما، رطوبت و کاهش گل و لای است که وظیفه کولرها و اسپلیت ها می باشد. به همین دلیل، در حال حاضر بسیاری از خریداران از این ابزار استفاده می کنند.

قیمت خرید کولر گازی

قیمت‌های گاز و کولرگازی کاملاً متفاوت است که اساساً بر اساس نوع قابلیت و نوع مدل است. متأسفانه عموماً مشتریان فریب کم قیمت بودن اقلام قاچاق و غیر اصل را می خورند و چنین اقلامی را خریداری می کنند. اقلام قاچاق نباید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش قانونی و قابل اعتماد باشد.
شایان ذکر است که هر یک از کولرهای ارائه شده در وب سایت مجموعه تخصصی سرمارسان دارای شناسه محصول و قیمت قابل قبول هستند و کاهش های مورد نظر خریداران در این قیمت ها لحاظ شده است.

خرید کولر گازی اقساطی

فروشگاه سرمارسان به شما این  امکان را میدهد که تمام قسط بدون پیش پرداخت کولر گزای مورد نظر خودر را خرید کنید

کولر گازی چیست؟

کولر گازی یا اسپلیت یکی از زیرمجموعه‌های کولر است که با برق (مصرف برق) مانند کولر آبی کار می‌کند، اما وقتی صحبت از عناصر و سیستم خنک‌کننده می‌شود، کولر گازی با کولر آبی کاملاً متفاوت است. معمولا؛ همه کولرهای گازی عمدتاً بر اساس چرخه تبرید فشرده کار می کنند.

ابتدا مایع مبرد داخل نیمه بیرونی یا پانل بیرونی کولر گازی (کندانسور) خنک شده و توسط لوله مسی به شیر بزرگ کننده منتقل شده و از آنجا وارد کویل پنل داخلی از نوع گاز مبرد می شود. برای جذب گرمای محیط به دنبال عبور از کویل های پنل داخلی (اواپراتور) هوای داخل به خنک و مطبوع تبدیل می شود و باعث تسلی و رفاه ساکنین می شود. 

خرید کولر گازی
خرید کولر گازی

 

خرید کولر گازی با کمپرسور اینورتر

اینورتر بودن  مشخصه ای است که توسط یک برد دیجیتال به کمپرسور اضافه می شود. در کولرهای غیر اینورتر وقتی دمای محیط به درجه مشخصی که اکنون به کولر گازی داده ایم می رسد، کمپرسور به طور معمول خاموش می شود. با گذشت زمان و با افزایش دمای محیط، کمپرسور یک بار دیگر شروع به کار می کند.

در این کولرها تنها دو حالت برای کار کمپرسور و موتور وجود دارد که هر دو روشن یا خاموش هستند. با این حال کولرهای گازی که ممکن است مجهز به سیستم اینورتر باشند، پس از رسیدن به دمای مشخص شده، کمپرسور را خاموش نمی کنند و صرفاً سرعت موتور را کاهش نمی دهند، به همین دلیل است که به آنها موتورهای با سرعت متغیر می گویند. با توجه به این واقعیت، دستگاه های کولر گازی مجهز به کمپرسورهای اینورتر مصرف برق بسیار کمتری مصرف می کنند.

تکنولوژی اینورتر در خرید کولر گازی

به عنوان مثال، فرض کنید در ماه‌های تیر و مرداد، زمانی که دمای هوای تهران حتی به 40 درجه سانتی‌گراد می‌رسد، موتور یا کمپرسور کولر گازی شما تقریباً همیشه برای تامین دمای هوای مشخص و جذاب 24 درجه کار می‌کند. با این شرایط نمی توان اشاره کرد که مقدار مصرف مصرف برق (صرفاً در نتیجه تبدیل کلانشهر متناوب موجود به DC فعلی و شروع کند موتور سیکل کولر کمپرسور اینورتر) می تواند هر کدام 60 درصد کاهش یابد. همانطور که ادعا می شود زمان راه اندازی موتور
با این حال، با در نظر گرفتن عمق مصرف مصرف برق (آمپر) از طریق راه اندازی کولرهای گازی 24000 (15 آمپر) و بالاتر و شروع شوک الکتریکی ناشی از هر موتور، برای ظرفیت های بزرگتر کولرها، اسپلیت ها اکیداً توصیه می شود. و حتی کانال های اسپلیت از هر نوع کولر گازی اینورتر استفاده کنید.
با این حال، واقعیت این است که برای اینکه بتوانید با موفقیت میزان مصرف توانایی آن واحدها را کاهش دهید، همیشه دما را روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. این حرکت سرعت متناوب کمپرسور کولر گازی را کاهش داده یا کاهش می‌دهد و مصرف مصرف برق شما را کاهش می‌دهد. تنظیم دمای قطع تا 25 سطح در حالی که ارائه شرایط هوای مشخص شده توسط مشاوران به عنوان ساده ترین راهکار در کاهش مصرف و قیمت مصرف برق در انواع کولر گازی و اسپلیت پذیرفته شده است

بررسی نظرات درباره کولر گازی
خرید کولر گازی

باز و بسته شدن دریچه های کولر به طور معمول انجام می شود و با باز و بسته شدن دریچه های کولر، هوا در دستورالعمل های متعدد به طور همزمان به گردش در می آید. سیستم صرفه جویی در انرژی چیست  و چگونه کار می کند؟ با استفاده از این تکنیک، کولر پس از رسیدن به دمای مشخص شده، با استفاده از یک اینورتر معقول در وضعیت مالی بهینه کار می کند و تکرار خاموش و روشن کردن کولر را متوقف می کند، بنابراین می توان گفت که مصرف برق می تواند نجات یابد.

آیا کولر گازی اینورتر کم مصرف هست ؟

کولر گازی اینورتر، با قدرت به کار انداختن کمپرسور یا موتور به راحتی، دارای درجه توان A با مصرف پایین مصرف برق هستند. واضح است که کولرهای گازی درجه B نسبت به درجه A مصرف برق بیشتری می خورند، اما در هر صورت، آنها کمتر از کولرهای معمولی مصرف می کنند. در واقع، ناگفته نماند که تبلیغات کسب و کارهای واردکننده کولر گازی اینورتر که اعلام می کنند مصرف مصرف برق را تا 60 درصد در این واحدها کاهش می دهند، نه تایید می شود و نه منطقی!

مصرف برق کولر گازی

اطمینان حاصل کنید که به طور دقیق در مورد نوع و مقدار مصرف برق مصرف شده توسط کولر گازی تجزیه و تحلیل کرده اید. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، مصرف مصرف برق کولرهای پنجره ای ممکن است بسیار زیاد باشد و علت اصلی ارزانی آن همین مصرف بیش از حد است. صرفاً از آنجایی که مسافت پیموده شده گاز برای خودروهای زیر انگشتان شما حیاتی است، لطفاً حداقل برای چند ماه روی مصرف مصرف برق کولری که گفته می شود در روز و عصر روشن است وسواس نداشته باشید. با گذشت زمان، کمپرسورهای کولرها با بهینه سازی هایی همراه بوده اند که منجر به مصرف مصرف برق بسیار کمتری می شود.

ما در مورد عملکرد کمپرسورهای مجهز به اینورتر در کاهش مصرف مصرف برق کولر گازی صحبت کردیم، بنابراین حتما به اینورتر توجه داشته باشید و اجزای مختلف را در افکار حفظ کنید. با این حال، پیش از موعد تجزیه و تحلیل کنید که چگونه مصرف برق مورد نیاز کولر گازی شما باید تامین شود. اکثر کولر گازی های مسکونی با مصرف برق تک فاز کار می کنند و تعداد کمی از آنها به مصرف برق سه فاز نیاز دارند. برای کولر گازی پنجره ای و کولر گازی، مصرف برق تک فاز یکسان کافی است، اما در مورد کولرهای گازی ایستاده و افرادی که برای مناطق شلوغ طراحی شده اند، شما مصرف برق سه فاز می خواهید.

 

بررسی نظرات درباره کولر گازی
خرید کولر گازی

محاسبه ظرفیت کولر گازی

1. برای محاسبه تقریبی خرید کولر گازی و قابلیت تجزیه مورد نیاز در کفپوش مرکزی ساختمان، تقریباً 400 تا 600 (BTU) در هر متر مربع و در کفپوشی که بالای آن سقف وجود دارد، به دلیل نور مستقیم روز در روز. سقف، در هر متر مربع زیربنا بین 600 تا 800 (BTU) در نظر گرفته شده است. (مثلاً 9000 برای یک اتاق 12 متری، 12000 برای یک فضای 17 متری، 18000 برای یک فضای 25 متری، 24000 برای یک راهروی 40 متری و 32000 برای یک راهروی 45 متری جدا می شود.)
2. شما همچنین می توانید برای راحتی بیشتر. برای محاسبه تقریبی و اراده تقریبی اسپلیت یا کولر گازی، لطفاً از میز زیر مشاوره بگیرید و با رعایت شرایط و مبانی محاسباتی که در مورد آن صحبت شد، توانایی کولر گازی خود را مشخص کرده و جدا کنید.

میز زیر تخمین تقریبی توانایی کولر گازی را به متر مربع جو در آب و هوای متوسط ​​نشان می دهد.

قابلیت کولر گازی یا شکست (BTU) برای موارد زیر سقف (متر مربع) برای کفپوش های مختلف (متر مربع)
9000 به اندازه 12 به اندازه 15
12000 تا 17 تا 22
18000 به اندازه 25 به اندازه 35
24000 به اندازه 34 به اندازه 45
32000 به اندازه 45 به اندازه 64
45000 ایستاده به اندازه 55 به اندازه 75
60000 ایستاده به اندازه 75 به اندازه 100
90000 ایستاده به اندازه 110 به اندازه 150

 

بررسی ظرفیت برای خرید کولر گازی

فاکتوری که در انتخاب و خرید کولرگازی باید به آن توجه کرد، قابلیت آنهاست که در مورد BTU گفته می شود، مثلا اسپلیت 18000 دارای 18000 BTU است.
BTU (واحد حرارتی بریتانیا) واحد معمولی برای اندازه گیری قدرت گرما در دنده هوا است و مقدار گرمایی است که ممکن است دمای 1 پوند آب را در یک کرنش محیطی به میزان یک دیپلم فارنهایت افزایش دهد. (به عنوان مثال، از 60 درجه فارنهایت تا 61 درجه فارنهایت).

فاکتورهای لازم هنگام خرید کولر گازی و اسپلیت

پارامترهای زیر برای خرید کولر گازی به این نکته توجه می شود که عملکرد کمپرسور یا موتور معمولی یا اینورتر است یا خیر. سیستم های کولر گازی مد روز از تکنولوژی موتور با سرعت متغیر استفاده می کنند که به عنوان اینورتر شناخته می شود، که به مدیریت دمای بالاتر ختم می شود. تنها با تنظیم سرعت موتور، سرعت کمپرسور، شارژ گردش مبرد، قابلیت کولر گازی و دمای اتاق را می توان به شدت مدیریت کرد.

در حالی که راندمان موتور کولرهای معمولی صفر و 100 است و سرعت موتور قابل تنظیم نیست، کمپرسور کولر گازی معمولی هر دو متوقف می شوند یا با انرژی کامل کار می کنند، که باعث طول عمر کوتاه تر کولر گازی و مصرف برق اضافی در هر بار شروع کولر می شود.

نحوه عملکرد کولر گازی در حالت گرمایش و سرمایش

برخی از کولر گازی در کنار عملکرد سرمایش و سرمایش جو، حتی قدرت گرمایش در فصول سرد سال را نیز دارند. کولرهای گازی با این دو قابلیت مانند کولرگازی های مختلف شامل 6 جزء اصلی کمپرسور، شیر بزرگ کننده و لوله مو، کندانسور، اواپراتور (پانل داخلی)، شیر چهار طرفه و گاز مبرد و به کمک آنها، روش گرمایش است. و خنک کردن جو انجام می دهند.

نحوه عملکرد خرید کولر گازی در حالت گرمایش

برای انجام گرمایش با کولر گازی در فصل سرما، ابتدا باید مبرد موجود در کمپرسور کولر گازی گرم شود و سپس توسط یک شیر چهار طرفه به اواپراتور یا پنل داخلی کولر گازی فرستاده شود (در این مورد، در برخلاف حالت سرمایش، مبرد وارد کندانسور نمی شود).

اواپراتور از صفحات آلومینیومی و لوله های مسی تشکیل شده است که ورود مبرد گرم شده به داخل آن باعث گرم شدن صفحات، لوله ها و هوای خارج شده از پنل می شود و در نتیجه در مدت زمان کوتاهی جو گرم می شود.

نحوه عملکرد خرید کولر گازی در حالت سرمایش

بهترین روشی که کولر گازی در حالت سرمایش کار می کند این است که مبرد (گاز سرمایش در حالت سرمایش) موجود در کمپرسور متراکم می شود و با فشار به کندانسور می رود، سپس گرمای داخل کندانسور را از دست می دهد و درست به مایع تبدیل می شود. . در ادامه، مایعی که از کندانسور خارج می شود از لوله مویین (دریچه بزرگ شدن) عبور می کند و دارای افت فشار شدید است. به دلیل این افت کرنش، مبرد به حالت دو فاز تبدیل می شود و به ورودی اواپراتور می رود.

مبرد در اواپراتور در نتیجه دمای محیط تبخیر می شود و یک بار دیگر درست به گاز تبدیل می شود. با توجه به این واقعیت، مبرد با تبدیل مایع به گاز در اواپراتور (به عنوان یک پاسخ گرماگیر) خنک می شود و سرمای خود را به اتمسفر یا لوله های اواپراتور می رساند. هوای داخل اتاق با چرخش پروانه فن داخلی از یک جهت وارد یونیت داخلی شده و پس از عبور از لوله های اواپراتور خنک شده به سمت پوست هدایت می شود. در نهایت، مبرد تبخیر شده در اواپراتور یک بار دیگر توسط کمپرسور مکیده می شود و روند مورد بحث یک بار دیگر ادامه می یابد.

 

خرید کولر گازی در چند نوع

سیستم های کولر گازی به سه دسته گرمسیری، معتدل و خشک تقسیم می شوند. هنگام آماده کردن کولر گازی حتماً به شرایط آب و هوایی خود توجه داشته باشید. علاوه بر این، انتخاب توانایی و نوع کولر گازی متناسب با قلمرو خانه شخصی خود، در نتیجه استفاده از کولرهای گازی با انرژی بیش از حد، انتخاب مناسبی برای خانه‌هایی با فضای کوچک‌تر نخواهد بود. دستگاه های کولر گازی مصرف برق زیادی را در نتیجه سرعت بیش از حد خنک کردن جو می خورند، با این حال آنها مکان خاصی دارند.

علاوه بر این، در یک کلاس دیگر، کولرها به دو کلاس دیواری و ایستاده تقسیم می شوند. کولر گازی دیواری به دلیل قابلیت این کولر گازی برای انواع مکان های مسکونی، محل کار و تجاری مناسب است. اما برای مناطق بزرگ و شلوغ،

کولر گازی و اسپلیت به 4 کلاس اصلی به همراه کولر گازی پنجره ای، کولر گازیو کولر گازی دیواری و ایستاده تقسیم می شوند که به شرح زیر است.

 

بررسی نظرات درباره کولر گازی

خرید کولر پنجره ای

 

کولر گازی پنجره ای بهترین نوع کولر گازی است که به صورت تک تکه طراحی و تولید می شود، یعنی کمپرسور و پنل در مجموع در یک میدان واحد قرار گرفته اند. اکثر این کولرها طراحی کوچک و جمع و جور دارند و گاهی اوقات روی پنجره اتاق قرار می گیرند و لازم است بارها آنها را دیده باشید. به همین دلیل از آنها به عنوان کولر گازی پنجره ای یاد می شود. قرار دادن کولر گازی پنجره ای ممکن است بسیار ساده باشد، شما به سادگی می خواهید مکان آن را پیدا کنید و دوشاخه کولر گازی را به پریز {برق} وصل کنید. در واقع، باید بدانید که مجدداً کولر گازی باید به قسمت باز وارد شود تا هوای جدید پشت کولر گازی به بیرون رانده شود.

خرید کولر گازی پرتابل

یک کولر گازی پرتابل مانند کولر گازی پنجره ای تمام اجزا را در خود جای داده و یک پارچه است و توضیح اینکه این کولر گازی ها قابل جابجایی هستند و به دیوار یا سقف متصل نیستند و در برخی از موارد، چرخ آنها آنجا هستند، که گرم کردن آنها را ساده تر می کند. کولر گازی پورتال کوچک برای محیط های کوچک معادل اتاق خواب، محل کار و خرده فروشی های کوچک، کولر گازی متحرک متوسط ​​برای مکان های تجاری و اتاق های متوسط ​​مناسب است. 

کولرهای گازی پرتابل در قسمت پایین قرار می گیرند و روشن کردن آنها نیاز به توانایی خاصی ندارد و با اتصال مصرف برق به آن و هدایت لوله ای که گرمای محیط را به دیگ منتقل می کند تکمیل می شود. کولرهای گازی پرتابل در دو نوع تک لوله ای و دو لوله ای ساخته می شوند. همراه با از بین بردن گرما از جو، لوله های دوتایی هوای معاصر را نیز تغییر می دهند و بنابراین قیمت بعدی را نسبت به لوله های تک لوله ای دارند.

خرید کولر گازی دیواری

 این کولرها شامل دو مورد، یک واحد داخلی و یک واحد خارجی است. واحد خارجی شامل یک کمپرسور و یک کندانسور است که در قسمت بیرونی ساختمان قرار می گیرد. یونیت داخلی که قطعا یک پنل سرمایش (اواپراتور) است، در ساختمان و روی دیوار قرار می گیرد. این دو مورد توسط دو لوله مسی به یکدیگر متصل می شوند. در نتیجه اثربخشی بیشتر، معادل سرمایش و گرمایش همزمان و صدای کم، در نتیجه قرار دادن کمپرسور در فضای بیرونی و غیره، می توان نوع کولر گازی را به عنوان محبوب ترین نوع کولر گازی راه اندازی کرد. اسپلیت های دیواری در ظرفیت های 9000 تا 32000 تولید و ارائه می شود.

کولر گازی ایوولی 12000 مدل گلدن خط طلایی  ، کولر گازی ایوولی 18000 مدل گلدن خط طلایی  ،  کولر گازی ایوولی 18000 مدل گلدن خط طلایی  ،  کولر گازی ایوولی 30000 مدل گلدن خط طلایی

برای مثال می توان به کولر گازی گری 12000 ،  کولر گازی گری 18000 ،  کولر گازی گری 24000 ، کولر گازی گری 30000  ،  کولر گازی گری ۶۰۰۰۰ 

کولر گازی گری 12000 اینورتر ،  کولر گازی گری 18000 اینورتر ،  کولر گازی گری 24000 اینورتر  ، کولر گازی گری 30000 اینورتر  اشاره نمود .

برای مثال می توان به جنرال گلد ۱۲۰۰۰،  جنرال گلد ۱۸۰۰۰ ،  جنرال گلد ۲۴۰۰۰  ، جنرال گلد ۳۰۰۰۰  ،  جنرال گلد ۶۰۰۰۰  اشاره نمود 

بررسی نظرات درباره کولر گازی
خرید کولر گازی

خرید کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده مشابه کولر گازی و اسپلیت دیوی از دو قطعه داخلی (اواپراتور) و بیرونی (کمپرسور و کندانسور) تشکیل شده است که توسط یک لوله مسی به یکدیگر متصل شده و عملیات سرمایش و گرمایش را انجام می دهند. تمایز این دو کالا در روش راه اندازی و محل استفاده از یونیت داخلی است. اصولاً از کولر گازی ایستاده در مکان هایی معادل پاساژها، سالن ها، مساجد، مغازه ها، مکان های غذاخوری غول پیکر، بانک ها و محیط هایی استفاده می شود که ممکن است در مورد فضا غول پیکر باشند. کولرگازی ایستاده در ظرفیت های 45000 تا 90000 تولید و ارائه می شود.

خرید کولر گازی بکنیم یا نه

نتیجه این است که کولر گازی در حال حاضر یکی از مهمترین واحدهای سرمایشی و گرمایشی در داخل محل سکونت و اداره می باشد. در روزهای گرم تابستان، هوای خنک کولر و در روزهای سرد زمستان، گرمای یکنواخت این محصول دمای محیط را مطلوب و مناسب حفظ می کند.

بسیاری از خریداران تصور می کنند که قیمت کولر گازی در مقایسه با کارایی این محصول بیش از حد است و این کولر گازی مصرف برق بسیار زیادی مصرف می کند، اما عصر جدید این کالاها مصرف برق کمی مصرف می کند و در نتیجه هوشمندی تکنیک های عملی، دمای جو در تمام فصول سال یکنواخت و زیبا هستند. برای خرید آنلاین کولر گازی با بهترین قیمت، کافی است کالا را در این صفحه وب بررسی کنید. سرمارسان به‌عنوان تخصصی‌ترین مرکز خرید آنلاین تجهیزات منزل مسکونی، با ارائه اجناس یکی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات منزل مسکونی، شرایط خرید معقول و ساده را برای مشتریان گران قیمت خود فراهم می‌کند

کولر گازی جنرال گلد ۱۲۰۰۰ پلاتینیوم
خرید کولر گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *