بهترین کولر گازی ایستاده

بهترین کولر گازی ایستاده

خرید بهترین کولر گازی ایستاده در حالی که ما صحبت می کنیم یکی از پر استفاده ترین انواع کولر گازی در بازار کولر گازی است، کولر گازی اسپیلت ایستاده. این مدل اسپلیت اغلب در ظرفیت های جریان هوای متعدد 36000، 48000 و 60000 BTU طراحی و تولید می شود.

درست در این لحظه، یکی از مهم ترین انواع کولر گازی مورد استفاده در بازار کولر گازی، کولر ایستاده اسپیلت است. این مدل های اسپلیت اغلب در ظرفیت های جریان هوای متعدد 36000، 48000 و 60000 BTU طراحی و تولید می شوند. برخی از تولید کنندگان علاوه بر این، کولر گازی ایستاده با ظرفیت های بزرگتر تولید می کنند. 

بهترین کولر گازی ایستاده
بهترین کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده دارای دو عنصر است: واحد داخلی و واحد خارجی. به دلیل قابلیت بیش از حد آن، شکست ایستادن در مکان های عمومی، ساختمان های مسکونی و صنعتی با فضای وسیع مناسب است.

کولر گازی ایستاده مشابه کولر گازی دیواری است. کولر گازی ثابت داخلی از دو مورد و یک قسمت بیرونی تشکیل شده است. کولر گازی ایستاده را می توان با ظرفیت های گرمایش و سرمایش متعدد از 24000 btu/hr تا 1000 btu/hr در بازار یافت.

ویژگی خاص آنها قابلیت خنک کنندگی بیش از حد و انرژی خنک کنندگی فوق العاده آنهاست. این کولرگازی و مدل اسپیلیت با توجه به قابلیت خنک کنندگی بیش از حد آن در سالن ها و محیط های عظیمی معادل بانک ها، مساجد، محل کار، سالن های همایش و … بسیار مناسب است.

 با این حال چگونه می توان در مورد موثرترین کولر گازی موجود در بازار تصمیم گرفت و خریداری کرد؟ یک کولر گازی ایستاده عالی چه ویژگی هایی دارد؟ موثرترین سازندگان و مدل های کولر گازی کدامند؟ در ادامه این متن، وب سایت راه اندازی به این سوالات و سوالات مرتبط پاسخ داد. با ما باشید تا بهترین گزینه را برای خرید کولر گازی خود داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین کولر گازی ایستاده

یک کولر گازی ایستاده عالی چه ویژگی هایی دارد؟ ابتدا باید در مورد کارایی موتور کولر و مصرف برق آن صحبت شود. کارایی کمپرسورهای اسکرول و روتاری در مقایسه با مدل های پیستونی بسیار افزایش یافته است. در حالی که کمپرسورهای پیستونی می توانند سر و صدا و مصرف انرژی اضافی داشته باشند.

طراحی و ترکیب واحد داخلی نیز می‌تواند برای کشف این مدها بسیار مهم باشد. هر چه کولر کوچکتر باشد، خانه بسیار کمتری اشغال می کند و بالاتر به نظر می رسد. بهره مندی از برنامه های مد روز، همراه با سیستم معقول و سیستم اینورتر، می تواند به عنوان یک فکر در مورد خرید موثرترین کولر گازی باشد. از این روش، مصرف انرژی به طور قابل توجهی کاهش می یابد و ممکن است احتمال آسیب شوک را افزایش دهد.

کولر گازی ایستاده بسیار شبیه مدل های دیواری و پنجره ای بسیاری از تولیدکنندگان گران قیمت موجود در بازار است که در واقع تولیدکنندگان داخل بازار ایران هستند. در ادامه به معرفی موثرترین سازندگان کولر گازی می پردازیم.

بهترین کولر گازی ایستاده
بهترین کولر گازی ایستاده

ویژگی های بهترین کولر گازی ایستاده

ویژگی های بهترین کولر گازی ایستاده چیست ؟ ابتدا باید در مورد کارایی موتور کولر و مصرف برق آن صحبت شود. کارایی کمپرسورهای اسکرول و روتاری در مقایسه با مدل های پیستونی بسیار افزایش یافته است. در حالی که کمپرسورهای پیستونی می توانند سر و صدا و مصرف انرژی اضافی داشته باشند.

طراحی و ترکیب واحد داخلی نیز می‌تواند برای کشف این مدها بسیار مهم باشد. هر چه کولر کوچکتر باشد، خانه بسیار کمتری اشغال می کند و بالاتر به نظر می رسد. بهره مندی از برنامه های مد روز، همراه با سیستم معقول و سیستم اینورتر، می تواند به عنوان یک فکر در مورد خرید موثرترین کولر گازی باشد. از این روش، مصرف انرژی به طور قابل توجهی کاهش می یابد و ممکن است احتمال آسیب شوک را افزایش دهد.

کولر گازی ست بسیار شبیه مدل های دیواری و پنجره ای بسیاری از تولیدکنندگان گران قیمت موجود در بازار است که در واقع تولیدکنندگان داخل بازار ایران هستند. در ادامه به معرفی موثرترین سازندگان کولر گازی می پردازیم

بهترین کولر گازی ایستاده
بهترین کولر گازی ایستاده

انواع مارک بهترین کولر گازی ایستاده

کولرگازی های ایستاده به دلیل انرژی خنک کنندگی بیش از حد و طراحی مناسب می توانند در هر مکانی مورد استفاده قرار گیرند. از این گذشته، این واقعیت را به خاطر بسپارید که برای اینکه بتوانید این مدل سیستم جریان هوا را راه اندازی کنید و از آن استفاده کنید.

باید در مورد توانایی، که تحت تأثیر اجزای مشابه آب و هوای محلی جغرافیایی است، تصمیم بگیرید، مکان سازه در مورد خورشید. تبلیغات و نوع استفاده در این مقاله، به شما این امکان را می‌دهیم تا در مورد خرید بهترین کولر گازی ایستاده بر اساس خواسته‌های خود تصمیم بگیرید.

اسپیلت کولر گازی ایستاده ابزاری است که توانایی آن به طور دقیق بر اساس ابعاد محیط کار و مسکونی تعیین می شود. علاوه بر این، راه اندازی و عملکرد آن باید توسط یک دانش فنی ماهر اجرا شود تا اثربخشی ابزار کاهش نیافته و طول عمر آن افزایش یابد. سپس، اساساً بر اساس گزینه‌ها و مشخصات فنی که در نظر دارید، احتمالاً می‌توانید یکی از بسیاری از تولیدکنندگان یا سازندگان جنبه‌های کولر گازی ایستاده را که در بازار کولر گازی مشخص شده است، انتخاب کنید.

کولر گازی ایستاده جنرال مکس

کولر گازی ایستاده جنرال مکس General max یکی از بهترین کولر گازی های ایستاده در بازار کولر گازی است که با توان 36000 تا 96000 BTU طراحی و تولید شده است. این گجت به دلیل گزینه های متمایز خود توانسته رضایت خریداران را جلب کند. از جمله این گزینه ها می توان به طراحی زیبا و تزئینی پانل، مصرف انرژی کم، گاز مبرد R22 یا R410a، قدرت ارائه سرمایش و گرمایش قوی با سرعت بیش از حد، مجهز به تعدادی فیلتر برای تصفیه هوا و سیستم خواب ساده با آرام و بی صدا اشاره کرد. عملکرد کم صداست

اسپیلت کولر گازی جنرال مکس در حالت ایستاده دارای گزینه های اضافی است که این تکنیک را گسترده کرده است. به عنوان مثال، قدرت توزیع صحیح باد، تجهیز شدن با فروشگاه های هوای عمودی و افقی، داشتن کندانسور و اواپراتور با باله طلایی که می تواند برای ایجاد هوای مدرن و مناسب در داخل اتاق استفاده شود.

 کولر ایستاده جنرال مکس دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 2 سال ضمانت المان های فنی می باشد که سایت کولر گازی مهاجر این امکان را فراهم می کند تا با ایجاد تسکین دما، کارایی تمام ظرفیت های شکست ایستاده جنرال مکس را بهبود بخشد. ارزش ارزان، گارانتی منحصر به فرد و بهترین خدمات پس از فروش. برای مشتریان محترم عرضه می شود.

کولر گازی ایستاده زانتی

کولر گازی ایستاده زانتی از جدیدترین اجناس مدل زانتی می باشد که دارای رنگ بدنه سفید بوده و با قابلیت 60000 BTU طراحی و تولید شده است.

این کولر گازی برای مکان هایی با فضای 80 تا 95 متر مربع مناسب است. در میان گزینه‌های متعدد سانتی ایستاده، قدرت پاک‌کردن محیط از آلودگی هوا به دلیل مجهز بودن به فیلتر ضدباکتری است، نکته مثبت در مورد سیستم تشخیص نشت گاز خودکار، کلاس قدرت A با قدرت صرفه‌جویی در مصرف زیاد. قدرت، سیستم مدیریت سرعت کامپیوتری، با یک واحد در فضای باز با عایق بندی صحیح، با یک سیستم ذخیره انرژی و یک سیستم راه اندازی کامپیوتری تجهیز شده است.

گزینه ها و مزایای مختلف این تکنیک شامل امکان تنظیم تایمر، حالت خواب، طراحی زیبا و شیک، استفاده از کمپرسور اسکرول با قدرت عملکرد تا 50 درجه سانتیگراد و امکان شستشو است. کولر ایستاده زنتی دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی المان های فنی می باشد.

کولر گازی ایستاده جنرال گلد

کولر گازی ایستاده جنرال گلد در ظرفیت های 36000 تا 60000 BTU عرضه می شود. هر یک از ظرفیت های این گجت به اندازه یک متر مربع است که در هنگام خرید کولر گازی جنرال گلد ایستاده باید به آن توجه کنید. برای پی بردن به توانایی صحیح و صحیح، بهتر است از یک متخصص فنی کمک بگیرید. از این گجت برای ویلاها، مساجد، سالن ها و مغازه های بزرگ استفاده کنید.

او مشخصات خنک کننده جنرال گلد ، مبرد گازی R410a خوشایند با محیط زیست، کمپرسور اسکرول بسیار موثر، بدنه ای با مقاومت بیش از حد و وزن و کمیت کم را شناسایی کرد. علاوه بر این، کولر گازی پایه جنرال گلد دارای فیلتر ضد گرد و غبار، تایمر روشن/خاموش، مدیریت از راه دور با قابلیت قفل، قابلیت وزش باد در 4 جهت، نمایشگر تماسی، عملکرد بیش از حد و کم صدا، فیلتر کاتالیزوری با عملکرد آنتی باکتریال است.

و مجهز به رول تسمه پلاستیکی می باشد که یکی از پرکاربردترین گزینه های این شکست ایستاده است که با گارانتی کمپرسور به مدت پنج سال و 18 ماه از عناصر فنی موجود در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

کولر گازی تک الکتریک

کولر گازی ایستاده تک الکتریک با امکان ایجاد سرما در فصل تابستان و ایجاد گرما در فصل زمستان که در ظرفیت های 36000، 48000 و 60000 btu طراحی و وارد بازار شده است. یکی از بسیاری از گزینه های خوش بینانه مورد استفاده برای ساخت این گجت، آلیاژی با کیفیت بالا و مقاوم در برابر خوردگی است که طول عمر کولر گازی را تامین می کند

. این گجت دارای گزینه هایی مشابه گاز مبرد R410a، کمپرسور اسکرول، کلاس قدرت B، سیستم رطوبت زدایی و یخ زدایی، فیلتر آنتی باکتریال، سیستم آرامش خودکار، با تایمر روشن/خاموش، قابلیت وزش باد 180 دیپلم، مجهز به سیستم عیب یابی خودکار و نمایش کدهای نقص فنی آن بر روی صفحه نمایش، دارای سیستم اعلان نشت گاز مجهز به فیلترهای قابل شستشو است که محیط را از هر گونه بوی نامطبوع و میکروارگانیسم پاک می کند. قطع برق تک ایستاده دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور و 18 ماه ضمانت قطعات فنی می باشد.

کولر گازی ایستاده وست کول

کولر گازی ایستاده وست کول در ظرفیت های 36000، 48000 و 60000 BTU جزو تولیدکنندگان ایرانی می باشد و به دلیل قابلیت جریان هوای بیش از حد مناسب برای تاسیسات غول پیکر ساکنین می باشد. علاوه بر این، خنک کننده ایستاده Westcool دارای گزینه های متمایز و معقول بعدی است:

  • مجهز به کویل های آبی با عمر طولانی
  • طراحی زینتی و متمایز مطابق با مجلات 12 ماهه جدید
  • این قدرت را دارد که انرژی زیادی را ذخیره کند
  • انعطاف پذیری برای ارائه سرما و گرما با قدرت پرتاب باد تا ده متر و درجه صدای کم 
  • خطر استفاده در مناطق جغرافیایی متعدد
  • مجهز به تعدادی فیلتر تصفیه هوا و یک موتور 4 جهته
  • کولر گازی ایستاده وست کول دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 24 ماه المنت های مختلف می باشد.

کولر گازی ایستاده هایسنس

کولر گازی ایستاده هایسنس (کولر گازی ایستاده هایسنس) با قدرت سرمایش و گرمایش در ظرفیت های 36000، 45000، 55000 بی تی یو تولید می شود. این گجت دارای برچسب برق درجه B، گاز مبرد R410a، مصرف انرژی الکتریکی تک فاز یا سه فاز و کمپرسور چرخشی است که در مناطق معتدل و گرمسیری قابل استفاده است. همچنین دارای مزایایی مشابه قدرت تنظیم گجت با کمک مدیریت از راه دور، مجهز به تایمر 24 ساعته، فیلتر پلی پروپیلن قابل شستشو، مدیریت سرعت فن در 4 حالت، مجهز به قدرت تنظیم پرتاب باد به صورت عمودی و افقی و با سیستم خواب. بودن

که از گزینه های خوب این تکنیک است. تفکیک ایستاده هایسنس با ضمانت 5 ساله کمپرسور و 18 ماه ضمانت برای عناصر مختلف می تواند در مناطق وسیعی شبیه به مساجد، لابی اقامتگاه ها و مکان های عمومی استفاده شود.

مشخصات کولر گازی هایسنس 12000
بهترین کولر گازی ایستاده

قیمت کولر گازی ایستاده ارزان

قیمت کولر گازی ایستاده ارزان را میتوانید از فروشگاه سرمارسان استعلام بگیرید ولی همیشه در نظر داشته باشید که ارزان بودن کولر گازی از کیفیت کاسته میشود . برای خرید کولر گازی ارزان قیمت حتما به برند معتبر کولر گزای دقت بفرمایید .

قیمت کولر گازی ایستاده 36000

در این قسمت قیمت کولر گازی ایستاده 36000 را به صورت لیت به شما نمایش میدهیم تا با قیمت کولر گازی ایستاده 36000 آشنا شوید .

قیمت کولر گازی ایستاده 60000

در این قسمت قیمت کولر گازی ایستاده 60000 را به صورت لیت به شما نمایش میدهیم تا با قیمت کولر گازی ایستاده 60000 آشنا شوید .

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *