بررسی فرق ایوولی گلدن و تیتانیوم

کولر گازی ایوولی

فرق ایوولی گلدن و تیتانیوم

فرق کولر گازی ایوولی گلدن و تیتانیوم در نوع کلاس اب و هوایی آن ها می باشند که هر کدام برای شهر مناسب خود استفاده و کاربرد دارد .

کولر گازی ایوولی گلدن با اسم کولر گازی ایوولی موتور سنگین شناخته میشود . در صورتی که کولر گازی ایوولی گلدن مناسب اب هوای معتدل و مرطوب می بی باشد و بزرگ بودن یا موتو سنگین بودن موتور کولر گازی ایوولی ملاکی برای تشخیص کاربرد کولر گازی ایوولی در کلاس اب و هوایی آن ها نمی باشد .

کولر گازی ایوولی تیاتینوم را با کلاس اب و هوایی T3 می شناسند و کولر گازی ایوولی ایوولی گلدن را با کلاس اب و هوایی T1 می شناسند .

 

فرق کولر گازی ایوولی ایوولی گلدن یا تیتانیوم یا T1 و T3 چیست ؟

مدل T1 در   کولرگازی ها و اسپلیت ها   به این معنی است که کولر گازی ایوولی با کمپرسور مربوطه دارای شرایط کار در یک جو متوسط ​​است یا به عبارت فنی اضافی، کولر گازی ایوولی مربوطه قدرت کار در شرایط آب و هوایی به اندازه 47 سطح را دارد. درجه سانتیگراد

مدل T3 در رابطه با کولر گازی ایوولی و کمپرسور قطع به این معنی است که کولر گازی ایوولی با کمپرسور T3 در فضای گرمسیری شرایط کار دارد و فردی که در فضایی زندگی می کند که دمای آن به بالای 47 درجه سانتیگراد می رسد سالم تر است. از یک برش با کمپرسور نوع T3 استفاده کنید.

از کمپرسورهای T1 مناطق معتدل خزری، فلات غربی، نواحی شمال غربی و مناطق با آب و هوای نسبتاً معتدل استفاده می کند.
از کمپرسورهای T3 در نواحی فلات مرکزی استفاده می‌کند، جایی که دمای آن می‌تواند بسیار سوزان و خشک باشد و در جنوب هوای سوزان و تند.
تمایز بین کمپرسورهای T1 و T3 در این است که کمپرسورهای T1 نسبت به T3 انرژی بسیار کمتری نسبت به تحمل دمای محیط دارند.
کمپرسورهای T1 تا 47 درجه سانتیگراد و T3 تا 57 درجه سانتیگراد می توانند با دمای محیط روبرو شوند.

کمپرسورهای کولر گازی از نظر سیستم کاری در سه حالت دسته بندی می شوند.

1- روتاری هایی که هر کدام T1 و T3 دارند.

2- پیستونی که فقط دارای T3 باشد.

3- ورق بزنید که این مدل علاوه بر این فقط T3 دارد.

مزایا کولر گازی ایوولی گلدن و تیتانیوم

کولر گازی ایوولی گلدن به دلیل موتور سنگین بودن و بزرگ بودن موتور آن نسب به کولر گازی ایوولی تیتانیوم انتخاب بهتری برای خانه های بزرگ تر می باشد . کولر گازی ایوولی گلدن از مصرف برق کمتری دارد و از برد های کم مصرف برای کاهش مصرف برق استفاده میکند .

کولر گازی ایوولی گلدن کمی گران تر از کولر گازی تیتانیوم می باشد و سرمارسان گارانتی معتبر شرکتی برای این کولر گازی در نظر گرفته است 

 

کولر گازی ایوولی گلدن 

کولر گازی ایوولی گلدن جزو موتور سنگین و موتور بزرگ برای اب و هوای معتدل و مرطوب محسوب می شود با دو مدل کولر گازی ایوولی گلدن خط طلایی و کولر گازی ایوولی گلدن مدل ساعتی در بازار ایران یافته می شود .

کولر گازی ایوولی گلدن 24۰۰۰

کولر گازی ایوولی 12000 مدل گلدن EVCIS-12K-MD  ، کولر گازی ایوولی 18000 مدل گلدن EVCIS-18K-MD  ،  کولر گازی ایوولی 24000 مدل گلدن EVCIS-24K-MD  ،  کولر گازی ایوولی 30000 مدل گلدن EVCIS-30K-MD

کولر گازی ایوولی تیتانیوم

کولر گازی ایوولی گلدن جزو موتور سبک و موتور کوچیک برای اب و هوای حاره ای و خشک محسوب می شود با دو مدل کولر گازی ایوولی گلدن خط طلایی و کولر گازی ایوولی گلدن مدل ساعتی در بازار ایران یافته می شود .

کولر گازی ایوولی تایتان 24۰۰۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها